Problem z obrotomierzem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z obrotomierzem
Witam. Mam pytanie czy przy zmianie zegarów bez obrotomierza na zegary z obrotomierzem owy obrotomierz powinien bez żadnej ingerencji działać. Jeśli trzeba jakiś przewód poprowadzić to proszę o instrukcje. Zegary są z 2 wykami. z góry dziękuje i pozdrawiam.
			
									
									- robertto84
 - Mały gagatek

 - Posty: 78
 - Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:40
 - Lokalizacja: Podkarpacie
 - Kontakt:
 
- robertto84
 - Mały gagatek

 - Posty: 78
 - Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:40
 - Lokalizacja: Podkarpacie
 - Kontakt:
 
A więc tak:
Wyczytałem, że w dieslach obrotomierz był podłączony do alternatora na wyjściu W. Otóż ja mam benzyniaka Golf II GT SPECIAL 1,8 i mam takie wyjście na alternatorze W puste.
Druga opcja do cewki zapłonowej. U mnie to wygląda tak:
Jest jedno miejsce wolne na podłączenie i nie wiem od czego (zaznaczone na zdjęciu) oraz są dwa kabelki złączone razem i nigdzie nie podpięte (także zaznaczone na zdjęciu) z tym, że to wejście z kabli nie pasuje do wyjścia z cewki. Więc od czego mogą być te kable? I czy w tej wersji mógł być podłączony obrotomierz do alternatora?

			
									
									Wyczytałem, że w dieslach obrotomierz był podłączony do alternatora na wyjściu W. Otóż ja mam benzyniaka Golf II GT SPECIAL 1,8 i mam takie wyjście na alternatorze W puste.
Druga opcja do cewki zapłonowej. U mnie to wygląda tak:
Jest jedno miejsce wolne na podłączenie i nie wiem od czego (zaznaczone na zdjęciu) oraz są dwa kabelki złączone razem i nigdzie nie podpięte (także zaznaczone na zdjęciu) z tym, że to wejście z kabli nie pasuje do wyjścia z cewki. Więc od czego mogą być te kable? I czy w tej wersji mógł być podłączony obrotomierz do alternatora?

- Lipek81
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4677
 - Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
 - Lokalizacja: Pruszcz Gdański
 - Kontakt:
 
Z tego co się orientuję, to żadnych kabli nie trzeba prowadzić - we wtyczce już wszystko jest. Podłaczasz i jeździsz. Fabryka sama o to zadbała, aby we wtyczce od licznika był sygnał z altka w przypadku diesli, lub z cewki, w przypadku benzyny.
A ta zaznaczona przez Ciebie złączka nawet nie pasuje do tego złacza w cewce (bo w dwóch stron masz męskie). Poza tym w tle widać, że ta złączka była rzeźbiona, są tam jakieś połączenia zawinięte w izolację. Sprawdź, czy ta zlączka jest tam oryginalnie.
			
									
									A ta zaznaczona przez Ciebie złączka nawet nie pasuje do tego złacza w cewce (bo w dwóch stron masz męskie). Poza tym w tle widać, że ta złączka była rzeźbiona, są tam jakieś połączenia zawinięte w izolację. Sprawdź, czy ta zlączka jest tam oryginalnie.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
						- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Ten wystający kabel to złącze do odczytywania kodów błyskowych.
http://www.vwgolf.pl/?page_id=123
[ Dodano: 09 Kwi 2008 00:40 ]
P.S. u mnie w miejscu gdzie zaznaczyłeś na zdjęciu jest wpięty kabel, jutro srawdze gdzie mniej więcej idzie.
			
									
									http://www.vwgolf.pl/?page_id=123
[ Dodano: 09 Kwi 2008 00:40 ]
P.S. u mnie w miejscu gdzie zaznaczyłeś na zdjęciu jest wpięty kabel, jutro srawdze gdzie mniej więcej idzie.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
						- 
				MZiobro
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 969
 - Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Kontakt:
 
Przepraszam ze podpinam sie do tematu ale nie ma sensu zakladac oddzielnego tematu 
 jesli ktos wie chcialbym sie dowiedziec ktore to sa dokladnie kable w kostce odpowiedzialne za prace obrotomierza...moj cos dziwnie chodzi...chodzi mi o to ze jak jest zimno ( auto stoi cala noc na dworze) to obrot. chodzi a jak sie tylko nagrzeje to przestaje dzialac....
			
									
									- Lipek81
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4677
 - Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
 - Lokalizacja: Pruszcz Gdański
 - Kontakt:
 
- sygnał do obrotka masz na zielonym kabelku.MZiobro pisze:ktore to sa dokladnie kable w kostce odpowiedzialne za prace obrotomierza
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
						- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4677
 - Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
 - Lokalizacja: Pruszcz Gdański
 - Kontakt:
 
Tylko jeden kabelek daje info o obrotach. Jest jeszcze zasilanie +12V do zegarka (czerwony) i zaislanie +12V po stacyjce (czarny). Do tego jeszcze masa (brązowy). Ale jak wszystkie pozostałe wskaźniki chodzą ok, to z tymi kabelkami powinno być wszystko w porządku.
			
									
									- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
						- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- 
				MZiobro
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 969
 - Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Kontakt:
 
no własnie wszystko chodzi,swieci itp procz dzialania obrotka-i dziwna sprawa jak jest zimno ( po nocy) to jakis czas dziala....ma ktos pomysl co jest???Lipek81 pisze:Tylko jeden kabelek daje info o obrotach. Jest jeszcze zasilanie +12V do zegarka (czerwony) i zaislanie +12V po stacyjce (czarny). Do tego jeszcze masa (brązowy). Ale jak wszystkie pozostałe wskaźniki chodzą ok, to z tymi kabelkami powinno być wszystko w porządku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości

