Kasowanie małego licznika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- zpoe
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: śr cze 06, 2007 11:00
- Lokalizacja: Mysłowice - Silesia
- Kontakt:
Kasowanie małego licznika
Mam problem z kasowaniem licznika przebiegów dziennych tzn. przycisk normalnie działa (tak mi się wydaje bo normalny skok ma) a licznik się nie zeruje.
Ostatnio zmieniony czw kwie 10, 2008 13:21 przez zpoe, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: ndz lut 25, 2007 18:35
- Lokalizacja: Olecko
- Kontakt:
Re: Kasowanie małego licznika
zpoe pisze:Mam problem z kasowaniem licznika przebiegów dziennych tzn. przycisk normalnie działa (tak mi się wydaje bo normalny skok ma) a licznik się nie zeruje.
hmm chyba jak dobrze pamietam tam go sie naciska lekko i przekreca a nie tylko wciska ale glowy nie dam uciac.sprobuj
chętnie służe pomocą
- mustang7
- DestructionDriver
- Posty: 270
- Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L
- zpoe
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: śr cze 06, 2007 11:00
- Lokalizacja: Mysłowice - Silesia
- Kontakt:
a mam pytanie...czy swobodnie można wypiąć wszystkie przewody od zegarów? nie będzie póżniej problemu po wmontowaniu z powrotem...tzn. czy nie będzie krzyczał o jakiś kod itp??
[img]http://img294.imageshack.us/img294/5923/21442947bnm0.jpg[/img] [img]http://img167.imageshack.us/img167/2686/2144294604if2.jpg[/img]
- mustang7
- DestructionDriver
- Posty: 270
- Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
mysle, ze trzeba odpiac pierw akumolator i mozna dzialac, ale poczekajmy az ktos to potwierdzi...
Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L
nie nie bedzi epotem problemu z podpieciem ich to znaczy nie bedzie chcial zadnego pinu itd.Aku watro odpiac przed zabiegiemzpoe pisze:a mam pytanie...czy swobodnie można wypiąć wszystkie przewody od zegarów? nie będzie póżniej problemu po wmontowaniu z powrotem...tzn. czy nie będzie krzyczał o jakiś kod itp??
Przestrzegam zawsze zasady aby przy każdej wymianie, sprawdzaniu i naprawie podzespołu kontrolowanego przez czujniki zespołu sterującego odpinać zasilanie na klemie akumulatora i wtedy wiem, że ECU nie będzie zapisywał w swojej pamięci błędu ani też nie będzie to potem skutkowało jakąś nieprzewidzianą niespodzianką i fiksowaniem auta powodowanym przez ECU.
Można wszystko robić na podłączonym akumulatorze jak kto woli ale ja osobiście tego nie polecam i nie stosuję.
Można wszystko robić na podłączonym akumulatorze jak kto woli ale ja osobiście tego nie polecam i nie stosuję.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości