Silniczek krokowy - gdzie go szukać?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 15:00
- Lokalizacja: POL
Silniczek krokowy - gdzie go szukać?
witajcie,
przekopałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi na falujące obroty w VW - doczytałem że to sprawa najprawdopodobniej silniczka krokowego.
Czy faktycznie warto go czyścić?
Jakie są szanse na uszkodzenie silniczka podczas tego zabiegu?
No i będę wdzięczny za wskazane go na poniższej fotce
przekopałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi na falujące obroty w VW - doczytałem że to sprawa najprawdopodobniej silniczka krokowego.
Czy faktycznie warto go czyścić?
Jakie są szanse na uszkodzenie silniczka podczas tego zabiegu?
No i będę wdzięczny za wskazane go na poniższej fotce
-
- Użytkownik
- Posty: 323
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 15:00
- Lokalizacja: POL
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 15:00
- Lokalizacja: POL
- Sieergiej
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: pn sty 14, 2008 15:34
- Lokalizacja: Andrychow/Sulkowice
- Kontakt:
Nie wiem za bardzo czy trzeba sciagac caly gaznik czy nie bo tego nie rozbieralem.
Wg ksiazki przyczyn nierownomiernej pracy silnika moze byc duzo.
Jak cos to moge ci podeslac info o tym gazniku jak sprawdzic itp, tylko daj maila
Wg ksiazki przyczyn nierownomiernej pracy silnika moze byc duzo.
Jak cos to moge ci podeslac info o tym gazniku jak sprawdzic itp, tylko daj maila
Ostatnio zmieniony sob mar 29, 2008 21:24 przez Sieergiej, łącznie zmieniany 1 raz.
nie ruszaj tego lepiej BO TO WCALE NIE JEST SILNICZEK KROKOWY !
jaki masz problem z tym gaźnikiem - napisz to postaram się pomóc
w tym silniku silnik krokowy jest gdzie indziej = z drugiej strony gaźnika i steruje dopływem powietrza do pierwszej gardzieli gaźnika - i to powinneś wyczyścić - odkręcasz obudowę filtra powietrza i czyścisz dopóki klapką nie będzie miała żadnych oporów ruchu ...
ta "grucha" co steruje przepustnicą to nastawnik przepustnicy - odpowiada za regulacją wolnych obrotów - teoretycznie nierozbieralny praktycznie nie ma go co ruszać jak sie nie ma pewności że nawalił !
chcesz wiedzieć więcej zanim "zepsujesz" ? napisz maila na PW to ci podeślę info o 2ee
jaki masz problem z tym gaźnikiem - napisz to postaram się pomóc
w tym silniku silnik krokowy jest gdzie indziej = z drugiej strony gaźnika i steruje dopływem powietrza do pierwszej gardzieli gaźnika - i to powinneś wyczyścić - odkręcasz obudowę filtra powietrza i czyścisz dopóki klapką nie będzie miała żadnych oporów ruchu ...
ta "grucha" co steruje przepustnicą to nastawnik przepustnicy - odpowiada za regulacją wolnych obrotów - teoretycznie nierozbieralny praktycznie nie ma go co ruszać jak sie nie ma pewności że nawalił !
chcesz wiedzieć więcej zanim "zepsujesz" ? napisz maila na PW to ci podeślę info o 2ee
TDPower
falujące - w którym momencie ? na ciepło w granicach większych niż +/-50 obr/min ? czy po zapaleniu na zimno ? z mojego doświadczenia dykta pomaga bardziej na gaśnięcie po wysprzęgleniu np. przy dojeździe do skrzyżowania ... zobacz czy falowanie jest spowodowane nastawnikiem przepustnicy jeśli nie to zdejmij obudowę filtra i zobacz zachowanie przesłony powietrza (płynność jej ruchu itp) ... poza tym sprawdź rurki od podciśnień - szczególnie dwie wychodzące z dolnej części gaźnika poniżej przepustnicy - mogą być spękane itp ...Sieergiej pisze:ppoll27, co sadzisz o patencie z denaturatem na te falujace obroty?
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 345 gości