Witam, zakładałem już post ale w dziale "silnik" i nie było odpowiedzi.
Chodzi mi o to jak powinny być ustawione względem siebie elementy zaznaczone na zielono i czerwono (lub inaczej: jaką macie przerwę pomiędzy nimi, zaznaczoną na niebiesko) ?
Sorki za nieostrą fotkę
Ustawienie przepustnicy ABF
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ustawienie przepustnicy ABF
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- Kenaj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
- Lokalizacja: WB'andit / WF
- Kontakt:
ja mam tak wymytą przepustnice, że nie ma żadnych kropek. Pozatym to jest tylko krańcówka, czyli jak ustawisz tak, że przy zamkniętej przepustnicy będzie zwarcie, to masz dobrze ustawione. Aby przepustnica się nie opierała na tym cycku ( tzn aby czujnik jej nie podpierał ).
"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"
Czyli wystarczy ustawić tak żeby "nie podpierał" a zarazem w położeniu spoczynkowym załączał stycznik i tyle. Mam poluzowaną śrubkę i można (oczywiście z pewnym oporem ale nie aż tak dużym) przesuwać dźwignię. Odkryłem to przez przypadek.
Myślałem że może ważne jest ustawienie bo to spoczynkowe położenie przepustnicy a nie tylko regulacja stycznika.
Myślałem że może ważne jest ustawienie bo to spoczynkowe położenie przepustnicy a nie tylko regulacja stycznika.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości