Stuki w zawieszeniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				adams111
 - Mały gagatek

 - Posty: 118
 - Rejestracja: pn sty 29, 2007 21:41
 - Lokalizacja: Poznań / Konin
 - Kontakt:
 
Stuki w zawieszeniu
Witam
Jeżdżąc po nierównościach (szyny tramwajowe, kostka brukowa, krawężnik) mając skręcone mocno koła czuć luzy na kierownicy i słychać delikatne stuki. Co trzeba by z tym zrobić ??
pozdro
			
									
									Jeżdżąc po nierównościach (szyny tramwajowe, kostka brukowa, krawężnik) mając skręcone mocno koła czuć luzy na kierownicy i słychać delikatne stuki. Co trzeba by z tym zrobić ??
pozdro
adams111, najpierw przejedz sie na szarpaki, koszt 20 PLN i bedzie wiadomo co do wymiany: tuleje gumowe-metalowe(czy przednie czy tylne), sworznie, koncowki drazkow kierowniczych, laczniki stabilizatorow
 na 100%
			
									
									zalezy co tam bedzie do roboty ale mysle ze sie wyrobiszadams111 pisze:Czy za 300-400zł zrobię porządek w zawieszeniu ???
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
						Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
- 
				maciekzien
 - Nowicjusz

 - Posty: 32
 - Rejestracja: wt maja 08, 2007 19:54
 - Lokalizacja: Szczekociny
 - Kontakt:
 
podepne sie pod temat, mam to samo, przy przejazdach kolejowych, nie wazne czy na skreconych czy prostych kolach, wali tak ze  az zal mi auta 
 . Wszystkie gumy w zawieszeniu wymienione, laczniki i sworznie tez. Wszystko bylo Febi poza lacznikami, moze to one sa jakies wadliewe, slychac to zwlaszcza z lewej strony, autko G3 TDI 1Z.
Co to bylo u ciebie? o ile juz sie z tym uporales?
			
									
									Co to bylo u ciebie? o ile juz sie z tym uporales?
MOC....człowiek tak szybko sie do niej przyzwyczaja, że ciągle woła o więcej :D. Wkrótce kolejne modyfikacje....
						- 
				adams111
 - Mały gagatek

 - Posty: 118
 - Rejestracja: pn sty 29, 2007 21:41
 - Lokalizacja: Poznań / Konin
 - Kontakt:
 
Witam
Byłem wtedy na wizycie w warsztacie, poszły 4 stówki, wymienili końcówki drążków, sworznie, gumy, i elementy na amortyzatorach montowane u góry.
Szczerze mówiąc to za wiele nie pomogło na opisywany problem, podejrzewam że przyczyną może być tzw maglownica, czyli przekładnia kierownicza.
Odpuściłem z tym, ostatnio zmieniłem auto !!
Powodzenia !!
pozdrawiam !!
			
									
									Byłem wtedy na wizycie w warsztacie, poszły 4 stówki, wymienili końcówki drążków, sworznie, gumy, i elementy na amortyzatorach montowane u góry.
Szczerze mówiąc to za wiele nie pomogło na opisywany problem, podejrzewam że przyczyną może być tzw maglownica, czyli przekładnia kierownicza.
Odpuściłem z tym, ostatnio zmieniłem auto !!
Powodzenia !!
pozdrawiam !!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 89 gości

