Otoz jest tak sytuacja w moim Wilczku ze w czasie jazdy na benzynie po miescie jak sie zatrzymuje na swiatlach to czasami wskazowka obrotomierza spada mi ponizej 600obr/min i silnik ledwo chodzi tak jakby chcial zgasnac ale po chwili tj. po jakichs 2 sekundach wraca na swoje miejsce i silnik nie gasnie. Ponizej zalaczam obrazek jak wyglada obrotomierz jak stoje na swiatlach (i tak powinien caly czas pokazywac a nie spadac ponizej tych 600obr/minute). A w czasie jazdy na dlugich trasach w czasie ruszania czuje tak jakby brakowalu mu troche mocy. Ostatnio wlalem do baku z benzyna srodek do czyszczenia calego ukladu paliwowego STP i na nim jezdze teraz. Zostalo mi jeszcze pol baku. Mam zainstalowana instalacje gazowa i na niej jezdzi sie bez problemow tylko na benzynce czasami wkazowka szaleje. Jaka moze byc przyczyna tego?
wskazowka obrotomierza szaleje i silnik sie dławi ;(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
napisz na forum grupy mazowieckiej, na bank duzo jest u Was w Wawie duzo ludzi z VAGiemrss05 pisze:a gdzie moge uzyskac reset tym VAG-iem? czy gazownicy powinni miec takie cos u siebie albo jak?
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
WSZYSTKO SIE WYJAŚNIŁO:
no wiec bylem u elektryka sprawdził wszystko i podłączył pod jakiś program diagnostyczny i wszystko było ok.. sonda lambda czasami sie zawieszała po dodaniu gazu ale potem było ok.. i tak skakało raz dobrze, raz źle... ale elektrykowi coś zaświtało w głowie i spróbował zmienić akumulator.. założył nowy i auto jeździ elegancko a wiec okazało sie ze akumulator jest wadliwy. Oto wyniki testu akumulatora:
Wielkość wzorcowa: 600A
Napięcie: 12.99V
Temperatura akumul: 15C/59F
Test pojemności: Zły stan
Żywotność akumulatora: 0%
Pojemność: 271A
Test zdolności rozruchów: Dobry stan
Zdoln rozruch: 94%
Napięcie: 9.24V
Test układu ładowania: Dobry stan
Napięcie: 14.09V
Diode Ripple: Dobry stan
Zalecenie: TERAZ WYMIENIĆ
akumulator wymieniłem i auto jeździ jak nowe.. obroty przestały skakać, silnik sprawuje sie bezbłędnie no ale kto mógł sie spodziewać ze to wina akumulatora jest
no wiec bylem u elektryka sprawdził wszystko i podłączył pod jakiś program diagnostyczny i wszystko było ok.. sonda lambda czasami sie zawieszała po dodaniu gazu ale potem było ok.. i tak skakało raz dobrze, raz źle... ale elektrykowi coś zaświtało w głowie i spróbował zmienić akumulator.. założył nowy i auto jeździ elegancko a wiec okazało sie ze akumulator jest wadliwy. Oto wyniki testu akumulatora:
Wielkość wzorcowa: 600A
Napięcie: 12.99V
Temperatura akumul: 15C/59F
Test pojemności: Zły stan
Żywotność akumulatora: 0%
Pojemność: 271A
Test zdolności rozruchów: Dobry stan
Zdoln rozruch: 94%
Napięcie: 9.24V
Test układu ładowania: Dobry stan
Napięcie: 14.09V
Diode Ripple: Dobry stan
Zalecenie: TERAZ WYMIENIĆ
akumulator wymieniłem i auto jeździ jak nowe.. obroty przestały skakać, silnik sprawuje sie bezbłędnie no ale kto mógł sie spodziewać ze to wina akumulatora jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 300 gości