W jaki sposob wyczyscic turbine VNT ???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- slodki01
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 22:39
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
W jaki sposob wyczyscic turbine VNT ???
Czyscilem Turbine ponad 2 miesiace temu bo sie lopatki zacinaly.i dzisiaj znowu wpada z tryb awaryjny.czy to mozliwe tak szybko?wyczysilem porzadnie turbine.znowu by sie zawalila sadza?co zrobic zeby juz ten problem sie nie pojawial nigdy wiecej?prosze o jakies rady.jak ja wyczyscic czego uzyc do czysczenia zeby sie juz ten problem niepowtarzal?
Ostatnio zmieniony wt kwie 01, 2008 18:35 przez slodki01, łącznie zmieniany 2 razy.
- slodki01
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 22:39
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Jak czyscilem to nieruszalem sztangi.poskladalem tak jak rozbieralem.zworr jest dobry bo jak zapale auto to grucha wciaga sztange z lopatkami na maxa.tylko dzis jak mi wpadl w noufalt to jak puzniej zgasilem silnk i sprawdzilem reka to sztyanga z lopatkami nie wrucila na swoje miejsce dopiero jak pociaglem go gory to wtedy wrucila.poprostu sie przyciely lopatki.dziwi mnie to ze po tak ktotkim czasie ,po 2 miesicach lopatki sie juz przycinaja.co jest nietak.powierzchnie ktora styuka sie z lopatkami wyczyscilem porzadnie lopatki tez no .moze to wszystko za ciasno jest poskrecane?sam juz niewiem
- slodki01
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 22:39
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Wlasnie nie bo wczesniej mialem golfa 3 tdi 95r. i takich problemow niemialem bo bylo tam zwykle turbo.dopiero jak kupilem, tego to mi zaczynal tak waryjowac i na forum wyczytalem ze to wina turbinu i tych lopatek i ze tzreba czasami przedmuchac turbine.wiec po czysczeniu czasamio daje mu w "gaznik".
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=78603 Porada kolegi VENTILA może widziałeś nie wiem
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
- jasiek21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 672
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
- Lokalizacja: Pszów / Karczów
- Kontakt:
w innym temacie napisałeś że zazwyczaj jeździsz 2km do pracy i spowrotem. Przy takiej jeździe nei ma szans się nagrzać więc ciągle jeździsz oszczędnie, bo zimny i się odkłada sadza w ciurbo.
Wniosek jeździć na około, żeby było dalej.
Wniosek jeździć na około, żeby było dalej.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]
- slodki01
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 22:39
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Wczoraj czyscilem turbawke.teraz juz podszedlem do tego fachowo.czyli poweirzchnie ktora styka sie z kierownicami(w moim turbie jest ona wyjmowana) dalem do szlifowania.gosc mi ja "liznoł" na szlifierce magnesowej tzn wyrownal(powirzchnia musi byc gladka prawie jak lustro) plaszczyzne bo byly wzery.same kierownice tez wyszlifowalem ,oczywiscie recznie najpierw na papierze o grubosci 180 a puzniej na wodnym o grubosci 1500.Polozylem arkusz papieru na szybie i pare minut potarlem cala podstawa z kierownicami ,*#cenzura#* kolistymi,puzniej to samo na wodnym paierze.wszystko gladzsiutkie.zasada jest takaze kierownice musza ledziutko chodzic niemoga miec zadnego oporu.jak sie uchwyci jedna lpatke to powinna miec delikatny luzik zeby niebylo ciasno.bo wiadomo ze pod wplywem wysokiej temperetury material sie rozszeza,.turbo poskladalem i maszyna chodzi.mam nadzieje ze juz bedziez tym spokuuj.jak jzu sie czysci turbo to trzeaba to zrobic porzadnie bo jak nie to puznie tzrba robic te samo robote a co co?
Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 13:20 przez slodki01, łącznie zmieniany 1 raz.
jasiek21, witaj .. ja stałem sie użytkownikiem niedawno i mam podobny problem z przeładowaniem turbo tak jakby z tym tylko że auto na 4 5 biegu traci moc ale jak go zgasze w czasie jazdy i odpale to powraca moc.. i tak za kazdym razem sie dzieje.. zawory ok . egr ok wsio sprawdzone diagnostycznie . wyskakuje tylko przeładowanie ?? czy to elektryczny problem ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości