

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ja robiłem tak:GEORG pisze:W moim RPku ostatnio też zauważyłem coraz częściej i więcej niebieskiego dymu z wydechu![]()
Pytałem o ceny i tyle się dowiedziałem Kompletny tłok ok 230zł a same pierścienie ok 200zł za komplet gumki na zawory to są groszowe sprawy
Zapomniałem zapytać o uszczelkę pod głowice![]()
[ Dodano: Sob Wrz 17, 2005 13:00 ]
Acha.![]()
Mój tak miał że zaczął wcinać olej. I uszczelniacze i pierścienie były do d...
The Gwiazdor mam pytanko.
Robiłeś szlif cylindrów czy wymieniłeś same pierścienie?
Jak teraz sprawuje się silniczek?
Pomogło mu?
A po tym remoncie jaki olej zalałeś??TheGwiazdor pisze:Ja robiłem tak:GEORG pisze:W moim RPku ostatnio też zauważyłem coraz częściej i więcej niebieskiego dymu z wydechu![]()
Pytałem o ceny i tyle się dowiedziałem Kompletny tłok ok 230zł a same pierścienie ok 200zł za komplet gumki na zawory to są groszowe sprawy
Zapomniałem zapytać o uszczelkę pod głowice![]()
[ Dodano: Sob Wrz 17, 2005 13:00 ]
Acha.![]()
Mój tak miał że zaczął wcinać olej. I uszczelniacze i pierścienie były do d...
The Gwiazdor mam pytanko.
Robiłeś szlif cylindrów czy wymieniłeś same pierścienie?
Jak teraz sprawuje się silniczek?
Pomogło mu?
Pełny remont głowicy (uszczelniacze zaworów, prowadniki zaworów, uszczelki no i szlif głowicy). Reszta była ok.
Doł (pierścienie-komplet, panewki no i wszystkie uszczelki itp)
Co do tłoków mój miał przejechane ok 350tys i tłoki były w bardzo dobrym stanie. Gładzie cylindrów też bardzo dobry stan. Ogólnie te RPki są bardzo wytrzymałe. Remont kapitalny szacuje się tak na 500-600tys. Wcześniej to tylko taki zabieg jak u mnie.
Koszta za wszystko 1200zł z rachunkiem i gwarancją na robocizne. W tej kasie były jeszcze pasek klinowy,pasek rozrządu, wszystkie uszczelki pod kolektory,dekle misę olejową, czujnik temperatury,filtr oleju,olej,płyn chłodniczy,ustawienie zapłonu i sprawdzenie na komputerze i kasowanie ewentualnych błędów.
Co do kapitalki to jest to koszt ok 3000zł z tego co się orientowałem.Robocizna z tego 1200zł. Reszta to części.
Jaki u mnie efekt?
Silniczek chodzi ciszej,olej bierze (0,5l na 15000km) ale to działanie LPG. Niestety gaz się nie miesza z olejem tylko go spala więc jeżeli ktoś ma LPG to nie ma możliwości żeby nie brał oleju.Tzn na początku zużycie było widoczne od razu ale silnik się jeszcze nie ułożył.Teraz jest tak jak mówię ok 0,5-07l /15000km.
[ Dodano: Pon Wrz 26, 2005 14:12 ]
Aha robocizna to ok 600zł o ile dobrze pamiętam.
Więc za części i olej powinno starczyć jakieś 700-800zł ale szukaj dobrych markowych zamienników to będzie wszystko ok. Golf nie lubi tandetnych części bo na długo nie starczają.
Ja miałem kupowane części przez zakład bo oni mają upusty na częściach rzędu 30-40% w zależności od części.
Możliwe bo poziom oleju jest w normie i co pocieszające, nie ubywa gok631 pisze:Witam to co opisujesz jest bardzo niepokojące ten nagły chałas i wibracje jak opisujesz, na mój gust to nie silnik a raczej coś ze skrzynią biegów ,wałek sprzęgłowy albo mechanizm różnicowy.Pozdrawiam
Po remoncie zalałem półsyntetyk 10W40. Jest zdecydowanie lepszy od mineralki.paulox pisze:A po tym remoncie jaki olej zalałeś??TheGwiazdor pisze:Ja robiłem tak:GEORG pisze:W moim RPku ostatnio też zauważyłem coraz częściej i więcej niebieskiego dymu z wydechu![]()
Pytałem o ceny i tyle się dowiedziałem Kompletny tłok ok 230zł a same pierścienie ok 200zł za komplet gumki na zawory to są groszowe sprawy
Zapomniałem zapytać o uszczelkę pod głowice![]()
[ Dodano: Sob Wrz 17, 2005 13:00 ]
Acha.![]()
Mój tak miał że zaczął wcinać olej. I uszczelniacze i pierścienie były do d...
The Gwiazdor mam pytanko.
Robiłeś szlif cylindrów czy wymieniłeś same pierścienie?
Jak teraz sprawuje się silniczek?
Pomogło mu?
Pełny remont głowicy (uszczelniacze zaworów, prowadniki zaworów, uszczelki no i szlif głowicy). Reszta była ok.
Doł (pierścienie-komplet, panewki no i wszystkie uszczelki itp)
Co do tłoków mój miał przejechane ok 350tys i tłoki były w bardzo dobrym stanie. Gładzie cylindrów też bardzo dobry stan. Ogólnie te RPki są bardzo wytrzymałe. Remont kapitalny szacuje się tak na 500-600tys. Wcześniej to tylko taki zabieg jak u mnie.
Koszta za wszystko 1200zł z rachunkiem i gwarancją na robocizne. W tej kasie były jeszcze pasek klinowy,pasek rozrządu, wszystkie uszczelki pod kolektory,dekle misę olejową, czujnik temperatury,filtr oleju,olej,płyn chłodniczy,ustawienie zapłonu i sprawdzenie na komputerze i kasowanie ewentualnych błędów.
Co do kapitalki to jest to koszt ok 3000zł z tego co się orientowałem.Robocizna z tego 1200zł. Reszta to części.
Jaki u mnie efekt?
Silniczek chodzi ciszej,olej bierze (0,5l na 15000km) ale to działanie LPG. Niestety gaz się nie miesza z olejem tylko go spala więc jeżeli ktoś ma LPG to nie ma możliwości żeby nie brał oleju.Tzn na początku zużycie było widoczne od razu ale silnik się jeszcze nie ułożył.Teraz jest tak jak mówię ok 0,5-07l /15000km.
[ Dodano: Pon Wrz 26, 2005 14:12 ]
Aha robocizna to ok 600zł o ile dobrze pamiętam.
Więc za części i olej powinno starczyć jakieś 700-800zł ale szukaj dobrych markowych zamienników to będzie wszystko ok. Golf nie lubi tandetnych części bo na długo nie starczają.
Ja miałem kupowane części przez zakład bo oni mają upusty na częściach rzędu 30-40% w zależności od części.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości