Jak wlozyc popychacze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kalendarzak

Post autor: kalendarzak » czw wrz 15, 2005 13:37

Przy jakim przebiegu to się przydażyło,bo u mnie przy 200 tys.Słyszałem że olej mineralny łagodzi stuki.Proponuje wymienić wszyskie szklanki ,bo tak to cięzko zobaczyc która stuka



Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » czw wrz 15, 2005 15:01

wlasnie zasiegnelem opini mechanika podobno najlepszego w miescie no i na co zwrocil uwage odrazu po wlaczeniu silnika ( nie mowilem oco chodzi jaki mam z nim problem tylko chcialem aby posluchal jak pracuje) to na jakim oleju jezdze no ja zwazywszy ze juz przebieg nie jest mlody 230 tysiakow i niewiadomo czy nie wiekszy bo go mam rok i sam z 15 zrobilem to mam mineral to riposta z jego strony taka ze takie samochody jak golfy na sterowaniu hydraulicznym zaworow powinne jezdzic minimum na polsyntetyku proponowal mi zalanie polsyntetyka i przegonic go pozadnie przez 30 km tak on praktykowal na samochodach i zazwyczaj przestawalo a jak nie to wymienial popychacze ale ja juz je wymienilem mowie wiec tylko olej co o tym sadzicie jego rady moga byc cenne czy jak zwykle co mechanik to inna szkola i teza ??!!

poradzcie bo mi te klekotanie po nocach sie sni :D a zmienic samochodu narazie nie zamierzam bo za duzo w niego zainwestowal :(

[ Dodano: Czw Wrz 15, 2005 3:06 pm ]
no tak rozpisalem sie a zapomnialem odpowiedziec na pytania no wiec same gniazda sa dobre jak wkladalem nowe szklanki to musialem je dobrze ulozyc aby weszly i puknac w gorna czesc tak zeby dobrze weszla bralem to pod uwage przy wymianie zeby pozniej nie zagladac a jesli chodzi o cisnienie to jest dobre na filtrze jak sprawdzalem to mial przy 80 stopniach 2.5 atmosfer mechanik mowil ze mozna by sprawdzic w samej glowicy ale przy takim sprezaniu nie powinno byc problemu na marginesie olej na jakim jezdze to TEXACO


Vw Golf III 1.8 GL ABS

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » czw wrz 15, 2005 20:02

przy Twoim przebiegu auta każdy mechanik powie że najlepszy olej to minerał , niewiem skąd ten mechanik to wymyślił , ja przed zmianą popychaczy byłem u mechanika to on powiedział że najlepiej wlac minerał i będzie Ok.



Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » czw wrz 15, 2005 20:13

powiem tak przed zalaniem na mineral mialoem mobil super jezdzilem an nim przez rok czasu po zimie zaczely mi sie odzywac popychacze jedynie na zimnym silniku po przeczytaniu paru postow na tym forum zdecydowalem sie przy najblizszym terminie wymiany oleju na mineral bo myslalem ze tanszym kosztem ucisze je no i powiem ze bylo ciut gorzej silnik chodzil gorzej i na goracym silniku zaczal klekotac jak tylko przy obciazeniu ruszalem na jedynce zostawilem to w spokoju przejechalem na tym mineralnym moze z 2 tysiakow zdecydowalem sie wymienic popychacze i tak wlasnie mam jak pisalem wczesniej wlozylem je slychac klekot rano po przejechaniu 4 km juz nie slychac klekotu ale jest cykanie zaworow napewno to szklanki bo cale zamieszanie slychac pod pokrywa a dzis ta rozmowa z mechanikiem mnie zszokowala bo wszystko czego tu sie nauczylem przeczy temu co ten mechanik powiedzial wiec zasiegnelem porady innego mechanika i heh to samo mi powiedzial sick chyba to zrobie bo na tym minerale dlugo nie jezdze


Vw Golf III 1.8 GL ABS

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw wrz 15, 2005 21:43

Zawsze to mówiłem i powtórze jeszcze raz: auto ma jeździć na takim oleju jak dała fabryka, niezaleznie od przebiegu. Lanie minerału zamiast remontu silnika to polski wynalazek - jak widać na powyższym przykładzie nie zawsze się sprawdza.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » pt wrz 16, 2005 14:39

dzisiaj sproboje go przgonic na dluzszej trasie narazie nie wymienie oleju ale jak wroce i dalej te cykanie bedzie to poprostu zaje go dobrym polsyntetykiem jesli juz to nie zadziala to cholera jasna ............... :D silnik se wymienie :D


Vw Golf III 1.8 GL ABS

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » ndz wrz 18, 2005 09:18

aphex pisze:dzisiaj sproboje go przgonic na dluzszej trasie narazie nie wymienie oleju ale jak wroce i dalej te cykanie bedzie to poprostu zaje go dobrym polsyntetykiem jesli juz to nie zadziala to cholera jasna ............... :D silnik se wymienie :D
może byc taka sytuacja że wałek masz już wyrobiony, jak były wkładane popychacze to patrzyłeś stan wałka?



Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » ndz wrz 18, 2005 11:49

walek jest dobry nie ma sciec na krzywkach gladki jest po przegonieniu juz nie slychac tak cykania ale rano klekocze jak zwykle zrobie tak zmienie olej na polsyntetyka mobil super i zobacze bo faktycznie porownalem se specyfikacje olejow to ten ktorego mam jest gorszej jakosci

[ Dodano: Sro Paź 05, 2005 10:23 am ]
uznal mi reklamacje koles od ktorego kupilem wczesniej te popychacze zrobie tak jak piszecie zaleje olejem posekam z 3 dni :D i sproboje jeszcze raz !!! :D


Vw Golf III 1.8 GL ABS

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości