Czy to przegob ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy to przegob ??
witam.. wiec wczoraj jade sobie elegancko, a nagle zaczelo cos stukac w zawieszeniu po prawej stronie, jak jade na wprost to stuka jak skrece troche w lewo lub w prawo to przestaje, przy ruszaniu tez lubi troche stuknac, dodam ze wczesniej nic tam nie stukalo ani nie pukalo nagle zaczelo tak stukac, czytalem duzo tematow na forum i wydaje mi sie ze to bedzie wina przegobu.. dzieki za pomoc
pierwsze oznaki psucia się przegóbu to stukanie przy skręcie, zle z drugiej strony przy ruszaniu jak przegób jest walnięty to też go słychać. u mnie własnie bylo słychać przy ruszaniu (stuki) lepiej wymienić ja sobie kupiłem na allegro.pl przegób za 49zł i jeżdze na nim już pół roku i jest wszystko ok.
http://www.allegro.pl/search.php?string ... &price_to=
poszukaj sobie znajdziessz napewno jakiś tani i dobry.
ja kupiłem u tej pani http://www.allegro.pl/item322182020_prz ... od_ss.html
http://www.allegro.pl/search.php?string ... &price_to=
poszukaj sobie znajdziessz napewno jakiś tani i dobry.
ja kupiłem u tej pani http://www.allegro.pl/item322182020_prz ... od_ss.html
Ostatnio zmieniony ndz mar 30, 2008 20:50 przez mlody89, łącznie zmieniany 1 raz.
http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]
no nie bardzo, trzeba w miare szybko wymienic, jak nie ejstes pewny co do niego podjedz do jakiegos mechaniora i powiedz ze tylko chcesz sie dowiedziec co to moze byc i ile ebdzie kosztowac, mow ze na razie nie bedziesz robicHitm@n pisze:a jesli przegub jest walniety to chyba jezdzic za bardzo sie nie da ??
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
Hitm@n,
ewentualnie jak masz wprawe albo checi to mozesz wyciagnac przegub , wyjac kulki , koszczyczek i obejrzec dokladnie wszystko, czy nie ma wzerów, pekniec itd.
Jak zlapiesz za przegub to jakbys chciał nim zakrecic prawo, lewo to nie ma prawa miec minimalnego luzu. Wciskajac i wyciagajac to on musi pracowa, ale krecac nie ma prawa miec luzu. Mozesz miec rownie dobrze niedokrecone przeguby
taka nakretka posrodku felgi w dziurze:) no ale podejrzewam ze masz zakrecone, podobnie zreszta jak koła dokrecone
Co do przegubów wew to one bardzo rzadko nawalaja, je słychac przy hamowaniu silnikiem i przy naciskaniu gazu.
a najwazniejsza sprawa, to obejrzyj manzety, ( gumy na przegubach) czy nie sa sparciałe, popekane lub nie maja dziur, jezeli tak jest to mozesz byc na 90% pewny ze w srodku jest piach a co za tym idzie przegub do wymiany ( sa szanse , wyjac , wymyc benzyna, obejrzec dokladnie , nasmarowac porzadnie i moze jezcze posmiga)
,
sprawdz sworznie wachacza, one tez stukaja , ale głownie na nierownosciach kiedy zawieszenie pracuje.
moze byc tez wina drazków kierowniczych , to poczujesz ruszajac kierownica (szybko 5cm prawo i 5cm lewo, na postoju , i sprawzdaja czy nic nie stuka tak jakby na kierownicy .
czy to jest stukanie zalezne od predkosci ? czyli wmiare zwiekszania predkosci to stukanie jest bardziej slyszalne ? czy to stuka miarowo ? czy raz na jakis czas ?
ewentualnie jak masz wprawe albo checi to mozesz wyciagnac przegub , wyjac kulki , koszczyczek i obejrzec dokladnie wszystko, czy nie ma wzerów, pekniec itd.
Jak zlapiesz za przegub to jakbys chciał nim zakrecic prawo, lewo to nie ma prawa miec minimalnego luzu. Wciskajac i wyciagajac to on musi pracowa, ale krecac nie ma prawa miec luzu. Mozesz miec rownie dobrze niedokrecone przeguby


Co do przegubów wew to one bardzo rzadko nawalaja, je słychac przy hamowaniu silnikiem i przy naciskaniu gazu.
a najwazniejsza sprawa, to obejrzyj manzety, ( gumy na przegubach) czy nie sa sparciałe, popekane lub nie maja dziur, jezeli tak jest to mozesz byc na 90% pewny ze w srodku jest piach a co za tym idzie przegub do wymiany ( sa szanse , wyjac , wymyc benzyna, obejrzec dokladnie , nasmarowac porzadnie i moze jezcze posmiga)
,
sprawdz sworznie wachacza, one tez stukaja , ale głownie na nierownosciach kiedy zawieszenie pracuje.
moze byc tez wina drazków kierowniczych , to poczujesz ruszajac kierownica (szybko 5cm prawo i 5cm lewo, na postoju , i sprawzdaja czy nic nie stuka tak jakby na kierownicy .
czy to jest stukanie zalezne od predkosci ? czyli wmiare zwiekszania predkosci to stukanie jest bardziej slyszalne ? czy to stuka miarowo ? czy raz na jakis czas ?
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!


w zaleznosci od predkosci, jak jade szybciej to stuka szybciej jak jade wolniej to stuka wolniej, a w jak jade duzo szybciej to stukanie jest szybkie i mniej je slychac, stuka przy jezdzie na wprost..
no i lipa, sprawdzilem tak jak mowiles zeby jezdzic w kolko i slychac czy stuka, ale niestety nic nie slychac wiec przeguby sa dobre, rozmawialem z kumplem co jest mechanikiem i mowil ze moze to byc przekszywiona poloska, a drugi znow mowie ze to nie bedzie raczej poloska tylko wachacz albo jeszcze cos innego..
no i lipa, sprawdzilem tak jak mowiles zeby jezdzic w kolko i slychac czy stuka, ale niestety nic nie slychac wiec przeguby sa dobre, rozmawialem z kumplem co jest mechanikiem i mowil ze moze to byc przekszywiona poloska, a drugi znow mowie ze to nie bedzie raczej poloska tylko wachacz albo jeszcze cos innego..
Ostatnio zmieniony pn mar 31, 2008 20:24 przez Hitm@n, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 70 gości