Ma ktoś turbine do 1,6TD z intercoolerem?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

orson06
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
Lokalizacja: Gorzów

Ma ktoś turbine do 1,6TD z intercoolerem?

Post autor: orson06 » sob mar 22, 2008 23:50

witam!
ma ktoś może na sprzedaż turbinke w dobrym stanie? bo moja sie już chyba kończy bo olej mi ubywa a wokoł turbo są slady oleju. albo może zna ktoś dobry i nie drogi zakład regeneracji turbo?chciałbym sie dowiedzieć do kogo trzeba sie zgłosić w tej sprawie:)



Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » ndz mar 23, 2008 00:07

Uderz do zaprzala i pytaj o kkk14 z chlodzeniem wodnym, a jesli planujesz cos modzic to lepiej o kkk24 albo o t3 chyba, ze cos z vnt.

Pozdro

[ Dodano: Sob Mar 22, 2008 23:08 ]
Podobno turbawki po regeneracji szybko padaja...


Czas na jakiś zabytek :>

orson06
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: orson06 » ndz mar 23, 2008 00:13

siemka.a mógłbys mi wytłumaczyć te oznaczenia?bo ja jestem zielony z turbo.nie znam sie można powiedziec wogole.mam pytanie czy ta turbina byla by dobra?
http://moto.allegro.pl/item333656640_tu ... uning.html



Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » ndz mar 23, 2008 00:41

W mk2 byly montowane 4 turbiny w 5 wariantach.

Byly tzw. male turbiny T2 i KKK14 stosowane w w silnikach 1V, wg moich wiadomosci. Oraz T3 i KKK24 tzw. duze turbiny stosowane w silniku JR. Oraz rodzynek z SB czyli KKK14 z chłodzeniem wodnym. Turbiny male charakteryzuja sie slabszymi osiagami, ale wczesniej zaczynaja pompowac(przy mniejszych obrotach), duze na odwrot pompuja dopiero przy okolo 3k obr, ale maja duza wydajnosc.

Ta turbina co linka podales, to jest Garrrett T3, da sie ja zamontowac, ale potrzeba troche rzezby, z tego co pamietam inne jest wlot z filtra powietrza i mocowanie do kolekrota wydechowego i flansze trzeba robic, no i chlodzenie wodne zaslepic.

Jesli nie zamierzasz tuningowac diesleka to szukaj k14 z chlodzeniem wodnym i bedzie P&P.

Pozdro


Czas na jakiś zabytek :>

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » ndz mar 23, 2008 08:17

orson06, Mam k14 z chłodzeniem wodą. Poszedł priv...



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz mar 23, 2008 08:42

Pawlos pisze:Ta turbina co linka podales, to jest Garrrett T3, da sie ja zamontowac
tylko, ze to turbo jest do benzyniaka i jak sobie takie zalozy to raczej szybciej nie pojedzie, bo nie bedzie mial jej czym napedzic.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » ndz mar 23, 2008 10:38

souler, co ty w blad wprowadzasz?? To jest kurde T3 do diesla....
Zamieszanie robisz...
Ostatnio zmieniony ndz mar 23, 2008 10:41 przez Pawlos, łącznie zmieniany 1 raz.


Czas na jakiś zabytek :>

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz mar 23, 2008 11:23

souler pisze:
Pawlos pisze:Ta turbina co linka podales, to jest Garrrett T3, da sie ja zamontowac
tylko, ze to turbo jest do benzyniaka i jak sobie takie zalozy to raczej szybciej nie pojedzie, bo nie bedzie mial jej czym napedzic.
to nie jest turbo od benzyniaka, taki trapez do kolektora wydechowego byl tylko w VW TD


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz mar 23, 2008 11:27

Pawlos pisze:souler, co ty w blad wprowadzasz?? To jest kurde T3 do diesla....
Zamieszanie robisz...
poranne zamotanie :panna:

teraz dopiero normalnie to przeczytalem. rzeczywiscie moj blad :panna:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz mar 23, 2008 18:21

Oraz rodzynek z SB czyli KKK14 z chłodzeniem wodnym
SB byl tez z T2 sam mialem taka turbine



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz mar 23, 2008 18:46

Ja mam T2 z chłodzeniem wodą więc też jest.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości