Mały pożar pod maska
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- CzapCzap
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
- Lokalizacja: Athlone
- Kontakt:
Mały pożar pod maska
Witam. Wrocilem sobie z miasta, parkuje golfika na wstecznym biegu, do konca nawet nie zdazylem cofnac bo poczulem spalenizne. Z gasilem silnik i szybko pod maske. Smierdzialo ze hoho , z tylu silnika nawet lecial dymek ...... Balem sie odejsc od samochodu, stalem przy nim 20 min az ochlonie, polalem tez napoczatku woda tam z tylu.
I teraz , co to moglo byc , patrzylem z kolegami dosc dlugo. Zauwazylem cos czego wczesniej nie widzialem, dziure w oslonie od przegubu od ukladu kierowniczego.
Ale szczerze nie wiem czy to sie palilo , wydech nie jest blisko tego elementu.
Macie jakies sugestie, bo sie boje jezdzic.
Dojechalem do domu , ale nic juz nie czylem.
Aha nie dziwcie sie, moj golfik jest prawostronny.
I teraz , co to moglo byc , patrzylem z kolegami dosc dlugo. Zauwazylem cos czego wczesniej nie widzialem, dziure w oslonie od przegubu od ukladu kierowniczego.
Ale szczerze nie wiem czy to sie palilo , wydech nie jest blisko tego elementu.
Macie jakies sugestie, bo sie boje jezdzic.
Dojechalem do domu , ale nic juz nie czylem.
Aha nie dziwcie sie, moj golfik jest prawostronny.
woda sie na gasi silnika czy jego osprzetu, mogles zwarcie zrobicCzapCzap pisze:polalem tez napoczatku woda tam z tylu.
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
- CzapCzap
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
- Lokalizacja: Athlone
- Kontakt:
A moze rzeczywiscie po 11 latach, siedzenia blisko kolektora nie wytrzymalaJa widzę że osłona kżyżaka kolumny kierowniczej spaliła Ci się od wydech. Wymień ją bo woda może dostawać się do maglownicy.
Trzeba odkrecic srube 21 ? i latwo wyjdzie ? czy jakis sciagacz trzeba ?. Rozumiem ze w ASO tylko tego szukac , wezme numer z etki
Wiem kolego , lalem na ta gume , zreszta w tamtej sytuacji nie zalezalo mi nawet na kolektorze, balem sie ze zaraz auto sie zapali, za duzo filmikow sie naogladalemKisiel pisze:woda sie na gasi silnika czy jego osprzetu, mogles zwarcie zrobic
Ostatnio zmieniony pn mar 31, 2008 23:23 przez CzapCzap, łącznie zmieniany 1 raz.
Będziesz musiał z którejś strony zdjąć krzyżak albo od kolumny ablo przy maglownicy, raczej to obojętne. Ostatnio ją wymieniałem ale nie pamiętam czy kżyżak da się wyciągnąć z budy jak jest przykręcony do magla. Sciągacza nie potrzeba, po prostu trzeba odkręcić na krzyżaku przy frezie i ściągnąć. Wyciągnąć gumę i pomęczyć się z wciśnięciem w gródz nowej.CzapCzap pisze: Trzeba odkrecic srube 21 ? i latwo wyjdzie ? czy jakis sciagacz trzeba ?. Rozumiem ze w ASO tylko tego szukac , wezme numer z etki
Co do dostępności. Nie widzę w ofercie intercarsu więc być moze tylko ASO.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Mała wskazówka co do przykręcania krzyżaka - na frezie w maglownicy jest takie wyżłobienie, przez które przechodzi śruba zaciskająca przegub. Numer jest taki, że jak tego przegubu nie zaciśniesz do końca, to z początku wszystko będzie wyglądało ok, ale tak naprawdę, cała siła zamast przez frezy będzie przenoszona przez śrubę i te wyżłobienie. Z czasem to sie wyrobi (śruba się pokaleczy, wyżłobienie też) i będziesz miał siekawe efekty kręcąc kierownicą - dziwne trzeszczenia, przeskakiwania itp. Źle zaciśnięty przegub powoduje też uszkodzenie frezu w maglownicy.
Kiedyś warsztat wymieniał mi maglownice i właśnie nie dokręcił tej śruby, potem miałem właśnie takie problemy.
[ Dodano: Wto Kwi 01, 2008 11:05 ]
A sprawdź jeszcze, czy wydech masz szczelny w tych okolicach - tam spaliny są bardzo gorące i może od spalin się potopiło.
Kiedyś warsztat wymieniał mi maglownice i właśnie nie dokręcił tej śruby, potem miałem właśnie takie problemy.
[ Dodano: Wto Kwi 01, 2008 11:05 ]
A sprawdź jeszcze, czy wydech masz szczelny w tych okolicach - tam spaliny są bardzo gorące i może od spalin się potopiło.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- CzapCzap
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
- Lokalizacja: Athlone
- Kontakt:
Lipek81 , dzieki za cenne wskazowki. Dzis sprawdzilem ze zadnego wycieku nie ma.
A co do wymiany tego to nie wiem jak .... tam jest zero miejsca na jakies manewry, rak nie mozna wcisnac
W etce jest ta oslona LHD , dla lewostronnego golfa, moze ktos podac numer czesci dla prawostronnego ?
A co do wymiany tego to nie wiem jak .... tam jest zero miejsca na jakies manewry, rak nie mozna wcisnac
Jutro sprawdze na zimnym silniku czy nie dmuchaLipek81 pisze:A sprawdź jeszcze, czy wydech masz szczelny w tych okolicach - tam spaliny są bardzo gorące i może od spalin się potopiło.
W etce jest ta oslona LHD , dla lewostronnego golfa, moze ktos podac numer czesci dla prawostronnego ?
Ostatnio zmieniony śr kwie 02, 2008 00:05 przez CzapCzap, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości