1.4 16v szarpie, przerywa podczas jazdy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

czaro1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:50
Lokalizacja: Niemcy

1.4 16v szarpie, przerywa podczas jazdy

Post autor: czaro1980 » śr kwie 02, 2008 23:03

Witam mam taki problem sprowadziłem niedawno VW LUPO 1,4 v 16 rok 1999 z Niemniec, w drodze powrotnej auto zaczeło szarpać i przerywać w czasie jazdy, myslałem że to kable zapłonowe wymieniłem je jest to samo wymieniłem również swiece. Wystepuje to w takej postaci że jak nap: jadę 110 i robię redukcje do 4 biegu to silnik szarpie i pracuje tak jak by pracował na trzech garach. Proszę o podpowiedz co to może być i co trzeba wymieńić aby pracował normalnie.Dzięki i pozdrawiam to jest mój emeil wrazie potrzeby crista20000@tlen.pl lub GG4289668. Czekam na odp.
Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 13:44 przez czaro1980, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » czw kwie 03, 2008 00:23

jak masz dostęp do VAG do sprawdź błędy na VAG - bo przyczyn może być kilka



czaro1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:50
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: czaro1980 » czw kwie 03, 2008 20:47

witam dzięki ale mianowicie co mniałeś na myśli że powodów może być kilka czy ta naprawa będzie droga. A co mnianowicie mogło sie popsuć. Czekam na odp. :crazy:



greg

Post autor: greg » czw kwie 03, 2008 20:59

zacznijmy od tego ze przyczyna moze byc prozaiczna (filtr paliwa, pompa zasilająca) lub poprzez czujnik halla, przepustnicę (wyczyścić + adaptacja) , któryś z czujników, sondę ,

[ Dodano: Czw Kwi 03, 2008 9:00 pm ]
gdyby na VAG wyszło wszystko ok - zacząłbym od układu zasilania czyli filtr paliwa/pompa paliwa



trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » czw kwie 03, 2008 21:04

a ja tak właśnie miałem jak mi w sondzie lambda pękła grzałka (sąda NGK)i 2 tygodnie miała w warsztacie wszystko sprawdzili ale nikomu nie przyszło na początku do głowy że poleciała sonda po za tym sami zakładali ją i aż nie wierzyli żeby NGK po 2 tygodniach padła


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

czaro1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:50
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: czaro1980 » czw kwie 03, 2008 21:05

bo to są objawy takiego typu że nawet wydaję mi sie że silnik nie pracuje prawidłowo na wolnych obrotach a jak go wkręcam na obroty w czasie jazdy to zaczyna przerywać i pracuje na trzech lub dwóch garach bo niema siły musze wtedy zgasić silnik zdjąc przewody z cewki zapłonowej i jest wszystko wporządku.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw kwie 03, 2008 21:08

najtaniej sprawdzisz diagnozujac vagiem na poczatek jak pisal kolega greg


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

czaro1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:50
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: czaro1980 » czw kwie 03, 2008 21:09

gdzie ona sie znajduje ta sonda i czy można ja sprawdzić czy jest sprawna. Jaka jest cena tkiej wymiany sondy.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw kwie 03, 2008 21:11

sam nie sprawdzisz moga byc nawet dwie

[ Dodano: 03 Kwi 2008 21:12 ]
co do ceny to nawet 350PLN

[ Dodano: 03 Kwi 2008 21:12 ]
za sztuke


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

czaro1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:50
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: czaro1980 » czw kwie 03, 2008 21:16

niewiem czy coś sprawdzę na komputerze ponieważ zapala się kontrolka os ABS i ten facet prubował wykasować ten błąd bo tak mówił to i napewno pokasował reszte błędów dlatego będzie ciężko przez kompa



trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » czw kwie 03, 2008 21:16

sprawdzi sprawdzi miernikiem na forum podane gdzieś są jakie parametry powinna trzymać
sady są w cenie od 100 do 500 zł lub więcej zależy jakiej firmy wykręć sobie świece i sprawdź czy oby nie masz zalanych bo jak sie przydusza to znaczy że silnik paliwa nie przepala w komorze jak znam życie to pewnie są okopcone , sprawdź sobie czujnik połozenia przepustnicy i czujnik temperatury cieczy

[ Dodano: 03 Kwi 2008 21:18 ]
greg pisze:zacznijmy od tego ze przyczyna moze byc prozaiczna (filtr paliwa, pompa zasilająca) lub poprzez czujnik halla, przepustnicę (wyczyścić + adaptacja) , któryś z czujników, sondę ,

[ Dodano: Czw Kwi 03, 2008 9:00 pm ]
gdyby na VAG wyszło wszystko ok - zacząłbym od układu zasilania czyli filtr paliwa/pompa paliwa

tak się zastanawiam ale jak by czujnik halla poleciał to by fury raczej nie odpalił nie wiem czy dobrze myślę
Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 21:19 przez trepicjusz, łącznie zmieniany 1 raz.


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

czaro1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:50
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: czaro1980 » czw kwie 03, 2008 21:21

nie swiece nie są opkopcone ponieważ wymieniałem je dwa dni temu a dzis sprawdzałem ja myślę że może to być jeszcze cewka zapłonowa ale moge sie mylić dlatego was proszę o poradę bo jeżeli mi przerywa wyłaczam silnik prubuje włoczyć go od nowa to chodzi na 3 garach ale po zdjęciu kabli z cewki i włożeniu zpowrotem pali normalnie.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw kwie 03, 2008 21:23

nie podwazam kolegi znajomosci mechaniki ale jesli niewie gdzie jest sonda to lepiej oddac komus kto sie na tym zna


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

czaro1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:50
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: czaro1980 » czw kwie 03, 2008 21:26

to jeszcze raz to odczego mam zacząć najpierw srawdzić sondę czy układu zasilania czyli filtr paliwa/pompa paliwa



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 168 gości