Brak cieplego powietrza z dmuchawy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Canadian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt sie 20, 2004 23:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Brak cieplego powietrza z dmuchawy

Post autor: Canadian » śr lis 24, 2004 12:03

Cze !!!

A wiec problem polega na tym ze od pewnego czasu nie dzialala mi cieple powietrze z dmuchawy (czy wlacze na jakis bieg dmuchawe czy nie to i tak przez chwile tylko "leci" cieple powietrze a potem juz chlodne ...), zmienilem termostat i zalalem nowym plynem i sie zdziwilem bo do ukladu weszlo mi tylko 4,5 litra plynu i wystarczylo !?! Jezdze juz tak chyba z tydzien i nic dalej jest uklad pelny ... nie wiem dlaczego sie tak dzieje i co jest grane, ale od tej chwili silnik bardziej sie grzeje. Wydaje mi sie ze moze cos jest nie tak z czujnikiem temperatury albo juz sam nie wiem co ??? Wiec jak cos ktos wie albo mial podobnie ... to z gory dzieki za info i pozdro !!!
Ostatnio zmieniony pt mar 28, 2008 20:55 przez Canadian, łącznie zmieniany 1 raz.


... Golf MkIII 1.6 AEE '95r !!! ... fan marki;]

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » śr lis 24, 2004 12:05

zapowietrzony pewno układ/nagrzewnica


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Canadian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt sie 20, 2004 23:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Canadian » śr lis 24, 2004 12:29

hmmm ale jak odpowietrzyc np. nagrzewnice ... po takim czasie to chyba sama sie powinna odpowietrzyc w dzien w dzien jezdze i nic, nie wiem moze gdzies mam nie szczelny uklad i sie zapowietrza ??? nie mam pojecia wlasnie ...


... Golf MkIII 1.6 AEE '95r !!! ... fan marki;]

Awatar użytkownika
DIESEL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt lis 09, 2004 18:23
Lokalizacja: kraków

Post autor: DIESEL » czw lis 25, 2004 03:32

Witam. Miałem podobny przypadek u siebie, czujnik pokazywał że płyn się gotuje a tym czasem chłodnica była do połowy gorąca a druga jej część zimna. Na początek wymieniłem termostat ale bez zmian, Następnie przepłukałem chłodnice pare razy gorącym octem i pomogło. Ale ciekawi fakt że do układu weszło tylko 4,5L , mi weszlo 6,5L, jak spuszczale



Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » czw lis 25, 2004 11:54

Myśle że się coś zatkało.
Mój kolega by się nie szczypał:
Przepchną by to Karcherem.



Awatar użytkownika
FRANC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw lis 04, 2004 00:16
Lokalizacja: BIAŁYSTOK ( BI )
Kontakt:

Post autor: FRANC » czw lis 25, 2004 13:40

najlepiej bedzie jak przepluszesz caly uklad octem wtedy powinno byc ok. jak bedziesz napełnial spowrotem to sowak od ogrzewania musi byc w pozycji otwartej czyli na cieplym. powinno zadzialac.



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » czw lis 25, 2004 23:57

Nagrzewnica sama się odpwietrza ale zależy na czym było jeżdżone wcześniej , zapewne na wodzie no i kamień robi swoje a nowa około 200 pln-ów i tylko nowa nic z demobilu.Sam to przerobiłem.



Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » pt lis 26, 2004 12:53

Tomasz Żaguń pisze:Nagrzewnica sama się odpwietrza ale zależy na czym było jeżdżone wcześniej , zapewne na wodzie no i kamień robi swoje a nowa około 200 pln-ów i tylko nowa nic z demobilu.Sam to przerobiłem.
Nowa do MK II kosztuje max 120 PLN'ów (oczywiście w podróbie) przerabiałem to 2 lata temu.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

allebazi

Post autor: allebazi » pn lis 29, 2004 18:05

Sprawdz termostat ,moze masz caly czas duzy obieg
Pozdro



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » wt lis 30, 2004 13:17

Niewiem jak jest u Was,ale kolega ma golfa 2 w automacie i na wężach doprowadzających wode do nagrzewnicy (w komorze silnika) miał zainstalowany taki śmieszny łącznik który przy niedogrzanym silniku zawracał część wody spowrotem-nie wpuszczał do nagrzewnicy.Niewiem jaki cel miał ten łącznik,ale napewno był orginalny (znaczek VW ) i też go wyrzucił bo miał słabe ogrzewanie.To "cudo" było w kształcie litery H.Powiem szczerze że pierwszy raz widziałem takie coś ,bo u mnie w 3-cim VW tego niemam.



toto84

Post autor: toto84 » pt mar 28, 2008 17:55

Czolem prubowales odkrecic korek od zbiorniczka wyrownawczego , odpalic silnik i zostawic go na jakis czas na woknych obrotach/ u mnie to podzialalo. Pozdro



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pt mar 28, 2008 19:22

ale odkopa dokonałeś :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 271 gości