Kierownica drży
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kierownica drży
Witam
Od jakiegoś czasu zauważyłem że podczas jazdy drży kierownica . Czym to może być spowodowane? Nie chcę zakładać kolejnego tematu więc może powiecie mi czy mozna kupić uszczelkę która znajduje się pomiędzy anteną samochodową a dachem. Rozleciała mi się i teraz mam szczelinę. Nie jest to wielki problem ale obawiam się przeciekającej wody do środka auta. Moze potraktowac tą szczelinę silikonem jak myslicie?
Pozdrawiam
Od jakiegoś czasu zauważyłem że podczas jazdy drży kierownica . Czym to może być spowodowane? Nie chcę zakładać kolejnego tematu więc może powiecie mi czy mozna kupić uszczelkę która znajduje się pomiędzy anteną samochodową a dachem. Rozleciała mi się i teraz mam szczelinę. Nie jest to wielki problem ale obawiam się przeciekającej wody do środka auta. Moze potraktowac tą szczelinę silikonem jak myslicie?
Pozdrawiam
Re: Kierownica drży
Drżenie kierownicy to alby krzywe koła (do wyważenia) albo krzywe tarcze hamulcowe
- kamien11985
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
a te pierscienei dostales razem z felgami ?? i jak stwierdziles ze one sa zaluzne ?kamien11985 pisze: były za luźne choć oryginalne
ja tez dopiero co nabylem nowy komplet opon i nowe felgi dostlaem do nich pierscienie i teraz trzymajc rece nakierownicy czuje na rekach takie mrowienie , na zimowkach tego nei bylo a ni w zeszlym roku na 14" letniej oponie wiec przyczyna jest w nowych felgach lub oponach felgi sa raczej dobrze wywarzone wiec zstanawiam sie moze mam to samo co ty czyli cos z tymi pierscieniami centrujacymi
- kamien11985
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
stwierdził to gość w serwisie ze są za lużne i pokazał mi ma racje. Ruszały sie po 1mm w praw i lewo. mówił że najlepiej wziąć felge tam gdzie kupujesz i wcisnać na miejscu zobaczyć czy nie ma luzu. problem polega na tym że zakładając felge na piastę opierasz na tym pierścieniu nacisk skierowany jest na górną część pierścienia i przesówa go o ten luz co powoduje krzywe osadzenie się koła (1mm) to wystarczy żeby biły lekko. zobaczy czy pierścienie ruszają się w feldze nie mają prawa mieść żadnego! luzu
www.opolskiVAG.pl
- kamien11985
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
ale pierscienie sa wciskane w felge wiec tam luzu chyban ie bedize mose chodzi ci o luz jak wchodzi ten pierscien na piaste ? bo w feldze to ladnie sie zatrzasnely te pierscieni moze wyjac pierscien z felgi i zalozyc go napiaste zobczyc czy nie bedize luzu ?kamien11985 pisze:zobaczy czy pierścienie ruszają się w feldze nie mają prawa mieść żadnego! luzu
- kamien11985
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
wiec tak zdiolem kola i sorawdzilem pierscieni siedza sztywno i na piascie i dobrze osadzony tez jest w feldze , bylem w piatek na wywazarce i co sie okazalo w jednym kole po zewnetrznej brakowlo 15g od wewnetrznej 10g na drugiej feldze 5g po jednej ze stron a to duzo ??? czy to taka dopuszczalne wartosci ? nie iwem jak wywarzali mi je przy kupnie ze tak u inneog goscia wyszlo inaczej , i powiem tak kierownica nie drzy ale czuej dalej jak trzymam rece naniej taki jakis mrowienie w rekach ? i teraz nie wiem czy jest to spowodowane moze tym bieznikiem Toyo proxes o profilu 50 moze poprostu po przesiadce z profilu 65 na 50 inaczej sie czuje drogre moze takie mrowienie jest odczowalne przy twardsze nizszej oponie ?
- kamien11985
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
profil 50 jest niski i zdecydowanie twardszy więc odczucia będą napewno inne (zalezne od nawierzchni) przy takim profilu przenoszenie z koła na kierownice jest dużo większe w przypadku nierówności czy dziur. Co do wyważenia to mogli Ci dobrze wyważyća odważniki czasem można pogubić no chyba ze masz klejone to wina serwisu pozdro
www.opolskiVAG.pl
Nie wydaje mi się żeby to od opony bo mam takie same i nie dzieje się nic. W najbliższą sobotę jadę troszkę dalej autostradą to bujnę się szybciej i oblukam jak jest u mnie.falla_x pisze:i teraz nie wiem czy jest to spowodowane moze tym bieznikiem Toyo proxes o profilu 50 moze poprostu po przesiadce z profilu 65 na 50 inaczej sie czuje drogre moze takie mrowienie jest odczowalne przy twardsze nizszej oponie ?
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 310 gości