Witam
mam golfa III z silnikiem 2.0 16V ABF rozpaczliwe poszukuję mechanika który bedzie się znał na takim silniku bądz nie będzie "wymieniaczem" - wiem, że jak wymienię świece kable komputer wszystkie czujniki zrobię remont silnika - to samochód będzie chodził dobrze ale..............
mam problem na zimnym silniku - niechce zapalić dopiero po ok 3 "zapuszczeniach" pali - mam go na gaz ale palę zawsze na paliwie i jade tak do póki się trochę nie zagrzeje
przy większych obrotach jak samochód jest rozgrzany w samochodzie pachnie paliwem - nie zawsze ale........
i jeszcze jedno - na zimnym silniku jak gwałtownie dodam gazu to samochód strasznie się "dusi" i efekcie gaśnie najprawdopodobniej jest to problem z podciśnieniem ale nie zabardzo wiem gdzie tego szukać
kiedyś mechanik powiedział mi, że muszę wymienić potencjomert przepustnicy - ale on kosztuje 800zł i niechę go wymieniać na zasadzie - "a nóż pomoże" wymienione mam świece i kopułkę aparatu zapłonowego oraz czujnik temperatury cieczy chłodzącej - ten ostatni spowodował, że samochód zaczoł palić dobrze ale teraz znowu odzywa się problem
będę ogromnie wdzięczny za namiary na jakiegoś mechanika z okolic Sosnowca który będzie miał o tym pojęcie
mechanik do 2.0 16V ABF prosze......
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
Najpierw pojedź do jakiegoś dobrego gazownika.... być może reduktor na wykończeniu, lub faktycznie coś z podciśnieniami... może troche lewego powietrza?
Mam w sumie u siebie podobny problem..z odpalaniem...na zimnym musze dłużej pokręcić...ale już wiem gdzie problem - przepływomierz do końca nie odbija![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A z tym dławieniem to mi wygląda na problem z gazem... jedź do gazownika, ale dobrego...
Mam w sumie u siebie podobny problem..z odpalaniem...na zimnym musze dłużej pokręcić...ale już wiem gdzie problem - przepływomierz do końca nie odbija
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A z tym dławieniem to mi wygląda na problem z gazem... jedź do gazownika, ale dobrego...
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
-
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 13:53
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
- Kontakt:
Re: mechanik do 2.0 16V ABF prosze......
mialem u siebie to samo choc silnik nie tensiwek pisze: przy większych obrotach jak samochód jest rozgrzany w samochodzie pachnie paliwem - nie zawsze ale........
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
podjedz do mnie na diagnostyke,masz blisko a bycmoze moze vag cos powie, bycmoze regulator cisnienia padł i zamiast 3b jest wiecej i zalewa.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości