[ Dodano: 08 Kwi 2008 18:49 ]
Notabene , lejesz taki płyn jak był wczesniej , u góry ktoś tak mówił ,beszcza jeśli nie umiesz zidentyfikować jaki jest kolor (ja tak miałem) to czerwony jak straci właściwości to robi się brązowy . Pozdroooobeszcza,[/quote]
wiem jaki mam kolor czerwony hehe i taki wleje tylko stary spuszczę
wspomaganie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
w instrukcji obsługi jetta rocznik 89 mimo, ze jest po niemiecku rozszyfrowałem, ze ma być płyn ATF Dextron II czyli czerwony(korek mam czerwony na zbiorniczku i taki jest płyn), w książce napraw passata B3 też jest napisane, że płyn jak wyżej(czerwony)-a korek zbiorniczka jest czarny, z tego co wiem to w mk3 korki zbiorniczków są czarne- i jaki lać płyn-zużyty czarny??
szczerze to nie wiem od czego zależy jaki płyn ma być lany- kolega w mk2 ma korek czerwony, leje zielony płyn i wszystko działa poprawnie, w mk3 korek jest czarny a płyn ma zielony i też jest ok
co do jakości płynu- płyn zużyty, czarny poza tym, ze coś tam zatyka lub nie jest płynem który po prostu stracił swoje własności jako olej hydrauliczny- i może być tak, że pompa "mieli" płyn, lub syf zalega między łopatkami, a wirnikiem pompy przez co łopatki nie wysuwają się z wirnika jak należy, przez co spada wydatek jak i ciśnienie pompy(poniżej ciśnienia zaworu maksymalnego) i spada skuteczność układu wspomagania kierownicy- wymiana często pomaga, sąsiad już chyba 4 lata zmienia płyn 1 raz na rok i wspoma działa jak należy mimo iż już myślał, ze pompa to szajs
szczerze to nie wiem od czego zależy jaki płyn ma być lany- kolega w mk2 ma korek czerwony, leje zielony płyn i wszystko działa poprawnie, w mk3 korek jest czarny a płyn ma zielony i też jest ok
co do jakości płynu- płyn zużyty, czarny poza tym, ze coś tam zatyka lub nie jest płynem który po prostu stracił swoje własności jako olej hydrauliczny- i może być tak, że pompa "mieli" płyn, lub syf zalega między łopatkami, a wirnikiem pompy przez co łopatki nie wysuwają się z wirnika jak należy, przez co spada wydatek jak i ciśnienie pompy(poniżej ciśnienia zaworu maksymalnego) i spada skuteczność układu wspomagania kierownicy- wymiana często pomaga, sąsiad już chyba 4 lata zmienia płyn 1 raz na rok i wspoma działa jak należy mimo iż już myślał, ze pompa to szajs
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
za powrót kół do pozycji na wprost odpowiada geometria zawieszenia przedniego, ma to też wpływ na lekkość skręcania kierownicą, ale jeśli chodzi o ciężkie skręcanie kierownicy to może już też niedomagać pompa
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 112 gości