Po odlaczeniu masy pilot i alarm nie dziala
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Po odlaczeniu masy pilot i alarm nie dziala
Witam.
Dawalem auto do warsztatu tam na robote silnika. Musieli tam odlaczac mase itp i tak stalo 2 dni odlaczone. Teraz pilot w ogole nie reaguje, nie pika i centralny nie dziala. tzn jak wlacze do dzwi klucz i przekrece to centralny dziala, ale pilotem nie i nie pika alarm. Co to moze byc? Ogolnie aku dziala i wszstko, ale to nie.
Dawalem auto do warsztatu tam na robote silnika. Musieli tam odlaczac mase itp i tak stalo 2 dni odlaczone. Teraz pilot w ogole nie reaguje, nie pika i centralny nie dziala. tzn jak wlacze do dzwi klucz i przekrece to centralny dziala, ale pilotem nie i nie pika alarm. Co to moze byc? Ogolnie aku dziala i wszstko, ale to nie.
-
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
masę na pewno odłączali zdejmując klemę z aku, ewentualnie kable od silnika, jak mogli w ten sposób naruszyć kabel masowy alarmu podłączony gdzieś koło skrzynki bezpieczników? nie wyobrażam sobie. Weź po prostu miernik, sprawdź czy alarm dostaje plusy staly i po zapłonie oraz masę. I już wykluczysz czy winny jest sam alarm czy okablowanie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Jak masz miernik to sprawdź w następujący sposób : przełącz miernik na sprawdzanie przewodów , tzn. czy przewód jest cały , będzie tak piszczeć jak zewrzesz końcówki miernika . Przyłóż 1 końcówkę do (-) w wiązce alarmu , a 2 końcówkę do masy samochodu , gdzieś do śruby pod deską albo cuś i jak będzie piszczeć , albo będzie opór sie pokazywał na mierniku to znaczy ze centralka walnięta a jak nie będzie piszczeć i nic nie będzie sie zmieniać na mierniku to znaczy ze okablowanie
PS: miernik musi być cyfrowy .
Pozdroooo
PS: miernik musi być cyfrowy .
Pozdroooo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 206 gości