Gigantyczne Spalanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr mar 26, 2008 16:06

ok moga delikatnie wzrosnąć ale i tak najlepiej sprawdzic ten czujnik omomierzem :bigok:


TDPower

vandamus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt sty 31, 2006 22:23
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: vandamus » sob mar 29, 2008 13:27

Witam! Przyszedł ten termostat i go załozylem. Powiem Wam,ze spalanie teraz mam koło 10l/100 w cyklu mieszanym,ale głownie to miasto. Jestem zadowolony obroty spadły do 900. Dzieki chłopaki :kufel:
ppoll27 pisze:przy dobrym czujniku temperatury nie ma różnicy w wysokości obrotów jeśli wypniesz go na ciepłym silniku - jeśliby założenie termostatu nie pomogło na spalanie to sprawdź ten czujnik :bigok:
tak jak napisał teraz jak wypne czujnik to sie nic nie dzieje na ciepłym silniku.

Mam pytanie jeszcze jedno. Mam wywalony srodek katalizatora i denerwuje mnie ten dzwiek,takie pyrkanie jak w polonezie :rotfl: zakladał ktos taki tłumik?? http://allegro.pl/item337639047_tlumik_ ... or_vw.html
Moze macie jakis patent na to zeby chodzil ciszej?? Moze wstawic sama rurke do kata?? Dzieki jeszcze raz i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony sob mar 29, 2008 14:05 przez vandamus, łącznie zmieniany 2 razy.


Przemo

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn mar 31, 2008 14:19

ja zmieniłem katalizator na metalowy Lindo-Gobex - za dużo jeżdżę po europie żeby mi się ktoś przyczepiał ;) jeśli chodzi o zrobienie "czegoś" żeby nie dzwoniło to musisz znaleźć kogoś kto to konkretne rozwiązanie przetestował ... :bigok:
Ostatnio zmieniony pn mar 31, 2008 14:21 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.


TDPower

fix123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 12:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Gigantyczne Spalanie

Post autor: fix123 » pn mar 31, 2008 15:01

vandamus pisze:Witam! Wiem,ze już o tym było i czytałem troche na forum,ale chce zaczerpnąć rady fachowców. Pali mi około 18 litrow i spaliny są przekroczone kilkakrotnie.Obroty utrzymują sie ponad 1000 jak sciągne wtyczke od czujnika cieczy to spadaja na 900. Gdy odłacze sonde lambda to nic sie nie dzieje,moc ma dobra i ogolnie jezdzi Ok. Co myslicie o tym?? Czujnik? Sonda? A moze uszczelka pod głowica? Trudno mi stwierdzic czy płyn ubywa,bo cieknie mi gdzies koło pompy wody. Aha jeszcze termostatu nie mam i tez sie zabardzo nie dogrzewa. Mam nadzieje,ze cos poradzicie mi ,bo nie chce mi sie wymieniac wszystkiego po kolei. Dzieki i pozdrawiam.
sprawdź niebieski czujnik ciśnienia temperatury oleju coś tak się nazywa i zobacz czy silnik ma jakąś reakcję u mnie to było przyczyną sadzy na klapie i większym spalaniem



vandamus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt sty 31, 2006 22:23
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: vandamus » pn mar 31, 2008 22:40

Wspawałem rurke do katalizatora i jest dobrze i ciszej. Cos jeszcze bede musial pokombinowac z tymi spalinami bo az za autem sie stac nie da ,bo az w oczy szczypie :grin: Pozdrawiam


Przemo

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Re: Gigantyczne Spalanie

Post autor: ppoll27 » wt kwie 01, 2008 10:35

fix123 pisze:
vandamus pisze:Witam! Wiem,ze już o tym było i czytałem troche na forum,ale chce zaczerpnąć rady fachowców. Pali mi około 18 litrow i spaliny są przekroczone kilkakrotnie.Obroty utrzymują sie ponad 1000 jak sciągne wtyczke od czujnika cieczy to spadaja na 900. Gdy odłacze sonde lambda to nic sie nie dzieje,moc ma dobra i ogolnie jezdzi Ok. Co myslicie o tym?? Czujnik? Sonda? A moze uszczelka pod głowica? Trudno mi stwierdzic czy płyn ubywa,bo cieknie mi gdzies koło pompy wody. Aha jeszcze termostatu nie mam i tez sie zabardzo nie dogrzewa. Mam nadzieje,ze cos poradzicie mi ,bo nie chce mi sie wymieniac wszystkiego po kolei. Dzieki i pozdrawiam.
sprawdź niebieski czujnik ciśnienia temperatury oleju coś tak się nazywa i zobacz czy silnik ma jakąś reakcję u mnie to było przyczyną sadzy na klapie i większym spalaniem
coś nie gra - niebieski czujnik jest od temperatury płynu i on ma wplyw na "ssanie", od oleju są czujniki ciśnienia ...

[ Dodano: Wto Kwi 01, 2008 10:38 ]
vandamus pisze:Wspawałem rurke do katalizatora i jest dobrze i ciszej. Cos jeszcze bede musial pokombinowac z tymi spalinami bo az za autem sie stac nie da ,bo az w oczy szczypie :grin: Pozdrawiam
znaczy że masz źle ustawioną mieszankę (jakie masz spalanie), w autku tej generacji co RP - sonda lambda jest przed katalizatorem - więc czy go masz czy nie masz to praktycznie rybka dla jakości spalin ...
może masz klopot właśnie z niebieskim czujnikiem temp. i autko ciągle chodzi na "ssaniu"=zbyt bogatej mieszance, albo padła sonda, albo masz przestawiony rozrząd/zapłon ...
w RP możesz sprawdzić komputer kodami błyskowymi

:bigok:


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 396 gości