winny czip czy nastawnik ???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

peyo32
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob paź 06, 2007 18:02
Lokalizacja: przemyśl,podkarpacie

winny czip czy nastawnik ???

Post autor: peyo32 » śr mar 26, 2008 19:31

Witam
Na 4 i 5 biegu przy ok 2000tys.obr przy małym obciążeniu czuć delikatne szarpanie silnikiem.
Zauważyłem to po zmianie kości powiedziałem o tym kolesiowi który zakłada mi czipa po miesiącu zmieniliśmy na inne kości i dalej to samo.
Na serii po prostu nie pamiętam czy szarpało czy nie wydaje mi się że nie, ale za krótko nim jeździłem.
wypiołem kostkę od skrzyni biegów i autko jeździ jak złotko żadnego szarpania.
Pytanie czy wrócić do serii i sprawdzić czy szarpie czy atakować od razu nastawnik.
Co myślicie?
Pozdro.



Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » śr mar 26, 2008 19:52

kolego ja na poczatek zaczolbym od wyczyszczenia nastawnika.

tu masz link do porady jednego z forumowych kolegow:

http://www.skierniewice.info/golf/instr ... awnika.pdf

Jesli to nie pomorze to bedzie to wina czipa.


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

peyo32
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob paź 06, 2007 18:02
Lokalizacja: przemyśl,podkarpacie

Post autor: peyo32 » wt kwie 01, 2008 18:47

jednak wina czipa.
Wróciłem do serii jest ok.
Tylko pytanie czemu szarpie na czipe. Kolesiowi podesłałem parę bryczek i wszyscy zadowoleni
tylko u mnie szarpie. Hmmmm
pozdro.
Ostatnio zmieniony wt kwie 01, 2008 18:48 przez peyo32, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » śr kwie 02, 2008 21:39

Witam.

Podepnę się bo mam taki sam problem. Mam passata B4 TDI 1Z z niemcowni zrobionego na 110 KM . Auto szarpało strasznie jak kupiłem zrobiłem nastawnik i niby ok ale po tygodniu po czyszczeniu wraca delikatne szarpanie. Po ponownym rozebraniu nastawnika okazuje się, że jest czysty i tak w kółko. Podejżenie z mojej strony też pada na niemiecki chips.

Pozdrawiam.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » sob kwie 05, 2008 16:53

wina tego podszrpywania moze byc oczywiescie nastawnik-odepnij kostke od impulsatora i sprawdz czy szarpie i po założeniu chipa na podjechanej pompie moga wystepowac równiez takie objawy gdzyz w mapach jest podlane wiecej kosku i pompa jak przyjechana to nie wyrabia i stad to szrpanie pompy w AFN-ie sa lepsze i wydajniejsze latego jakbys zmieniał to mozesz wrzycic taką



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » ndz kwie 06, 2008 00:44

peyo32,

na przyszłość powiedz gościowi żeby na jednym kodowaniu zostawił serie a na innym mocny program

wtedy po zmianie kodowania będziesz mógł ocenić co sie dzieje


diagnostyka, nastawniki, rozrządy, wtryski .....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości