Pytanie o indeks predkościomierza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pytanie o indeks predkościomierza
moje pytanko polega na tym gdzie znaleść jaki mam indeks predkościomierza bo mam golfa 2 z 88 roku 1,3 MH i mam wyskalowany do 200 km/h i chciałem wymienić ten na taki z obrotomierzem, pozatym czy to jest możliwe, a może wiecie jaki ma indeks mój licznik z góry dziekuję za odpowiedź a i jeszcze pytanie o to czy po podłaczeniu dwuch kostek standardowych by mi działał obrotomierz
Nie wiem jak wyskalowac itp by bylo dobrze, ale proponuje przelozyc sam predkosciomiesz, ktory Ci dobrze dziala do tych zegarow z obrotomierzem albo odrotnie. U mnie przynajmniej (zegary z dwoma wtykami) da sie wyjac wszystkie wskazniki (predkosciomiesz, zegar, temp. oleju i obrotnik) i pojedynczo przelozyc
Po co sie bawic w jakies skalowanie jak mozesz miec ten, ktory Ci dobrze chodzi![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
Po co sie bawic w jakies skalowanie jak mozesz miec ten, ktory Ci dobrze chodzi
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
indeks znajduje sie na dole predkosciomierza, takimi małymi cyferkami, np 935.Aby ci licznik dobrze wskazywał musisz te wartosci na nowym i na starym miec takie same.Jezeli kuisz sobie kompletny licznik na dwie wtyki z obrotkiem to wystarczy tylko wpiać wtyki podłączyć linkoe i wszystko bez problemu ruszy.
hmm ja takiego tematu od dawna szukałem.
mam golfa 1.3 z 87 roku. i mam tez z tym problem. chce wstawic licznik z obrotomierzem. ale moje pytanie jest nastepujące. mam index 935 ale mi zle pokazuje z tego co zdązyłem zauwazyc o około 10 km/h. i co by sie działo jesli wsadził bym z indexem 950 ? widziałem na wielu aukcjach z licznikami własnie z indexem 950 ze mozna go wsadzic do kazdego golfa od 1.3 do 1.8 od 84 do 89 roku. ile w tym prawdy. ? jest to dosc istotne bo predkosciomierza z indexem 935 na 2 wtyki nie dostane z obrotomierzem
przynajmniej sie jeszcze z takim nie spotkałem ...
i druga sprawa jak mozna sprawdzic jaki index predkosciomierza odpowiada danej wersji golfa ?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
i druga sprawa jak mozna sprawdzic jaki index predkosciomierza odpowiada danej wersji golfa ?
właśnie mi też sie wydaje że mi prędkość zawyża o jakieś 10 km/h ale jeszcze tego nie zmierzyłem ale ciekaw jestem czy ten licznik z indexem 950 by dobrze chodził ale to też jest tak puki nie spróbujesz sie nie dowiesz może sie skusze kupie ten wyskalowany na 220 jak coś to przerzuce na swój predkościomierz i podziele sie informacjami i spostrzezeniami
no własnie tak jak mowisz poki nie sprobojesz nie bedziesz wiedział. a jednak to jest jakas inwestycja w nieznane
mysle ze jak juz kupowac to warto kupic juz zmodyfikowany, nie iwem moze z innymi tarczami i podswietleniem... czy lepiej samemu zrobic ? p.s bawil sie ktos juz w zrobienie czegos takiego zeby kazda cyfra na predkosciomierzu / obrotomierzu była podswietlona własną diodą ?
i jak ktos zna odpowiedz na pytanie apropo indexu to poprosze bo oczekiwanie doprowadza do szału :PPPP
pozdrawiam
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
i jak ktos zna odpowiedz na pytanie apropo indexu to poprosze bo oczekiwanie doprowadza do szału :PPPP
pozdrawiam
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
z tym podswietlaniem zegarów od spodu to już było w poradach, wystarczy się teraz pobawić i to zrobić u siebie:]
http://vwgolf.pl/porady/zegary/index.html
http://vwgolf.pl/porady/zegary/index.html
jezeli masz w kablach juz podłaczenie to chyba tak
bynajmniej ja mialem tak w dieslu
obecny golf tylko podpielem licznik we wtyczki i odrazu pokazywal obrotek a w TD musialem kabel ciagnac do alternatora i przerabiac alternator zeby dzialal wszystko jest uwarunkowane od wersji auta C bedziesz mial klopot czyli kabelki
CL ma juz instalek pod obrotomierz wtykasz i jezdzisz
tak chyba jest w kazdym golfie czy to benzyna czy diesel
bynajmniej ja mialem tak w dieslu
obecny golf tylko podpielem licznik we wtyczki i odrazu pokazywal obrotek a w TD musialem kabel ciagnac do alternatora i przerabiac alternator zeby dzialal wszystko jest uwarunkowane od wersji auta C bedziesz mial klopot czyli kabelki
CL ma juz instalek pod obrotomierz wtykasz i jezdzisz
tak chyba jest w kazdym golfie czy to benzyna czy diesel
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 413 gości