Coś mi padło :(((((((

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

k.leniart

Coś mi padło :(((((((

Post autor: k.leniart » pt wrz 16, 2005 21:48

Witam serdecznie!
Mam mału (DUŻY) problem. Mam golfika MKIII, ostatnio wracałem sobie z pracy i nagle straciła moc (czary, mary) strasznie jest przymulony i chyba się silnik zbytnio grzeje. Nie wiem co jest grane. Rozmawiałem już z mechanikeim, twierdzi, że to chyba uszczelka głowicy i wycenił swoją robocizne na 550 zł (grosze!!).
Może jednak to nie to?!
Ma ktoś jakieś pomysły ??
Z góry dzięki i pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » pt wrz 16, 2005 21:51

stracil moc podczas jazdy czy poprostu odpaliles i ciezko mu bylo sie wkrecic na obroty bo ta uszczelka pod glowica hmm sam niewiem jakos mi to nie idzie w parze takie jest moje zdanie


Vw Golf III 1.8 GL ABS

k.leniart

Post autor: k.leniart » pt wrz 16, 2005 22:09

odczas jazdy, i od tamtej pory ak dodaje gazy to prawie wogóle nie reaguje
nie mam zielonego pojęcia co to może być.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pt wrz 16, 2005 23:32

jak mi padla sonda to mialem taki objaw, gaz do dechy a on sie nie wkrecal na obroty



Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » sob wrz 17, 2005 07:26

dokladnie sonda moze byc przyczyna oprocz tego przejzyj dobrze silnik czasem cos banalnego sie zrobilo a skutki sa straszne o uszczelce to raczej zapomnij objaw woda w oleju znikajacy plyn chlodniczy ze zbiorniczka lub odwrotnie olej w ukladzie chlodzenia lub za duze cisnienie w ukladzie chlodzenia napecznialy przewody powodzenia


Vw Golf III 1.8 GL ABS

modny

Post autor: modny » sob wrz 17, 2005 08:05

jaki silnik tam masz?

Najlepiej najpierw przeczytac do vagiem a potem diagnozowac.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob wrz 17, 2005 14:51

no właśnie - napisz jaki masz silnik!!! - wtedy będziemy mogli coś więcej wymyślić
Potem fakt - podłacz się do komputera - OBD prawdę czasami powie.
A co do mechanika, który mowi "chyba uszczelka pod głowicą"- zmień mechanika jeśli o uszczelce pod głowicą mówi "chyba" i za to "chyba" chce 550 zl....



Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » sob wrz 17, 2005 15:08

jesli masz gaz to sprawdz go najpierw na benzynie czy vag pokaze blad sondy bo na gazie na bankk pokaze i ja tez opstawiam ze to nie uszczelka


Vw Golf III 1.8 GL ABS

k.leniart

Post autor: k.leniart » sob wrz 17, 2005 16:30

Mam (niestety) 1,6 l. benzyna
Nie reaguje na gaz, a tak z ciekawości ile taka naprawa (sonda) kosztuje.
Dzięki za rady, bardzo się przydały.
POZDRAWIAM :grin:



elektro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw sie 04, 2005 19:59
Lokalizacja: GORLICE

Post autor: elektro » ndz wrz 18, 2005 14:06

Cześć ja miałem walniętą sonde 1.8 Rp objaw był taki że , powoli wkręcał sie na obroty ale jak uzyskał 3500 obr to już było dobrze . Jak stanołem na skrzyżowaniu to samochud sie dławił obroty spadały do 400 obr brakowało mocy. Kiedy odłączyłem sonde samoch zaczynał pracować równo . Wykręć świece zobacz jak spala paliwo . Co do sondy kupiłem uniwersalną Boscha kosztowała 160zł. Sprwdz najpierw wszystko a potem wybieraj sie do mechanika. Pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości