AAZ bierze olej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukopr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 20:10
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: lukopr » wt kwie 18, 2006 20:21

a nie ma gdzies wycieku tego oleju....?


Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

antek243
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt sty 27, 2006 23:26
Lokalizacja: Zwoleń
Kontakt:

Post autor: antek243 » czw kwie 20, 2006 17:39

właśnie nie ma wycieku oleju z silnika. Wczoraj poodkrecałem weże przy turbinie i co sie okazało, w wezu co wychodzi z turbo było troszke oleju ale tylko w miejscach gdzie waż jest przykrecany do turbiny. Jak odkreciłem wąz co dochodzi do tubro i poruszałem końcówka wirnika turbiny w góre i w doł to był delikatny luz. Co o tym sądzicie Koledzy regenerowac turbine czy kupić inna uzywana w dobrym stanie?????? Jakie są koszty regeneracji turbiny????? Kogo polecacie zeby mi to dobrze zrobił??????



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » czw kwie 20, 2006 23:18

Z tego co wiem to koszt regeneracji to jakieś 500PLN, i podobno to już nie to samo...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw kwie 20, 2006 23:29

Rapix pisze:swoja drogo w takim motorze to wydaje sie pół na paliwo pól na olej...
Ciekawa teoria...[/quote]
to był raczej żart :D że jesli pochłania takie ilości to trzeba lac na pół... troche oleju i troche ropki... żeby smigał :D
A serio mówiac naprawde wydaje mi się ze same turbo by tyle nie połkneło... i raczej bym szukał jeszcze innej przyczyny...



kos500
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:56
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kos500 » pt kwie 21, 2006 14:30

Delikatny luz na wirniku turbiny jest spowodowany tym iż jest on na poduszce olejowe i sztywny nie będzie.Regeneracja turbinki to koszt około 500pln,pod warunkiem że wirnik nie ma uszkodzeń mechanicznych(np.krzywa łopatka)
Jest kilka miejsc które robią dobrze regeneracje.Ja osobiście robiłem w Mielcu i jest git.
Jest jeszcze spory zakład w Iławie który tym się trudni.Luknij na tą stronke i poczytaj o podstawowych objawach padniętego turbo.
www.autotrans.prv.pl



Awatar użytkownika
patrykk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:50
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: patrykk » czw mar 27, 2008 22:43

witam tez mam ten sam problem do odmy jak wkladam palec to nie mam byt duzo oleju tylko takie wilgotne nawet jak korek odkrece to nie kopci jak juz naprawde jest zagrzany to tak leciutko. ale olej mi sie zbiera przy turbinie przy dolocie od powietrza ale nawet odme wyciagalem i tak samo chociaz w kolanku z tyurbiny do ssacego to szkoda gadac tak mam mokre ze az mam mokre na zewnatrz turbine juz mam 4 caly czas do reklamacji ale zeby nie bylo ze ja zajezdzam raz mi jakies opili nawet poszly i moglo mi na pierscienie pujsc z grobsza, za niedlugo bede sie bral za pierscienie tylko boje sie zeby czaswem cos gorszego nie bylo a uszczelniacze byly wymieniane[bynajmniej zaplacilem za wymiane pokazywal mi mech. stare ale czy to moje to nie wiem] moze wy cos jeszcze doradzicie?? z groy dzieki



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt mar 28, 2008 13:26

Raczej coś musi cieknąć jak mówi kolega bo przy takich ilościach ubywającego oleju to by kopcił cały czas.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt mar 28, 2008 14:42

patrykk pisze:witam tez mam ten sam problem do odmy jak wkladam palec to nie mam byt duzo oleju tylko takie wilgotne nawet jak korek odkrece to nie kopci jak juz naprawde jest zagrzany to tak leciutko. ale olej mi sie zbiera przy turbinie przy dolocie od powietrza ale nawet odme wyciagalem i tak samo chociaz w kolanku z tyurbiny do ssacego to szkoda gadac tak mam mokre ze az mam mokre na zewnatrz turbine juz mam 4 caly czas do reklamacji ale zeby nie bylo ze ja zajezdzam raz mi jakies opili nawet poszly i moglo mi na pierscienie pujsc z grobsza, za niedlugo bede sie bral za pierscienie tylko boje sie zeby czaswem cos gorszego nie bylo a uszczelniacze byly wymieniane[bynajmniej zaplacilem za wymiane pokazywal mi mech. stare ale czy to moje to nie wiem] moze wy cos jeszcze doradzicie?? z groy dzieki
kutfa jestes z mojego miasta, ale za taka pisownie to normalnie :panna:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
patrykk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:50
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: patrykk » pt mar 28, 2008 17:34

sorry za szybko pisalem bo czasu nie mialem za bardzo dodam jeszcze ze kompresje mam 1i 2 gar 28 bar 3 jest 30 bar a 4 ok 29 tylo zauwazylem ze poci mi sie na mocowaniu kolektora ssacego i nie wiem czy wydechowy tez nie bedzie lekko przepuszczal bo jest mokre.ale zdaje mi sie ze moge tez miec uszczelke pod glowica walnieta tez bo dos sporo oleju tam mam tylko ze idzie od gory do dolu mokra plama wiec nie wiem??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 185 gości