Kasowanie małego licznika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zpoe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: śr cze 06, 2007 11:00
Lokalizacja: Mysłowice - Silesia
Kontakt:

Kasowanie małego licznika

Post autor: zpoe » czw kwie 10, 2008 13:21

Mam problem z kasowaniem licznika przebiegów dziennych tzn. przycisk normalnie działa (tak mi się wydaje bo normalny skok ma) a licznik się nie zeruje.
Ostatnio zmieniony czw kwie 10, 2008 13:21 przez zpoe, łącznie zmieniany 1 raz.



sawik160284
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 18:35
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

Re: Kasowanie małego licznika

Post autor: sawik160284 » czw kwie 10, 2008 13:37

zpoe pisze:Mam problem z kasowaniem licznika przebiegów dziennych tzn. przycisk normalnie działa (tak mi się wydaje bo normalny skok ma) a licznik się nie zeruje.

hmm chyba jak dobrze pamietam tam go sie naciska lekko i przekreca a nie tylko wciska :) ale glowy nie dam uciac.sprobuj


chętnie służe pomocą

Awatar użytkownika
zpoe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: śr cze 06, 2007 11:00
Lokalizacja: Mysłowice - Silesia
Kontakt:

Post autor: zpoe » czw kwie 10, 2008 13:57

jak kupiłem samochód to prawie rok działał bez zarzutu...z dnia na dzień przestał...


[img]http://img294.imageshack.us/img294/5923/21442947bnm0.jpg[/img] [img]http://img167.imageshack.us/img167/2686/2144294604if2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » czw kwie 10, 2008 15:17



Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego :D
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L

Awatar użytkownika
zpoe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: śr cze 06, 2007 11:00
Lokalizacja: Mysłowice - Silesia
Kontakt:

Post autor: zpoe » czw kwie 10, 2008 16:59

a mam pytanie...czy swobodnie można wypiąć wszystkie przewody od zegarów? nie będzie póżniej problemu po wmontowaniu z powrotem...tzn. czy nie będzie krzyczał o jakiś kod itp??


[img]http://img294.imageshack.us/img294/5923/21442947bnm0.jpg[/img] [img]http://img167.imageshack.us/img167/2686/2144294604if2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » czw kwie 10, 2008 23:51

mysle, ze trzeba odpiac pierw akumolator i mozna dzialac, ale poczekajmy az ktos to potwierdzi...


Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego :D
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt kwie 11, 2008 00:45

mustang7 pisze:trzeba odpiac pierw akumolator i mozna dzialac, ale poczekajmy az ktos to potwierdzi...
dokładnie tak !


Obrazek

Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

Post autor: rakczek » pt kwie 11, 2008 00:50

zpoe pisze:a mam pytanie...czy swobodnie można wypiąć wszystkie przewody od zegarów? nie będzie póżniej problemu po wmontowaniu z powrotem...tzn. czy nie będzie krzyczał o jakiś kod itp??
nie nie bedzi epotem problemu z podpieciem ich to znaczy nie bedzie chcial zadnego pinu itd.Aku watro odpiac przed zabiegiem



greg

Post autor: greg » pt kwie 11, 2008 13:28

zegary wpinałem i wpypinałem kilkakrotnie z nieodpietym aku - nic się nie dzieje - tylko odpowiedni kolor wtyczki do takiego samego koloru gniazda i ok



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt kwie 11, 2008 16:51

Przestrzegam zawsze zasady aby przy każdej wymianie, sprawdzaniu i naprawie podzespołu kontrolowanego przez czujniki zespołu sterującego odpinać zasilanie na klemie akumulatora i wtedy wiem, że ECU nie będzie zapisywał w swojej pamięci błędu ani też nie będzie to potem skutkowało jakąś nieprzewidzianą niespodzianką i fiksowaniem auta powodowanym przez ECU.
Można wszystko robić na podłączonym akumulatorze jak kto woli ale ja osobiście tego nie polecam i nie stosuję.


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości