Nie odpala

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
STO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 11:37
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Nie odpala

Post autor: STO » śr kwie 02, 2008 21:55

Witam, tak jak w temaciku szukam wszystkich rzeczy przez, które mój golfik nie chce palić... Dokładniej chodzi mi tu o jakieś przekaźniki, bezpieczniki itp... Prosił bym też jakieś rysunki gdzie takowe rzeczy są :)

Mam Zwykłego diesla MK2 1.6 (1987r.) :) ostatnio bujam sobie na opale, ->strasznie kopci...
Rano jak i czasem w dzień to zależy kiedy mu sie zechce tzn nie zechce zapalić :(
Akumulator pewny, paliwo jest, obstawiam pompe ale to kosztuje... Narazie staram
się bezpłatnie samemu posprawdzać...
Jak tak kręci to kręci i kręci i nic tylko dym szary(czarny) leci z rury i sie cały trzęsie :D
No i musi mnie ktoś pchnąć, żeby zapalił... Na popych odrazu łapie...

Bardzo jest to utrętne jak na mieście przyjdzie pchać itd... :crazy:

Więc jeśli posiadacie też jakieś pomysły to też są mile widziane

(zastrzegam sobie pisania odpowiedzi, `Takie pytania, wątki.. już były`)
Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 13:50 przez STO, łącznie zmieniany 2 razy.


[img]http://www.lewyphp.republika.pl/sto_warez.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Wałek
spamer forumowy
spamer forumowy
Posty: 274
Rejestracja: pt mar 14, 2008 22:23
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Wałek » śr kwie 02, 2008 22:05

pierwsza rzecz sprawdz mase przy dieslach to podstawa on potrzebuje kopa luźny przewód masowy nie daje prądu podokręcaj przy rozruszniku i w odwrotną strone
po drugie czy aby od tego odpalanie z pychu nie przewsunął Ci się pasek rozrządu jeśli tak to jak najszybciej to zmień
po trzecie rozrusznik już może być na wykończeniu lub akumulator stracił swoje wartości
po czwarte jak nie musisz jeździć na opale to nie jeździj a jak już musisz to dolewaj troche mixolu kurde to w tych czasach jeszcze ktoś jeżdzi na opale :bigok:


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=58976cc3ee823f76][img]http://images40.fotosik.pl/163/58976cc3ee823f76m.jpg[/img][/url]

vwlubek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 21:05
Lokalizacja: wlkp

Post autor: vwlubek » śr kwie 02, 2008 22:06

Przyczyn może być wiele...
Co sam możesz sprawdzić to czy do świec dochodzi prąd po przekręceniu kluczyka(bezpiecznik na scianie grodziowej pod maską) i czy w ogóle działają...
poza tym wtryski moga wlewać paliwo zamiast je rozpylać...
sprężanie może być grubo poniżej normy...
może pasek rozrządu przeskoczył i wsię wszytsko pomieszało...
może cosik w pompie...
itd



Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » śr kwie 02, 2008 23:06

Wałek znajomy Audikiem A6 2,5TDI 96r. jeździ na opale. Mi by było szkoda silnika. Tu sprawdza siepowiedzenie, że jeżeli stać kogoś na konia to powinno być go stać też na owies :bigok:



Awatar użytkownika
STO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 11:37
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: STO » czw kwie 03, 2008 07:30

Co napisaliście to wszystko jest sprawdzone, świece grzeją, rozrusznik ładnie kręci, akumulator naładowany i prawie nowy... Masa jak i wszystko inne jest OK :)

Zastanawiam się teraz nad tym pasiek rozrządu? ile kosztuje ustawienie??
Co do tych wtrysków, to napewno jest to droga rzecz :(


[img]http://www.lewyphp.republika.pl/sto_warez.jpg[/img]

Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » czw kwie 03, 2008 12:33

Wtryski to koszt ok 200zł. Dwa lata temu miałem zmieniane końcówki i tyle płaciłem. Zero dymu i odpalanie też się poprawiło.



Awatar użytkownika
Wałek
spamer forumowy
spamer forumowy
Posty: 274
Rejestracja: pt mar 14, 2008 22:23
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Wałek » czw kwie 03, 2008 17:36

pasek około 300 zł

[ Dodano: 03 Kwi 2008 17:37 ]
Giugiaro1, Swięta prawda pozdro


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=58976cc3ee823f76][img]http://images40.fotosik.pl/163/58976cc3ee823f76m.jpg[/img][/url]

vagin5

Post autor: vagin5 » czw kwie 03, 2008 17:40

widze że jest to stare baadziewie, i jeszcze dożynane opałem, sprawdź kompresje bo to na pewno jej brakuje, a nie czego kolwiek innego. to moja teoria.



Awatar użytkownika
STO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 11:37
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: STO » czw kwie 03, 2008 21:01

Jeśli chodzi o kompresje, to jak odkręce korek od oleju to dmucha, nawet sporo spalinami :crazy:
Auto kręci tak na granicy zapalania ale nie zapali za nic :( cały rozruch jest OK tylko nie odpala ...


[img]http://www.lewyphp.republika.pl/sto_warez.jpg[/img]

Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » czw kwie 03, 2008 23:18

vagin5 powinieneś się wstydzić legende niemieckiej motoryzacji nazywać starym badziewiem. Przecież to klasyk, legenda która wciąż żyje :grin: .

A z opałem to wiadomo... każdy chce zaoszczędzić.

Z tą komprechą to możesz mieć racje. Pierścienie to kolejne 200zł. Do tego dochodzą jeszcze wszystkie uszczelki, olej, filtry... no i wiadomo, jak już się rozbiera silnik to głowicą warto sie zainteresować.



vagin5

Post autor: vagin5 » pt kwie 04, 2008 00:40

Giugiaro1 pisze:vagin5 powinieneś się wstydzić legende niemieckiej motoryzacji nazywać starym badziewiem. Przecież to klasyk, legenda która wciąż żyje :grin: .

A z opałem to wiadomo... każdy chce zaoszczędzić.

Z tą komprechą to możesz mieć racje. Pierścienie to kolejne 200zł. Do tego dochodzą jeszcze wszystkie uszczelki, olej, filtry... no i wiadomo, jak już się rozbiera silnik to głowicą warto sie zainteresować.
sam nie jeżdżę już vw i całe szczęście bo mało wygodne, ale nie oceniajmy wygody do jakości auta bo to ni o to nam chodzi. po vw mialem renówke r19 najechane nie całe 460kkm objawy podobne cisnienia na garach mniej jak 19 barów, czyli nie zbędne minimum dla klekota na wtysku bezpośrednim, a tutaj mowa 2komorowcu więc przynajmniej te 24 winno być do jako takiego odpalania hehe , renówa była z 91 roku, teraz mam nissana z 94 też klekot, i ten ma najechane 180 do tego mam książke serwisową i chodzi cacy jak na razie. ale możliwe że to jest tez kombinowane hehe, ale co jak co , jeździmi starymi rzechami i tutaj nie ma znaczenia czy to renówa vw czy nissan, każde z tych aut to stare kupa które już jest wyeksploatowane i jeździć nie powinno. hehe.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości