Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
Kuman
Post
autor: Kuman » pn mar 24, 2008 17:22
Witam
Niby banalne pytanie ale słyszałem kilka wersji.
Więc mam tylne amortyzatory z regulacją wysokości na talerzykach. I teraz w jakim położeniu talerzyka auto pójdzie na maxa w dół a w jakim na maxa w górę ? Bo sam zgłupiałem. Teraz mam talerzyk na maxa w dół.
proszę o szybkie odpowiedzi

-
sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: sas_gti » pn mar 24, 2008 17:31
ja postawisz amortyzator pionowo to im nizej talerz tym nizej auto i odwrotnie (tylko nie postaw do gory nogami:) )
-
Kuman
Post
autor: Kuman » pn mar 24, 2008 17:37
I znów inna odpowiedź

Mi się też taz wydawało ale z drugiej trony im sprężyna bardziej ściśnięta tym auto niżej. Proszę jeszcze o kilka wypowiedzi w tym temacie
Tutaj jest fotka podglądowa. Zakładamy że mam auto na ostatnim rowku jak na foto. Auto jest wtedy najwyżej czy najniżej ?

Ostatnio zmieniony pn mar 24, 2008 17:43 przez Kuman, łącznie zmieniany 1 raz.
-
KLASSIK
- Użytkownik

- Posty: 292
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
- Lokalizacja: Józefów
Post
autor: KLASSIK » pn mar 24, 2008 19:04
jak dasz talezyk jak najnizej to auto automatycznie idzie w dol i odwrotnie
te amorki co na focie zakladasz do mk3?
Ostatnio zmieniony pn mar 24, 2008 19:13 przez
KLASSIK, łącznie zmieniany 1 raz.
www.cultstyle.pl
-
CHUDY
- Ma gadane

- Posty: 201
- Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:03
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: CHUDY » pn mar 24, 2008 19:12
Kuman pisze:I znów inna odpowiedź

Mi się też taz wydawało ale z drugiej trony im sprężyna bardziej ściśnięta tym auto niżej. Proszę jeszcze o kilka wypowiedzi w tym temacie
Tutaj jest fotka podglądowa. Zakładamy że mam auto na ostatnim rowku jak na foto. Auto jest wtedy najwyżej czy najniżej ?
Obrazek
tak jest na foto bedziesz miał wyzej.tam gdzie strzałka bedziesz miał najnizej.
-
Kuman
Post
autor: Kuman » pn mar 24, 2008 23:35
KLASSIK,
CHUDY, Dzięki za pomoc Panowie
KLASSIK pisze:te amorki co na focie zakladasz do mk3?
Nie, taką tylko poglądową fotkę dałem. Ja mam u siebie Weitec-a właśnie z taką regulacją. A kilka osób mnie wprowadziło właśnie w błąd z tymi talerzykami ale jest jak myślałem. Jest najniżej

-
Dj Darecki
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
-
Kontakt:
Post
autor: Dj Darecki » pn mar 24, 2008 23:40
KLASSIK pisze:te amorki co na focie zakladasz do mk3?
Wejdą

, znam gościa co wcisnął gwint(tył) od polo do mk3
PzdraVWiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
-
sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: sas_gti » wt mar 25, 2008 00:17
Kuman pisze:im sprężyna bardziej ściśnięta tym auto niżej
sprężyna jest tak samo ściśnieta bo masa auta jest taka sama. Mówiąc innymi słowy to ugięcie zawieszenia pod wpływem ciężaru samochodu jest takie samo (dla wszystkich położen talrzyka) natomiast różne obniżenie wynika właśnie z miejsca mocowania talerza sprezyny.
Jesli poczatkowo Ci sie tak wydawło to Ci sie dobrze wydawało
[ Dodano: Pon Mar 24, 2008 23:19 ]
Kuman pisze:KLASSIK, CHUDY, Dzięki za pomoc Panowie
no fajnie ze koledzy powtorzyli po mnie a im dziękujesz tylko

Ostatnio zmieniony wt mar 25, 2008 00:20 przez
sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Kuman
Post
autor: Kuman » wt mar 25, 2008 00:26
sas_gti, Oczywiście przepraszam

Tobie również bardzo dziękuję

-
*daniel*
- Forum Master

- Posty: 1366
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
- Lokalizacja: z garażu
-
Kontakt:
Post
autor: *daniel* » wt mar 25, 2008 10:21
Kuman, jateż powtórze po kolegach i oczywiście im tależyk niżej tym tył auta nieżej!kilka dni temu robiłem u siebie taki zabieg opuściłem o ząbek na regulacji i auto jest niżej dokładnie o tą odległość między ząbkami czyli min o 1cm

moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
-
Kuman
Post
autor: Kuman » wt mar 25, 2008 10:30
Ja teoretycznie mam jeszcze możliwość zjechania 1 ząbek w dół na regulacji, ale jak to zrobię to opona będzie ocierała o talerzyk. Niestety moja opona jest za szeroka (215/40), a moje felgi mają za duże et-43. Dlatego zakładam springi -60 na tył

-
ThomasGTI16V
- Ma gadane

- Posty: 239
- Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
- Lokalizacja: SBI
-
Kontakt:
Post
autor: ThomasGTI16V » wt mar 25, 2008 13:02
Witam ja także jak inni posiadam taki zetsawik z tyłu fajny jest mam 5 lub 6 poziomów regulacji a wszystko banal tez kieds wprowadzono mnie w błąd ale im dasz nizej talęzyk w dół tym auto siądzie a im wyżej wiadomo pójdzie do góry fajna sprawa pozdro

Mój gofer z piekła rodem:]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104155
-
KLASSIK
- Użytkownik

- Posty: 292
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
- Lokalizacja: Józefów
Post
autor: KLASSIK » wt mar 25, 2008 15:14
Dj Darecki pisze:KLASSIK pisze:te amorki co na focie zakladasz do mk3?
Wejdą

, znam gościa co wcisnął gwint(tył) od polo do mk3
PzdraVWiam
wlozyc to i ja moge wlozyc
ale to jest bez sensiu gdyz kolumna w golfie jst wyzsza niz w polo chyba ze do varianta zalozyl
www.cultstyle.pl
-
Dj Darecki
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
-
Kontakt:
Post
autor: Dj Darecki » wt mar 25, 2008 15:57
KLASSIK pisze:
wlozyc to i ja moge wlozyc
ale to jest bez sensiu gdyz kolumna w golfie jst wyzsza niz w polo chyba ze do varianta zalozyl
wiem że wyższa , wsadził do zwykłego mk3 podniósł na maxa i jakoś było hehe
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości