Falowanie obrotow w golf III!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 19:19
- Lokalizacja: jaworzno,śląskie
- Kontakt:
Falowanie obrotow w golf III!!!
witam posiadam golfa III z silnikiem 2,0 i mam problem z falowaniem obrotow,czsami spadna na te prawidlowo 850 a czesto sa ponad tysiac(1000,1200,1400nawet),jaka moze byc przyczyna pomożcie(silnieczek krokowy jest sprawny,zapłon tez jest ustawiony) POMOCY
Ostatnio zmieniony sob mar 22, 2008 23:38 przez kizi84, łącznie zmieniany 1 raz.
KIZI
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 19:19
- Lokalizacja: jaworzno,śląskie
- Kontakt:
linka jest luzna,mam stozek ale wczesniej chodzilo wszystko ok i nie bylo problemu,a gdzie moge takie cos poczytac??wystawilem wczesniej takie posta i koles mi napisal
{{{{W Digifancie istnieje cos takiego jak zawór stabilizacji biegu jałowego
czujnik położenia i prędkości obrotowej wykorzystujący efekt (halla)
umieszczony w rozdzielaczu zapłonu dostarcza informacje o prędkości obrotowej silnika ,zaś stycznik położenia przepustnicy informuje ze jest ona zamknięta (bieg jałowy )sterownik digifantu porównuje rzeczywistą prędkośc obrotową z wartościa zaprogramowaną w pamięci ! w razie nie ich zgodności kieruje do elektromagnesu zaworu silniczka krokowego prąd o większym lub mniejszym natężeniu .powoduje to zamkniecie lub otwarcie zaworu stabilizacji biegu jałowego w kanale bocznikowym powietrza z pominięciem przepustnicy}}}}
ale nie ukrywam nie jestem mechanikiem i nie wiem o co tu wogole chodzi
[ Dodano: 22 Mar 2008 22:55 ]
przeplywomierz mialem szczeolony i wymialem i mam sprawny
{{{{W Digifancie istnieje cos takiego jak zawór stabilizacji biegu jałowego
czujnik położenia i prędkości obrotowej wykorzystujący efekt (halla)
umieszczony w rozdzielaczu zapłonu dostarcza informacje o prędkości obrotowej silnika ,zaś stycznik położenia przepustnicy informuje ze jest ona zamknięta (bieg jałowy )sterownik digifantu porównuje rzeczywistą prędkośc obrotową z wartościa zaprogramowaną w pamięci ! w razie nie ich zgodności kieruje do elektromagnesu zaworu silniczka krokowego prąd o większym lub mniejszym natężeniu .powoduje to zamkniecie lub otwarcie zaworu stabilizacji biegu jałowego w kanale bocznikowym powietrza z pominięciem przepustnicy}}}}
ale nie ukrywam nie jestem mechanikiem i nie wiem o co tu wogole chodzi
[ Dodano: 22 Mar 2008 22:55 ]
przeplywomierz mialem szczeolony i wymialem i mam sprawny
KIZI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości