Skacząca dawka i obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Skacząca dawka i obroty

Post autor: HellMan » czw mar 20, 2008 15:12

Witam serdecznie,
wczoraj podpiąłem się pod komputer i niby wszystko jest ok (kąt, korekcja na 3 ok. 0.5) ale od samego początku jak mam autko to skacze mi dawka (bieg jałowy) na przemian 2.8 i 3.0. To samo dotyczy obrotów - raz 88x a za chwile 90x. Niby w niczym mi to nie przeszkadza ale jednak denerwuje. Jaka może być przyczyna takich objawów?
Ostatnio zmieniony czw mar 20, 2008 15:14 przez HellMan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw mar 20, 2008 15:39

HellMan pisze:2.8 i 3.0
takimi wahaniami się nie przejmuj ;) co do obrotów to sprawdź na zimnym silniku grupę 007 czyli czujniki temp.

[ Dodano: Czw Mar 20, 2008 14:39 ]
no i dawkę zmień sobie na 4



HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » czw mar 20, 2008 15:50

damcio151 pisze: sprawdź na zimnym silniku grupę 007 czyli czujniki temp.
Jakich nieprawidłowości mam się doszukiwać?
damcio151 pisze:no i dawkę zmień sobie na 4
Nie będę zmieniał, chyba że coś mnie kiedyś podkusi :chytry:
Jest zrywny, pali średnio 4.5l/100 (30% miasto, 70% trasa) więc nie ma takiej potrzeby, tak mi się wydaje.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw mar 20, 2008 15:54

HellMan pisze:Jakich nieprawidłowości mam się doszukiwać?
wskazania na zimnym mają być podobne do temp. otoczenia
HellMan pisze:Nie będę zmieniał, chyba że coś mnie kiedyś podkusi :chytry:
Jest zrywny, pali średnio 4.5l/100 (30% miasto, 70% trasa) więc nie ma takiej potrzeby, tak mi się wydaje.
no jak uważasz ;)



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw mar 20, 2008 15:54

HellMan pisze:Jakich nieprawidłowości mam się doszukiwać?
Na zimnym z rana przed odpaleniem zobacz czy temp cieczy i w dolocie zgadza sie z temp otoczenia.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » ndz mar 23, 2008 11:43

pierwsze pole: 7.1
trzecie: 4.9
czwarte: 4.9

Więc chyba ok, prawda?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz mar 23, 2008 15:46

HellMan pisze:Więc chyba ok, prawda?
:bigok:



HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » ndz mar 23, 2008 20:11

ale dalej nie wiem co może być przyczyną skaczących obrotów :crazy:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz mar 23, 2008 20:56

HellMan, taki skok obrotow 880 - 903 jest jak najbardziej ok, mam tak samo u siebie

nie szukaj dziury w calym


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości