[Kompress] czy da się wstawić kompressor g60 do 1.8 16v

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Lysiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 19:09
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lysiak » ndz kwie 06, 2008 14:03

dol i gora z 16v, osprzet, wiazka, kompresor g60. Czy te slynne 71 egzemplazy nie latalo na seryjnych tlokach? Generalnie nie walcze o starty na 1/4 mili, lecz o szybkie GTi. Zastanawiam sie jak obliczyc stopien sprezania, po przykladowym zastosowaniu podkladki? Bo wyszlo mi z moich koslawych obliczen ze podkladka i druga uszczelka to dodatkowe 3mm i z tego mi wyszlo ze stopien bylby w wysokosci 7,42:1 i tak troszke za malo. I co teraz zrobic. Zdjac z glowicy materialu, czy kombinowac przy tlokach? Przy tym dystansie z dodatkowa uszczelka "kanapka" i zdjeciu z glowicy 1mm wychodzi juz 8,12:1. hmmmmmmmm prosze kogos o wypowiedzenie sie.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 06, 2008 14:45 przez Lysiak, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz kwie 06, 2008 16:16

Lysiak pisze:Czy te slynne 71 egzemplazy nie latalo na seryjnych tlokach
nie robmy jaj z pogrzebu, latalo na seryjnych tlokach, ale nie majacych nic wspolnego z dohc 16v n/a
na poczatku sugerowalbym o uzycie szukajki, a jak sie juz nie chce koledze to powiem ze jest podklejony temat w speed o turbo.... tam byl poruszany temat odprezania 16v


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Lysiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 19:09
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lysiak » ndz kwie 06, 2008 16:56

jednak w czyms takie tloki smigaly, napiszesz moze w czym, bylbym wdzieczny. Sugerujesz rownoczesnie ze te z dohc nie poradza sobie z motorem wyposazonym w g60? uzylem szukajki, nie wiele z tego wyszlo. A po wpisaniu hasla "turbo" wyskakuje 300 watkow :crazy: nie jest latwo wydobyc cos konkretnego i jesli Ty rowniez nie masz zamiaru nic konkretnego pisac w sprawie moich znakow zapytania, trudno bede sam glowkowal. Aczkolwiek chcialbym poznac zdanie ludzi juz doswiadczonych i obrytych w temacie.
pozdrawiam



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » ndz kwie 06, 2008 18:05

Lysiak jestes pewien ze chcesz pchać G60 a nie EATON? Eaton jest ciut zgarbniejszy i ciut łatwiej go upakować bedzie. Tłoki jak już pisano gdzieś to mogą być używki (koło 400zł komplet) byle były dobre z S2. Zagadaj do użytkownika "TOMEKKK" on robił coś podobnego tyle ze w 2.0 16V


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz kwie 06, 2008 18:31

Lysiak pisze: Aczkolwiek chcialbym poznac zdanie ludzi juz doswiadczonych i obrytych w temacie.
pozdrawiam
zdanie takich obrytych w temacie jest raczej takie ze...jak sam zreszta zauwazyles...
Lysiak pisze:bede sam glowkowal
wszystko co mozna powiedziec w temacie odprezania czyi innej zabawy w dhc jest juz na forum.. za dlugo to ty nie szukales....
wystarczy wpisac
16v kompresor i wyszukac wszystkich slow (lekko ponizej)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz kwie 06, 2008 22:19

Ja Ci powiem jak to zrobic dobrze. Kup komplet tlokow z 9A, rozwierc KRa pod tamte tloki. Zbierz 1mm z bloku i daj seryjna uszczelke z 16V. Wyjdzie kolo 8:1 (ostatnio nawet gdzies to tutaj liczylem). Jak nie chcesz rozwiercac kup komplet tlokow z audi s2/s4 2.2T. Silniki 3B, ABY, AAN. Zmontuj na standardowej uszczelce i będzie gralo.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Lysiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 19:09
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lysiak » ndz kwie 06, 2008 22:55

to generalnie poszukuje teraz tlokow z audi s2/s4. Swietnie uzyskac jakas pomoc. Wyczytalem w ktoryms watku ze nie trzeba kombinowac z zasilaniem serwa, gdyz posiada zawor kierunkowy (tak sie domyslam) i daje rade utrzymac podcisnienie. Jezdziliscie juz z takim rozwiazaniem, jest to pewne i bespieczne? Czy mozecie mi powiedziec ile oleju przepuszcza kompresor g60 w przewody powietrza? W passku z ktorego go wyprulem przewody byly mokre na sciankach, nie plywal tam olej, ale zawilgocone bylo.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz kwie 06, 2008 23:38

Lysiak pisze:to generalnie poszukuje teraz tlokow z audi s2/s4. Swietnie uzyskac jakas pomoc.
Ta pomoc jest w szukajce. EVO Ci dobrze radzi, przejrzyj dokladnie, tam jest niemal wszystko o co pytasz. Nam sie nie chce powtarzac w kolko tego samego, bo jestes juz n-tą osobą, która zadaje dokladnie to samo pytanie.

Co do ukladu hamulcowego do zastosuj taki z G60 oryginalny, lub zamontuj ABS (ten 3 kanalowy w pelni elektryczny). To sa najprostsze rozwiazania.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pn kwie 07, 2008 00:02

Lysiak pisze:Czy mozecie mi powiedziec ile oleju przepuszcza kompresor g60 w przewody powietrza? W passku z ktorego go wyprulem przewody byly mokre na sciankach, nie plywal tam olej, ale zawilgocone bylo.
prędzej to było z odmy... z odmy powinno iść coś takiego jak mgiełka żeby smarowało listwy ale co i jak to niech ktoś sie wypowie kto sie zna na tych kompresorach :helm:


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Lysiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 19:09
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lysiak » pn kwie 07, 2008 00:08

Oczywiscie jestem w stanie zrozumiec wasza niechce pisanie wszystkiego od nowa, bo juz ktos o to pytal. W taki sposob (uzyj szukajki) mozna zabic 95% watkow na forum. Nie bede sie usprawiedliwial. Jesli starczy mi sil i czasu sprobuje ogarnac wszystko z szukajki.
pozdrawiam

abs z g60 teves mkII, dla mnie masakra, odpada. Strasznie klopotliwy.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn kwie 07, 2008 08:12

Lysiak pisze:abs z g60 teves mkII, dla mnie masakra, odpada. Strasznie klopotliwy.
To ładuj bez, na przód zwrotnice z 280mm tarcze i pompa 22mm+ duże serwo i będzie git



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn kwie 07, 2008 12:43

nie trzeba robic hebli jak zawor sprawny normalnie obsluguje seryjne serwo.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości