Mk II 1.6 GTD JR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Mk II 1.6 GTD JR
2 lata temu kupiłem 1.6 JR i zrobiłem kpl. remont (pierścienie, głowica). Auto miało 295000 km. Przy 310000 pomierzyłem:
przyspieszenie (0-100 km/h 14s),
elastyczność (60-100 km/h na IV biegu 12,5 s)
(80-120 km/h na V biegu 16 s)
i prędkość max. (160km/h).
Modyfikacje jakie przeprowadziłem:
-zawór upustowy turbo zatkany
-zawór regul. ciśnienia wywalony
-dawka zwiększona (przy ostrym bucie kopci ostro, przy normalnej jeździe prawie nic)
-ogranicznik dymienia nastawiony na max dawkę już przy niewielkim ciśnieniu doładowania
-intercooler od A4 '04 130 PS
-początek tłoczenia ciut wcześniejszy (o 0,1 mm)
-paliwo Shell V-Power.
Zrobiłem na tym, można powiedzieć maksymalnym ustawieniu, już 25 tys. km bez zastrzeżeń. Olej zmieniam co 7,5 tys. km. Samochód na teraz 335000 Km
Oto pomiary z tego tygodnia:
przyspieszenie 0-100 km/h 9,5 s
elastyczność 60-100 km/h na IV biegu 8 s
elastyczność 80-120 km/h na V biegu 12,5 s
prędkość max. 185 km/h.
Do pomiarów założyłem oryginalne opony 175/65 r 14 także przekłamania licznika raczej nie ma.
Wniosek taki, że przy normalnym traktowaniu samochodu nawet max możliwe ustawienia turbo i pompy nie wpływają bardzo na trwałość silnika. Fakt, że jest to dopiero 25 tys. km ale przejechałem je bez problemów (z silnikiem, bo tarcze sprzęgła już 3 padły).
przyspieszenie (0-100 km/h 14s),
elastyczność (60-100 km/h na IV biegu 12,5 s)
(80-120 km/h na V biegu 16 s)
i prędkość max. (160km/h).
Modyfikacje jakie przeprowadziłem:
-zawór upustowy turbo zatkany
-zawór regul. ciśnienia wywalony
-dawka zwiększona (przy ostrym bucie kopci ostro, przy normalnej jeździe prawie nic)
-ogranicznik dymienia nastawiony na max dawkę już przy niewielkim ciśnieniu doładowania
-intercooler od A4 '04 130 PS
-początek tłoczenia ciut wcześniejszy (o 0,1 mm)
-paliwo Shell V-Power.
Zrobiłem na tym, można powiedzieć maksymalnym ustawieniu, już 25 tys. km bez zastrzeżeń. Olej zmieniam co 7,5 tys. km. Samochód na teraz 335000 Km
Oto pomiary z tego tygodnia:
przyspieszenie 0-100 km/h 9,5 s
elastyczność 60-100 km/h na IV biegu 8 s
elastyczność 80-120 km/h na V biegu 12,5 s
prędkość max. 185 km/h.
Do pomiarów założyłem oryginalne opony 175/65 r 14 także przekłamania licznika raczej nie ma.
Wniosek taki, że przy normalnym traktowaniu samochodu nawet max możliwe ustawienia turbo i pompy nie wpływają bardzo na trwałość silnika. Fakt, że jest to dopiero 25 tys. km ale przejechałem je bez problemów (z silnikiem, bo tarcze sprzęgła już 3 padły).
Nic lepszego od Golfa drugiego. Co by nie, jakoby hej.
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
tyle zmian, tyle dlubania, a takich wynikow na forum sa miliony i to bez zakladania oddzielnego tematu, nie mowiac, ze niektorzy w JR robia 8s do 100.
eh mega tuna z ciebie zawor upustowy zatkany - szkoda mi tej turbiny
eh mega tuna z ciebie zawor upustowy zatkany - szkoda mi tej turbiny
Ostatnio zmieniony ndz mar 23, 2008 09:32 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Nie pisałem tego żeby się chwalić, ale opisać modyfikacje i w jakim stopniu to pomogło. Jaśniutkie? Myśle, że jak słoneczko! Dział "Speed" jest nie od wypiekania bułek. Poczytaj opis działu. Jakoś nie znalazłem ani jednego takiego postu jak mój wśród tych milionów.
Nic lepszego od Golfa drugiego. Co by nie, jakoby hej.
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Wzmocniak pisze:Nie pisałem tego żeby się chwalić, ale opisać modyfikacje i w jakim stopniu to pomogło. Jaśniutkie? Myśle, że jak słoneczko! Dział "Speed" jest nie od wypiekania bułek. Poczytaj opis działu. Jakoś nie znalazłem ani jednego takiego postu jak mój wśród tych milionów.
slabo szukales. nikt takimi slabymi wynikami w speed sie nie chwalil. kolega wyzej napisal ile ma do setki z takim samym silnikiem? widzial to? poszukaj dobrze, to znajdziesz lepsze wyniki na tym forum i kosmiczne przerobki o ktorych nawet nie snisz.
swoja droga majac takie turbo z zakreconym wg pompuje jakies +/- 2 bary, wystarczy podlac paliwem i jest niska 7 do setki, a ty masz 9.5s. o czym to swiadczy? wszystko na ch... te przerobki.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Wzmocniak, poszukaj dobrze była masa tego typu tematów
w jednym nawet po kolei spisywali wszyscy swoje mody i osiągi !!
słabo szukałeś i tu souler, ma racje
A moim zdaniem to co napisałeś jest kompletnie nie przydatne i bezsensowne (chyba ze faktycznie chciałeś sie pochwalić:P )inaczej nie widze powodu... bo twój wniosek który napisałeś na końcu mozna samemu wymyslić czytając poprostu forum ....
w jednym nawet po kolei spisywali wszyscy swoje mody i osiągi !!
słabo szukałeś i tu souler, ma racje
A moim zdaniem to co napisałeś jest kompletnie nie przydatne i bezsensowne (chyba ze faktycznie chciałeś sie pochwalić:P )inaczej nie widze powodu... bo twój wniosek który napisałeś na końcu mozna samemu wymyslić czytając poprostu forum ....
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: sob maja 24, 2008 16:46
- Lokalizacja: Szczucin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości