golfik strasznie mulasty, niewiem co mu jest

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ExTaSyE1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 08, 2007 12:00
Lokalizacja: Rzym

golfik strasznie mulasty, niewiem co mu jest

Post autor: ExTaSyE1 » pn mar 31, 2008 13:10

Witam!Mam problem, mianowicie moj golf jak jest zimny to idzie normalnie i ma buta, a jak sie rozgrzeje to ma strasznego mula, i tez szarpie jak mu daje duzo gazu, lub dlawi sie np. jak daje mu delikatnie gazu to powoli sie rozpedza, a jak przycisne mocniej to takjakby sie zadlawial i nie przyspiesza a po chwili szarpnie i zaczyna przyspieszac, ale nie tak jak powinien 1.6 74 kW, niewiem co mu jest.Najgorsze jest to ze jestem we wloszech i tu mechanicy od razu by chcieli wymieniac silnik zeby jak najbardziej z kogos zgolic hajs :/ silnik to AFT a rocznik 97 z maja. HELP!



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pn mar 31, 2008 19:46

wydaje mi sie ze to wina sondy lambda lub moze zapchanego katalizatora
czuc zapach paliwa z tlumika? wykrec swiece i sprawdz czy sa okopcone na czarno
jezeli czuc niespalone paliwo i swiece sa czarnna to raczej sonda



ExTaSyE1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 08, 2007 12:00
Lokalizacja: Rzym

Post autor: ExTaSyE1 » pt kwie 04, 2008 13:00

Juz wiem co mu jest podlaczylem go pod kompa i mi pokazalo ze to ''sensore di faze'' po wlosku bo podlaczylem go we wloszech czyli po polsku tzn., czujnik fazy (chyba) i teraz niewiem ile moze to kosztowac., Czy ktos z was moze wie mniej wiecej ile kosztuje taki czujnik w polsce? Z gory dzieki za pomoc.



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » pt kwie 04, 2008 13:14

Cio bello!

Jak sie nie myle , to czujnik obrotów silnika.
Dobrze by bylo jakbys znal nr błedu tego co wyskoczyl.

http://www.obd-2.biz/vag.php?plik=VAG



ExTaSyE1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 08, 2007 12:00
Lokalizacja: Rzym

Post autor: ExTaSyE1 » pt kwie 04, 2008 14:54

Ciao Marco! No tez mi sie tak wydaje bo z tego co mi tlumaczyl mechanik to na to wskazuje ze cos tam jakies zabki przechodza i jak ten czujnik jest brudny lub zepsuty to nie wchodzi na obroty tak jak powinien. Numeru bledu niestety nieznam bo mi nie powiedzial :/



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt kwie 04, 2008 23:13

czujnnikow w silniku jest duzo wiec to nic ni daje
moze byc czujnik polozenia przepustnicy, sonda labda ipt



ExTaSyE1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 08, 2007 12:00
Lokalizacja: Rzym

Post autor: ExTaSyE1 » sob kwie 05, 2008 00:17

czujnnikow w silniku jest duzo wiec to nic ni daje
ale co nie daje? to jakby sonda byla to chyba komp by pokazal czy nie? a pokazal tylko to :/
Ostatnio zmieniony sob kwie 05, 2008 00:19 przez ExTaSyE1, łącznie zmieniany 3 razy.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob kwie 05, 2008 08:59

to skoro taki madry jestes to co to oznacza?
moze to czujnik tlenu-czyli sonda lambda
czujnikow w silniku jest kilka wiec jezeli tego nie przetlumaczysz to nie bedziesz wiedzial ktory to
to ze vag pokazal ze to czujnik to wcale nie oznacza ze jest on uszkodzony-moze byc luzna kostka,brak jego zasilania itp



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob kwie 05, 2008 09:07

tylko kod bledu cos nam powie jesli wywala nadal a sonde to moze odlaczyc i wykryje czy jest wadliwa kolega sam bez pomocy mechesi

[ Dodano: 05 Kwi 2008 09:09 ]
z tego co pisze to moze byc hall aparatu albo wału

[ Dodano: 05 Kwi 2008 09:11 ]
ale jesli walniety ten od wału korbowego to nie zapali


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob kwie 05, 2008 09:34

hall w aparacie jak walnie to juz raczej tak ze tez nie odpali



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob kwie 05, 2008 09:35

odpali

[ Dodano: 05 Kwi 2008 09:36 ]
ale chodzi jak klekot


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob kwie 05, 2008 09:44

ja sie jeszcze z takim przypadkiem nie spotkalem- zawsze jak walnal to amen
ale moze jeszcze to kiedys bede przerabial



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob kwie 05, 2008 09:51

AFT ma dwa czujniki jeden na wale i aparacie sterownik ustala kąt zaplonu z jednego i drugiego ale jesli ten z aparatu szwankuje to jeszcze awaryjnie bedzie pracowal


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
gibek1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt lip 07, 2006 20:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: gibek1987 » sob kwie 05, 2008 13:07

podłącze sie do tematu, bo tez mam problem :((
nie dawno kupiłem trojkę 2.0 8V i mam problem. Teraz auto stało 2 dni tylko, odpalił normalnie, pojechałem na stacje za tankowałem. Odpalam - zonk ! gaśnie :/ nie trzyma obrotów.. zabrałem go i przegazowalem kilka minut i trzymał obroty ok. 800-900 ale nie pewnie i miałem wrażenie jak by zaraz miał zgasnąć :/ na szczęście jakoś te obroty trzyma. Podpiolem sie do tego tematu bo tez mam objaw przy np. z przyspieszeniem. Lekko dodam to troszkę muli, depnę to dławi jak by był przypchany. Teraz kwestia jest tego czym może być przyczyna ?
Ja osobiście zauważyłem ze utyka co jakiś czas na któryś cylinder. Pracuje równo ale co jakiś czas tak jak by iskry nie dawał. Drugie moje przypuszczenie to czy może być to spowodowane np. Filtrem powietrza ?
Wiem ze na pewno mam do wymiany jeszcze pompę wody ale to raczej nie to ?

z góry dziękuję za informacje jakieś :*


powered by gbk

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 312 gości