Swap z 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz mar 30, 2008 10:14

kutwica pisze:misce olejowej i gdzies w okolicach paska rozrzadu,wiec pewnie juz przepala olej a wy co otym sdzicie??Dzieki wielkie za rade
uszczelka miski olejowej koszt około 80 zł
wyciek przy rozrządzie uszczelka pokrywy zaworów koszt 10 zł orginalna niemiecka
koszt uszczeniaczy około 50 zł


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

kutwica
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob mar 15, 2008 19:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: kutwica » ndz mar 30, 2008 11:53

co rozumiecie pod pojeciem proba olejowa?zmierzyc cisnienia w komorach spalania?,gdyby cisnienie bylo zamale to sama wymiana pierscieni pomoze??



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz mar 30, 2008 12:43

pierscienie uszczelniacze


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
krzysio1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: krzysio1985 » ndz mar 30, 2008 13:40

grandilodz pisze:uszczelka miski olejowej koszt około 80 zł
ja dalem 13zl:) siedzi idealnie, wyciek przy pokrywie to norma,

[ Dodano: 30 Mar 2008 14:55 ]
grandilodz pisze:pierscienie uszczelniacze


Vwitam:) a czasem tloki...zeby sprawdzic sprezanie to wykrecasz wszystkie swiece,ksiazkowo odlacza sie czujnik hall'a, jedna osoba zapodaje pedal gazu w dolne martwe polozenie i kreci rozrusznikiem.druga wylapuje najwieksze wskazania manometra dla kazdego z cylindrow. jak to pomierzysz dobrze jest zrobic PROBE OLEJOWA...wlewasz troche oleju do cylindra i tez mierzysz w.w sposob. jesli wyjdzie wieksze tzn masz padniete pierscienie poniewaz teraz olej je uszcelnil, a jesli nie to juz gorzej:)wtedy mozesz miec do wymiany uszcelniacze albo juz tak zjechana komore spalania. wsumie jak bierzesz sie za wymiane tych pozespolow to niewiele ci barkuje do pelnej naprwy jednostki.moga wyjsc jescze panewki , planowanie glowicy....zreszta powoli, najpierw manometruj:DDDD pisz jak co



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 464 gości