zbieznosc
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				witek_vento1.8
 - Mały gagatek

 - Posty: 91
 - Rejestracja: sob sty 14, 2006 17:29
 - Lokalizacja: Dębica
 
Witajcie
Wydaje mi się, że jeśli nie były odkręcane końcówki drążków kierowniczych tylko wyciśnięte ze zwrotnicy, to zbieżność w kołach nie uległa zmianie. W golfach 1i2 po odkręceniu i wyjęciu amortyzatora zmieniał się kąt pochylenia koła( były tam śruby z łbem i podkładką mimośrodową), a w golfie 3 kąt jest stały. Tylko przy wymianie końcówki drążka kierowniczego należy sprawdzić zbieżność przy łożyskach nie. Łożyska są znormalizowane i nic tam się nie zmienia.
Pozdrawiam.
			
									
									Wydaje mi się, że jeśli nie były odkręcane końcówki drążków kierowniczych tylko wyciśnięte ze zwrotnicy, to zbieżność w kołach nie uległa zmianie. W golfach 1i2 po odkręceniu i wyjęciu amortyzatora zmieniał się kąt pochylenia koła( były tam śruby z łbem i podkładką mimośrodową), a w golfie 3 kąt jest stały. Tylko przy wymianie końcówki drążka kierowniczego należy sprawdzić zbieżność przy łożyskach nie. Łożyska są znormalizowane i nic tam się nie zmienia.
Pozdrawiam.
- Lipek81
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4677
 - Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
 - Lokalizacja: Pruszcz Gdański
 - Kontakt:
 
- to chyba chodzi o kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy.Hades pisze:kąt jest stały
A pochylenie kola to chyba tak samo w mkII i mkIII się ustawia.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
						- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- krzysiek82
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 845
 - Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
 - Lokalizacja: Łódź
 - Kontakt:
 
Warto pojechać na geometrie, ja sobie oznaczyłem ale niewiele to dało ponieważ po przejechaniu odcinka 1100km zobaczyłem druty z boku opony, więc pojedz na geometrie i będziesz miał pewność że jest ok.
			
									
									[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
						[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
dokładnie tak, lepiej dać 50-60 zł i mieć dobrze uestwionecarrion pisze:Nigdy nie zaszkodzi, nie?
nie wystarczy oznaczyć trzeba jeszcze w tym samiejscu ustawićkrzysiek82 pisze:ja sobie oznaczyłem
to wina zbieżności a nie kata pochylenia kołakrzysiek82 pisze:po przejechaniu odcinka 1100km zobaczyłem druty z boku opony
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości





