Pomoc w ocenie logow (Audi A4 96 90KM)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jaco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 08, 2007 22:46
Lokalizacja: Kobierzyce

Pomoc w ocenie logow (Audi A4 96 90KM)

Post autor: Jaco » śr kwie 02, 2008 16:12

Witam prosił bym o pomoc w ocenie logów do Audi A4. Z góry przepraszam za formę logow ale wygląda na to ze mój stary vag tak już to ma :(. Jest jeden błąd w elektronice silnika ale nie sadze żeby miał wpływ ponieważ związany jest jeśli się nie mylę z ładowaniem. Auto przerywa powyżej 3000 obrotów a właściwie rozpędza się powoli, dlatego logi są zrobione do 3500 obrotów (zabrakło drogi).

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
SaNoN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sty 02, 2007 23:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: SaNoN » śr kwie 02, 2008 16:45

Po wykonaniu operacji logowania należy przekonwertować pliki *.CSV posługując się w tym celu aplikacją CSVConv.exe.

Logi sa nieczytelne.

A jezeli masz lenia zeby pozadnie wkleic logi, to inni moga miec lenia zeby ci pomoc.
Szanuj pomagajacych, zeby pomagajacy mogli szanowac potrzebujacych.
Ostatnio zmieniony śr kwie 02, 2008 16:48 przez SaNoN, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jaco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 08, 2007 22:46
Lokalizacja: Kobierzyce

Post autor: Jaco » śr kwie 02, 2008 17:24

Dziękuje nie wiedziałem że istnieje taka opcja jestem zielony jeszcze w tych sprawach . Oczywiście szanuje czas wszystkich i zamieszczam poprawione logi. Chciałem jeszcze dodać że silnik nie był całkiem nagrzany ale to będzie widać na logach. Mam również pytanie czy można skasować inspekcje oleju Vagiem ? Jeśli tak to gdzie tego szukać bo nie wiem.

Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
SaNoN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sty 02, 2007 23:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: SaNoN » śr kwie 02, 2008 18:09

Zrob jeszcze 008 i 011
Ostatnio zmieniony śr kwie 02, 2008 18:11 przez SaNoN, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jaco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 08, 2007 22:46
Lokalizacja: Kobierzyce

Post autor: Jaco » czw kwie 03, 2008 10:42

Zamieszczam Logi z 007; 008; 011. Pokazał się dzisiaj jakiś nowy błąd może on ma coś wspólnego z problemami silnika, mimo iż go skasowałem pojawił się po pewnym czasie ponownie.

Obrazek Obrazek



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » czw kwie 03, 2008 11:40

Jaco,

błąd 575 u Ciebie to brak ładowania, prawdopodobnie wężyk co idzie do czujnika ciśnienia jest przetarty albo pęknięty
Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 11:42 przez TomTDI, łącznie zmieniany 1 raz.


diagnostyka, nastawniki, rozrządy, wtryski .....

Awatar użytkownika
SaNoN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sty 02, 2007 23:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: SaNoN » czw kwie 03, 2008 16:22

Dokladnie masz problem z ladowaniem, sprawdz wezyki.



Awatar użytkownika
Jaco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 08, 2007 22:46
Lokalizacja: Kobierzyce

Post autor: Jaco » czw kwie 03, 2008 17:39

Nie jestem pewien gdzie znajduje się ten czujnik, jeśli mógłbym prosić jeszcze w tym o pomoc, jeden znalazłem ale nie jestem pewien czy to on idą do niego 3 wężyki, wszystkie wygladądały ok.

Obrazek



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » czw kwie 03, 2008 17:51

wężyk idzie z rury do IC( po prawej stronei silnika) do podszybia i wchodzi do komputera który jest przed pasażerem w podszybiu.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Jaco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 08, 2007 22:46
Lokalizacja: Kobierzyce

Post autor: Jaco » czw kwie 03, 2008 18:05

Już wiem o który wężyk chodzi . Dziękuje za pomoc problem został rozwiązany okazało się ze przetarł się na końcu przy rurze od IC.
Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 20:01 przez Jaco, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 33 gości