Witam
Na 4 i 5 biegu przy ok 2000tys.obr przy małym obciążeniu czuć delikatne szarpanie silnikiem.
Zauważyłem to po zmianie kości powiedziałem o tym kolesiowi który zakłada mi czipa po miesiącu zmieniliśmy na inne kości i dalej to samo.
Na serii po prostu nie pamiętam czy szarpało czy nie wydaje mi się że nie, ale za krótko nim jeździłem.
wypiołem kostkę od skrzyni biegów i autko jeździ jak złotko żadnego szarpania.
Pytanie czy wrócić do serii i sprawdzić czy szarpie czy atakować od razu nastawnik.
Co myślicie?
Pozdro.
winny czip czy nastawnik ???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kolego ja na poczatek zaczolbym od wyczyszczenia nastawnika.
tu masz link do porady jednego z forumowych kolegow:
http://www.skierniewice.info/golf/instr ... awnika.pdf
Jesli to nie pomorze to bedzie to wina czipa.
tu masz link do porady jednego z forumowych kolegow:
http://www.skierniewice.info/golf/instr ... awnika.pdf
Jesli to nie pomorze to bedzie to wina czipa.
[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
jednak wina czipa.
Wróciłem do serii jest ok.
Tylko pytanie czemu szarpie na czipe. Kolesiowi podesłałem parę bryczek i wszyscy zadowoleni
tylko u mnie szarpie. Hmmmm
pozdro.
Wróciłem do serii jest ok.
Tylko pytanie czemu szarpie na czipe. Kolesiowi podesłałem parę bryczek i wszyscy zadowoleni
tylko u mnie szarpie. Hmmmm
pozdro.
Ostatnio zmieniony wt kwie 01, 2008 18:48 przez peyo32, łącznie zmieniany 1 raz.
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Witam.
Podepnę się bo mam taki sam problem. Mam passata B4 TDI 1Z z niemcowni zrobionego na 110 KM . Auto szarpało strasznie jak kupiłem zrobiłem nastawnik i niby ok ale po tygodniu po czyszczeniu wraca delikatne szarpanie. Po ponownym rozebraniu nastawnika okazuje się, że jest czysty i tak w kółko. Podejżenie z mojej strony też pada na niemiecki chips.
Pozdrawiam.
Podepnę się bo mam taki sam problem. Mam passata B4 TDI 1Z z niemcowni zrobionego na 110 KM . Auto szarpało strasznie jak kupiłem zrobiłem nastawnik i niby ok ale po tygodniu po czyszczeniu wraca delikatne szarpanie. Po ponownym rozebraniu nastawnika okazuje się, że jest czysty i tak w kółko. Podejżenie z mojej strony też pada na niemiecki chips.
Pozdrawiam.
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
wina tego podszrpywania moze byc oczywiescie nastawnik-odepnij kostke od impulsatora i sprawdz czy szarpie i po założeniu chipa na podjechanej pompie moga wystepowac równiez takie objawy gdzyz w mapach jest podlane wiecej kosku i pompa jak przyjechana to nie wyrabia i stad to szrpanie pompy w AFN-ie sa lepsze i wydajniejsze latego jakbys zmieniał to mozesz wrzycic taką
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości