doładowanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
doładowanie
Taki problemik ma moj znajomy:
Turbinę ponoć ma sprawną ale działa od 2500 tyś/obr/min i ciągnie do 3500 i później tak jakby nie załączało sie turbo,raz działa a raz wyłącza sie.Wszystko to powyżej 3500 tyś obrotów
ja dodam że też tak mam więć myślę że to normalne ale może sie jeszcze ktos wypowie. Ja mam T2
Turbinę ponoć ma sprawną ale działa od 2500 tyś/obr/min i ciągnie do 3500 i później tak jakby nie załączało sie turbo,raz działa a raz wyłącza sie.Wszystko to powyżej 3500 tyś obrotów
ja dodam że też tak mam więć myślę że to normalne ale może sie jeszcze ktos wypowie. Ja mam T2
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
upustowy ma upuszczac gdy przekracza ileś tam Atmosfer zależy jak ma ustawione.twardy pisze:może zawór upuszcza ciśnienie i wtedy auto zmula
Jakis inny?
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
własnie , ale to tylko moje przypuszczenie , trzeba to sprawdzic manometrem-pawlo111 pisze:upustowy ma upuszczac gdy przekracza ileś tam Atmosfer zależy jak ma ustawione.
Jakis inny?
ja miałem tak u siebie ze podkręciłem dawke paliwa i zwiekszyłem cisnienie doładowania powietrza to przy 0,8 bara spadało do 0,2 i wtedy słyszałem taki syk uciekajacego powietrza. Wykreciłem śrube na tym zaworze , tam jest taka spręzynka i pod nia włozyłem śrube M6 na imbus o długości 15mm i teraz zawór sie nie otwiera.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
BENITO, ma racje, nie ma innej możliwości. jak zawór się otworzy upuszcza nadmiar powietrza, wtedy wydaje ci się, że turbo przestało ciągnąć, zamknie się zawór i znów ciągnie, ale sama turbosprężarka sie nie wyłącza nie ma takiej możliwości nawet w najnowszych silnikach, paliwem napędzającym turbosprężarkę są gazy spalinowe i nimi można sterować w najnowszych turbosprężarkach ze zmienną geometrią (wytwarzają duże ciśnienie już przy małych obrotach ). Zwykłe turbo zaczyna porządnie pompować od około 2000 - 2500 obr/min.
Tak więc zrób tak jak napisał twardy, albo najlepiej zaspawaj ten zawór
Jakie ciśnienie maksymalne masz ustawione czy też seria ??
Tak więc zrób tak jak napisał twardy, albo najlepiej zaspawaj ten zawór
Jakie ciśnienie maksymalne masz ustawione czy też seria ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości