Mocowanie Alternatora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Red Erik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr lis 16, 2005 10:56
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Mocowanie Alternatora

Post autor: Red Erik » pt kwie 11, 2008 12:43

Jak w temacie poszukuje mocowania alternatora do bloku, z silnika 1,8

Mam silnik 1,3 i chciałem zmienić w nim alternator na mocniejszy (70A) z silnika 1,8. Ale natknąłem się na problem, koło pasowe w zakupionym alternatorze (używany) jest oddalone na osi od korpusu alternatora o jakieś 3 cm, możliwe ze przez wspomaganie,które było w poprzednim motorze i zastanawiam się czy mocowanie z silnika 1,8 w tym przypadku odsunie mi prądnice do tyłu w moim silniku ? Czy ktoś robił podobnego "swapa" i miał podobny problem ? Czy czeka mnie skracanie osi czy wymiana mocowania wystarczy ?

Pozdrawiam


Jak się nie da jak się da

Awatar użytkownika
Red Erik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr lis 16, 2005 10:56
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: Red Erik » ndz kwie 13, 2008 19:45

Tu sprawa wyglądała troszkę inaczej bo nie problemem jest średnica tylko długość osi, w każdym bądź razie sprawę rozwiązałem :) :

- zdemontowałem koło pasowe alternatora, tulejkę która była pomiędzy kołem pasowym a wiatrakiem wyjąłem i w jej miejsce wsadziłem 2 podkładki z wewnętrznym otworem 17 mm, grubość całkowita obu podkładek wyniosła 5 mm, chodziło o to żeby przy dokręcaniu koło nie scisło wiatraka.
- więc mamy wiatrak, podkładki, koło pasowe, ale dalej była oś około 8 mm i potem dopiero fragment z gwintem, więc sprawe rozwiązałem następująco tulejkę dystansową która pierwotnie była między kołem pasowym a wiatrakiem dociąłem do wymaganej długości 9 mm i całość skręciłem oryginalną nakrętką :)
Teraz wszystko gra i buczy :]


Jak się nie da jak się da

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 259 gości