Auto nie odbija przy skręconych kołach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: sob kwie 05, 2008 23:45
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
Auto nie odbija przy skręconych kołach
Witam wszystkich!
Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem MK3 variant TDI (90 KM), autko jest super, zastanawia mnie tylko jedna rzecz, gdy na postoju skręcę koła na maksa w lewo lub w prawo i dodam leciutko gazu, kierownica nie odbija, a auto jeździ w "kółko" znajomy ma identycznego Golfa i problem taki nie występuje, zastanawia mnie czy ma to związek z zbieżnością (była ok miesiąc temu ustawiana przy wymianie drążków i amortyzatorów) czy może to coś innego. Prosiłbym o poradę i informację o ewentualnych kosztach.
pozdrawiam!
Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem MK3 variant TDI (90 KM), autko jest super, zastanawia mnie tylko jedna rzecz, gdy na postoju skręcę koła na maksa w lewo lub w prawo i dodam leciutko gazu, kierownica nie odbija, a auto jeździ w "kółko" znajomy ma identycznego Golfa i problem taki nie występuje, zastanawia mnie czy ma to związek z zbieżnością (była ok miesiąc temu ustawiana przy wymianie drążków i amortyzatorów) czy może to coś innego. Prosiłbym o poradę i informację o ewentualnych kosztach.
pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony ndz kwie 06, 2008 11:58 przez krzysiek1s, łącznie zmieniany 1 raz.
Volkswagen Golf III Variant TDI
czesc
To nie jest problem ze zbiernoscia, ale raczej bardziej z geometria zawiesu. Chodzi dokladnie o ustawienie konta wyprzedzenia o ile sie niemyle co do nazwy, jest to problem raczej wystepujacy w duzej wiekszosci aut jezdzacych po drogach. Jest to rzecz nie ustawialna i jesli auto nie sciaga w lewo lub prawo daj sobie z tym spokoj i nie zawracaj glowy. Twoj model poprostu bedzie juz tak mial.
To nie jest problem ze zbiernoscia, ale raczej bardziej z geometria zawiesu. Chodzi dokladnie o ustawienie konta wyprzedzenia o ile sie niemyle co do nazwy, jest to problem raczej wystepujacy w duzej wiekszosci aut jezdzacych po drogach. Jest to rzecz nie ustawialna i jesli auto nie sciaga w lewo lub prawo daj sobie z tym spokoj i nie zawracaj glowy. Twoj model poprostu bedzie juz tak mial.
moja golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2158638&sid=d11bac940d65c226b730577c19c0bb72#2158638
a wg mnie można to wyregulować śrubą regulacji na maglownicy.... owa śruba jest teraz za bardzo dokręcona i dlatego koła nie odbijają... ale być może się myle... wiele czytałem na temat regulacji luzu na maglownicy i użytkownicy pisali że gdy za mocno wkręcili śróbe regulacji to kierownica nie odbijała ale także przyspieszy to zużycie magla
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
kąt wyprzedzenia sworznia wahacza. To może być przyczyną. Na sworziu niby est regulacja ale za bardzo nie ma opisów jak to się ustawia. W książce pisze że nie podlega regulacji i ma wynosić 1 stopień. Ale na początek sprawdziłbym maglownicę. Jsli jest za bardzo skręcona koła nie będą wracać.Macek GTC pisze:ustawienie konta wyprzedzenia
Skoro to nowy nabytek ktoś chciał zatrzeć luz na maglu i skręcił ciut za mocno.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 337 gości