Samochód jechał, nagle zgasł i nie chce juz zapalic ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Przemo31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr lis 02, 2005 11:25
Lokalizacja: Poznan

Samochód jechał, nagle zgasł i nie chce juz zapalic ?

Post autor: Przemo31 » ndz mar 23, 2008 18:50

Witam. Prosze o pomoc. Jechałem dziś z rodzinką na obiad świąteczny Golfem III 1.4 (Pink Floyd). Wszystko było w porzadku gdy jak ruszyłem ze swiateł, będąc na drugim biegu, samochód nagle zgasł.... ponowne próby zapalenia silnika zakończyły sie niepowodzeniem. Rozrusznik kręci... ale samochód zapalić nie chce. Wydaje mi się że po przekręceniu kluczyka nie słysze włączającej sie pompy... Nie chce nic sugerować ale czy to może być "walnięta" pompa paliwa ? Czy może jednak coś innego ? Będę wdzięczny za pomoc.. dziś już jedną dostałem jak pchając samochód nagle inny kierowca stanął i zaoferował swoją pomoc w podhoolowaniu samochodu... Bede wdzieczny za wszelkie sugestie... Pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz mar 23, 2008 18:54

trzy rzeczy które najczęciej powodują takie coś to cewka, czujnik halla i pompa. Więc najpierwpopatrz czy jest iskra, jeśli jest sprawdź pompę podpinając ją na krótko (dwa grubsze z czterech kabli pod dekielkiem w bagażniku.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Biolyvyoob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn maja 23, 2005 11:02
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Biolyvyoob » pn mar 24, 2008 12:31

Witaj.
Ja proponawałbym najpierw od sprawdzenia paska rozrządu, ściągnij obudowę i przynajmniej zobacz czy jest cały, potem sprawdż czy dochodzi paliwo, (najprościej ściągnąc przewód doprowadzający do wtrysku i przekręcić stacyjkę w pozycje zapłon)
później sprawdż iskrę, jak nie będzie to zobacz czy to cewki i do aparatu dochodzi napięcie.
Powiem szczerze w tych silnikach doscyć często padają czujniki Halla.
Jak będziesz chciał dokładniejszej porady to pisz na gg 13476953
Pozdro


Potrzebujesz części ?? Napisz do mnie, mam wiele części do MK2 , MK3

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt mar 25, 2008 13:12

Raczej coś z elektryką - takie nagłe zgaśnięcia to typowy objaw. Jeżeli chodzi o rozrząd, to, jeżeli silnik zgasł nagle (tak, jakby mu wyłączyć zapłon), bez żadnych ekscesów typu strzały, nierówna praca, jakieś stuki, a przy próbie rozruchu nic nie stuka i wszystko wygląda ok, to raczej rozrząd można wykluczyć.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Przemo31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr lis 02, 2005 11:25
Lokalizacja: Poznan

Post autor: Przemo31 » wt mar 25, 2008 13:22

Witam. Dziekuje za sugestie. To byla cewka zapłonowa. Z przyjazdem elektryka zapłaciłem 350zł.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt mar 25, 2008 13:33

Przemo31 pisze:To byla cewka zapłonowa. Z przyjazdem elektryka zapłaciłem 350zł
:panna: :panna: :panna:


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt mar 25, 2008 14:09

Troszkę przepłaciłeś...

[ Dodano: Wto Mar 25, 2008 13:15 ]
No a kolega Paweł Marek wymienił cewkę jako pierwszy powód:
Paweł Marek pisze:trzy rzeczy które najczęciej powodują takie coś to cewka, czujnik halla i pompa


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » wt mar 25, 2008 14:39

350 PLN za cewkę... O jacie to trochę drogo. No ale może to taki taryfikator świąteczny?


Dziki

Przemo31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr lis 02, 2005 11:25
Lokalizacja: Poznan

Post autor: Przemo31 » wt mar 25, 2008 14:47

Niby cewka nowa oryginalna kosztuje kolo 150-200zł. Ale wiecie gosc sobie wział za dojazd bo w koncu musiał sie poświęcić a ja niestety nie miałem nikogo pod reka zeby holować samochod do niego...okres poswiateczny..



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 223 gości