Nierówna praca po ściągnięciu nogi z gazu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kolton
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 11:22
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Nierówna praca po ściągnięciu nogi z gazu

Post autor: kolton » czw paź 04, 2007 21:41

Witam jakiś rok temu mój golf ( 1,9 TDi silnik 1Z ) dziwnie sie zachował. Jechałem sobie na jedynce po parkingu i przycisnąłem go w pewnym momencie tak ze obroty były powyżej 2,5 tys. Po ściągnięciu nogi z gazu zauważyłem ze silnikiem rzuca i kopci na czarno ( chyba na czarno bo było ciemno ). Po wyłączeniu silnika wszytko sie uspokoiło. jakiś miesiac temu mailem podobna sytuacje, wcisnąłem gaz ( ale na luzie, silnik ciepły ) tak ze obroty były powyżej 3 tys i stało sie to samo. Po ściągnięciu nogi z gazu samochód pracował nieregularnie, i bardzo kopcił. Kat wtrysku sprawdzałem na VAG-u i był ok, rozrząd tez dobrze ustawiony i popychacze są nowe, wie ktoś czemu sie tak dzieje ??



k631
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:29
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: k631 » pt paź 05, 2007 08:24

A nastawnik pompy!



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » pt paź 05, 2007 08:46

Kąt wtrysku od ostatniego pomiaru nie zmienił wartości w znaczący sposób?

Jak kanał 013?

Jakieś błędy?



Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » pt paź 05, 2007 09:17




Jefferson21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt cze 26, 2007 21:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Jefferson21 » wt kwie 01, 2008 17:51

Ostatnio miałem taki sam problem.
Silniczek chodził jakieś 5 min. na luzie na dworze jakieś 0st C no i wystartowałem, na jedynce gaz do dechy puszczam gaz i naciskam sprzęgło i tu niespodzianka silnik chodzi jak traktor czarna chmura z tyłu na luzie ledwo wchodzi na obroty. Gasze no i próbuje ponownie odpalić a tu rozrusznik ledwo kręci po jakiejś 1 min odczekania odpalił i chodzi jak by nic się nie stało.
Pytanie czy takie objawy mogą prowadzić do większych uszkodzeń silnika.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt kwie 01, 2008 18:52

Jefferson21 pisze:Ostatnio miałem taki sam problem.
Silniczek chodził jakieś 5 min. na luzie na dworze jakieś 0st C no i wystartowałem, na jedynce gaz do dechy puszczam gaz i naciskam sprzęgło i tu niespodzianka silnik chodzi jak traktor czarna chmura z tyłu na luzie ledwo wchodzi na obroty. Gasze no i próbuje ponownie odpalić a tu rozrusznik ledwo kręci po jakiejś 1 min odczekania odpalił i chodzi jak by nic się nie stało.
Pytanie czy takie objawy mogą prowadzić do większych uszkodzeń silnika.
W AFNach czasem są problemy z pompą oleju a właściwie z zaworkiem regulującym cisnienie oleju.
Przy gwałtownym wkręceniu silnika na obroty , czasem zaworek nie zdąży upuścić ciśnienia oleju i cisnienie oleju potrafi podeprzec hydrauliczne popychacze i uchylic zawory.
Jefferson21 pisze:Pytanie czy takie objawy mogą prowadzić do większych uszkodzeń silnika.
Nie rób takich numerów gdy olej jeszcze jest zimny :dol: :dol: :dol:
Jefferson21 pisze: na dworze jakieś 0st C no i wystartowałem, na jedynce gaz do dechy


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 69 gości