Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr kwie 02, 2008 17:22

pompa to nie tylko glowiczka - nie chodzi tylko o to zeby zalac go na maxa paliwem.... lepszy efekt da dobra 10mm z DOBRZE ustawionym przyspieszaczem kata wtrysku niz byle jak zalozona 12mm
paja pisze:tylko jak zrobić żeby ten silnik wytrzymał taką moc?
wypadaloby go troche mechanicznie wzmocnic :/ te 1.6td jakos nie sa chyba super mocne seryjnie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » śr kwie 02, 2008 17:25

zaprzal pisze:wypadaloby go troche mechanicznie wzmocnic :/ te 1.6td jakos nie sa chyba super mocne seryjnie
tylko jak wzmocnić np głowice itd, a poza tym pewnie temp. spalin też nie jest niska. No i co z przełożeniem napędu? to chyba też średnio by wytrzymało.


Obrazek

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr kwie 02, 2008 18:03

paja pisze:
zaprzal pisze:wypadaloby go troche mechanicznie wzmocnic :/ te 1.6td jakos nie sa chyba super mocne seryjnie
tylko jak wzmocnić np głowice itd, a poza tym pewnie temp. spalin też nie jest niska. No i co z przełożeniem napędu? to chyba też średnio by wytrzymało.

glowicy nie wzmocnisz. wazniejsze w tym przypadku bedzie jej obecne zdrowie, a potem to juz tylko odpowiednie eksploatowanie. temp spalin nie nalezy sie przejmowac, bo neutralizujesz jej wplyw przez wieksze doladowanie. robisz bezdymnie i egt masz zalatwione. tutaj raczej nalezy sie martwic o dol silnika, bo pokazal Euglen i jego polamane podpory walu.

przeniesienie napedu, czyli skrzynia i przeguby spokojnie wytrzymuje, ale sprzeglo w 1.6td jest odrobine male, zeby sobie radzic z mocami powyzej 110 czy 120. rozgarniety kierownik bedzie umial na tym jezdzic, ale wczesniej czy pozniej i tak skonczy swoj zywot, a te 210mm to akurat troche malo. skrzynie z passata b3 wsadzic ze sprzeglem 215mm lub pakowac od tdika 228mm. chyba podejdzie?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » śr kwie 02, 2008 20:09

zaprzal pisze:ale jakos srednio w niego wierze jesli chodzi o pompe
Nom trochę dziwne :bajer: Bodajże 200ps z pompy 9mm
Za wczasu możnaby wzmocnić podpory wału http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... f6bf25870d
No i jak kolega souler pisał,sprzęgło.Tutaj jest gożej bo raczej żadne mocniejsze nie pasują plug & play.Pozostaje albo skrzynia z passata 1.9td+sprzęgło od vr6/G60 albo http://www.sprzegla.com/


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » śr kwie 02, 2008 20:11

no ale powiedzcie mi jedna rzecz: mam spilować tą podkładke na samym dole bolca tak??? ale czym to spiłować? czym to robiliście?? albo podmienic na inna?? jaka srednica i grubość?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr kwie 02, 2008 20:26

-pawlo111 pisze:jaka srednica i grubość?
możesz przecież ja wyciągnąć i zmierzyć
ja nie mam podkładki ale koledze spiłowałem na zwykłej szlifierce o połowe .

[ Dodano: Sro Kwi 02, 2008 20:28 ]
dzidzia24, dzwoniłem do Radzikowskiego i do mojego klekota wzmocnione sprzęgło 800zł :chytry:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » śr kwie 02, 2008 21:31

ona jest przymocowana to tego bolca?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr kwie 02, 2008 21:38

paja pisze:tylko jak wzmocnić np głowice
mysle, ze lepiej wzmocnic glowe na karku, a glowicy dac spokoj :helm:
No i co z przełożeniem napędu? to chyba też średnio by wytrzymało.
_________________
jw. u niektorych wytrzumuje, a jak nie wytrzyma to zakladasz zestaw z tdi p&p
no ale powiedzcie mi jedna rzecz: mam spilować tą podkładke na samym dole bolca tak??? ale czym to spiłować? czym to robiliście?? albo podmienic na inna?? jaka srednica i grubość?
-pawlo111, wroc na 1 strone tematu, poczytaj, porozkminiaj, rozbierz swoja pompe, popatrz, jeszcze raz porozkminiaj.... no ile mozna?
twardy pisze:dzidzia24, dzwoniłem do Radzikowskiego i do mojego klekota wzmocnione sprzęgło 800zł :chytry:
ciekawe jak to sie przeklada na niewzmocnione nity w skrzyni 020 :green_fuck: zeby pozniej nie trzeba bylo wydawac 2x tyle kasy na skrzynie 02a i wszytko co z przekladka zwiazane (wysprzeglanie hydrauliczne, zmiana biegow linki, pedaly, zamach, sprzeglo kpl)

tak szczerze: jesli macie troszke wiekszego budzetu to polecam swap na jakiekolwiek tdi
-pawlo111 pisze:ona jest przymocowana to tego bolca?
czytaj 1 strone, ona wlasnie po to jest :helm:
Ostatnio zmieniony śr kwie 02, 2008 21:40 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » śr kwie 02, 2008 21:52

zaprzal pisze:tak szczerze: jesli macie troszke wiekszego budzetu to polecam swap na jakiekolwiek tdi
w sumie racja. Tu pompa 600, tu turbo 300, wydech 200, sprzegło 1000 i w sumie na TDI by sie uzbierało :/ Chociaż jak już sie człowiek wciągnie i wyda XXX zł i potem następno kilka koni go kosztuje XXX złotych to szkoda sprzedawać silnika w zasadzie po cenie serii i dokładać od początku do tdi.

zaprzal, dalej możesz jakieś sprężarki załatwić, bo w maju może będę szukał jakiejś T3


Obrazek

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr kwie 02, 2008 21:56

paja, to sie odezwij w maju. generalnie to sprzet na wymarciu, ale da sie cos zalatwic. ps. do tej pompy polecam cos wiekszego niz seryjne t3


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » śr kwie 02, 2008 23:28

czyli np co i w jakiej cenie??


Obrazek

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr kwie 02, 2008 23:54

paja pisze:czyli np co i w jakiej cenie??
czyli np t3 lub kkk z merca 300turbo w cenie ponad 2 razy wiekszej niz seryjna turbina z 1.6td plus utrudniony montaz bo nic nie pasuje... tuning kosztuje :crazy:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » śr kwie 02, 2008 23:55

A do AAZeta można zamontować sprzęgło i skrzynie z TDI np 1Z? Jeżeli tak to ona chyba ma dłuższe przełożenia czyli słabsze przyspieszenie?
I jaka pompę ma AAZ? 8/9mm? I do ilu KM ona da radę?



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » śr kwie 02, 2008 23:56

na takie koszta to chyba jeszcze nie jestem przygotowany, więc albo seryjne T3 za jakiś czas, albo T3 od merca kiedyś


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości