1.4 16v szarpie, przerywa podczas jazdy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » czw kwie 03, 2008 21:27

czaro1980 pisze:nie swiece nie są opkopcone ponieważ wymieniałem je dwa dni temu a dzis sprawdzałem ja myślę że może to być jeszcze cewka zapłonowa ale moge sie mylić dlatego was proszę o poradę bo jeżeli mi przerywa wyłaczam silnik prubuje włoczyć go od nowa to chodzi na 3 garach ale po zdjęciu kabli z cewki i włożeniu zpowrotem pali normalnie.

mnie jak sonda poleciała to na drugi dzień swiece były czarne i mokre

[ Dodano: 03 Kwi 2008 21:28 ]
norek111 pisze:nie podwazam kolegi znajomosci mechaniki ale jesli niewie gdzie jest sonda to lepiej oddac komus kto sie na tym zna

fakt faktem racja

[ Dodano: 03 Kwi 2008 21:29 ]
czaro1980 pisze:nie swiece nie są opkopcone ponieważ wymieniałem je dwa dni temu a dzis sprawdzałem ja myślę że może to być jeszcze cewka zapłonowa ale moge sie mylić dlatego was proszę o poradę bo jeżeli mi przerywa wyłaczam silnik prubuje włoczyć go od nowa to chodzi na 3 garach ale po zdjęciu kabli z cewki i włożeniu zpowrotem pali normalnie.
sprawdź czy cewka nie ma przebicia


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

czaro1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:50
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: czaro1980 » czw kwie 03, 2008 21:31

ok jutro sprawdzę



trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » czw kwie 03, 2008 21:35

czaro1980 pisze:ok jutro sprawdzę

z jednym cię pocieszę wszystkie części nowe w Niemczech oryginalne są o wiele tańsze niż w Polsce sam z doiczlandów części sprowadzam do auta swojego znaczy się znajomi mi kupują


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

greg

Post autor: greg » czw kwie 03, 2008 21:37

czaro1980 pisze:niewiem czy coś sprawdzę na komputerze ponieważ zapala się kontrolka os ABS
sama? czy po naciśnięciu hamulca
czaro1980 pisze:ale po zdjęciu kabli z cewki i włożeniu z powrotem pali normalnie.
po zdjęciu kabli czy też zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu bo co ma do tego zdjęcie kabli?
trepicjusz pisze:sprawdź czy cewka nie ma przebicia
wtedy samo zgaszenie i odpaleni by nic nie dało - raczej by pomagało wystudzenie silnika - czyli odczekanie ok 30 minut (testowane w przypadku pęknięcia cewki)
tak się zastanawiam ale jak by czujnik halla poleciał to by fury raczej nie odpalił nie wiem czy dobrze myślę
moze może może nie - dałem przykłady co moze byc - nie wykluczajac i tego.
Teraz tak - mamy do czynieni a z osobą która mało wie - załóżmy że - zaczniesz testować - interesuje mnie czy nagłe przyduszenie - można zlikwidować np odrzekając chwile na luzie, czy potem się wkręca w obroty (myślę o filtrze paliwa), czy zgaszenie silnika i uruchomienie powoduje że już chodzi ok czy też trzeba jednak wypiąć przewody,



pamor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt lut 29, 2008 18:10
Lokalizacja: Jaczków koło Kamiennej Góry.
Kontakt:

Post autor: pamor » czw kwie 03, 2008 21:41

A jak tak "ni z gruszki ni z pietruszki": - jak się sprawdza przebicia na cewkach? :blush:



trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » czw kwie 03, 2008 21:44

jakoś ja bym obstawiał sondę , no bo jak sie dusi momentami to by znaczyło że dostaje spora dawkę paliw do komory i jej nie przepal teraz tylko pytanie czy kolega nasz zainteresował sie w lusterku czy kopci na biało czy na czarno bo jak na biało to jest opcja uszczelki auto mogło nie być mocno piłowane kolega depną mu po garkach i ma problem jak dym czarny to spalanie w komorze kiepskie zalewa go raczej w zapłonie winy bym nie szukał bo z dnia na dzień zapłon się nie przestawi


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

greg

Post autor: greg » czw kwie 03, 2008 21:51

pamor pisze:A jak tak "ni z gruszki ni z pietruszki": - jak się sprawdza przebicia na cewkach?
w moim przypadku było to proste bo byłą pęknięta cewka (golf 3 1,8ABS) i po nagrzaniu widać było wyskoki iskry.
Natomiast cewki mierzymy miernikiem (rezystancja)



czaro1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:50
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: czaro1980 » czw kwie 03, 2008 21:56

tak ale jak mi sie zaczyna dusić i chodzi na 3 garach to po zgaszeniu silnika jak go odpalam ponownie to jest to samo chodzi na 3 ale jak zdejmę przewody z cewki wraca do normalnego stanu i tak też mniałem jak go prowadziłem zdejmowaliśmy przewody i dalej w droge myślałem że to przewody wymieniłem je wraz z swiecami i jest to samo.



pamor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt lut 29, 2008 18:10
Lokalizacja: Jaczków koło Kamiennej Góry.
Kontakt:

Post autor: pamor » czw kwie 03, 2008 22:02

No to proszę spójrz Greg na foto tej cewki http://www.allegro.pl/item334008018_fia ... onowa.html
i napisz mi gdzie przyłożyć końcówki miernika bo ja się kompletnie nie znam. I robić to na zimno czy po dobrym zagrzaniu silnika? (To cewka od Uniaka; Golfik chodzi jak ta lala :-) )
Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 22:03 przez pamor, łącznie zmieniany 1 raz.



trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » czw kwie 03, 2008 22:03

czaro1980 pisze:tak ale jak mi sie zaczyna dusić i chodzi na 3 garach to po zgaszeniu silnika jak go odpalam ponownie to jest to samo chodzi na 3 ale jak zdejmę przewody z cewki wraca do normalnego stanu i tak też mniałem jak go prowadziłem zdejmowaliśmy przewody i dalej w droge myślałem że to przewody wymieniłem je wraz z swiecami i jest to samo.
wiesz nie bede teraz złośliwy ale jak go kupiłeś w niemczech nie dawnoe to goddaj jak pamietam masz chyba 2 tygodnie czasu na to :smoke:


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

czaro1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:50
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: czaro1980 » czw kwie 03, 2008 22:08

na co mam dwa tygodnie???????????????????



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw kwie 03, 2008 22:11

koles pokrywa naprawe


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » czw kwie 03, 2008 22:11

czaro1980 pisze:na co mam dwa tygodnie???????????????????

na oddanie fury właścicielowi chyba ze zle zrozumiałem i jest to twoje auto a nie kupione nie dawno


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw kwie 03, 2008 22:15

jesli kupiles auto w niemczech i tam mieszkasz to masz jakis czas aby do goscia zglosic by pokryl naprawe auta

[ Dodano: 03 Kwi 2008 22:16 ]
tak słyszalem od siory co tam mieszka


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 150 gości