Falowanie obrotow w golf III!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kizi84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 19:19
Lokalizacja: jaworzno,śląskie
Kontakt:

Falowanie obrotow w golf III!!!

Post autor: kizi84 » sob mar 22, 2008 23:35

witam posiadam golfa III z silnikiem 2,0 i mam problem z falowaniem obrotow,czsami spadna na te prawidlowo 850 a czesto sa ponad tysiac(1000,1200,1400nawet),jaka moze byc przyczyna pomożcie(silnieczek krokowy jest sprawny,zapłon tez jest ustawiony) POMOCY
Ostatnio zmieniony sob mar 22, 2008 23:38 przez kizi84, łącznie zmieniany 1 raz.


KIZI

Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » sob mar 22, 2008 23:41

było setki razy o falowaniu obrotow w silnikach 2 e (szyscules przepustnice)?


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

kizi84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 19:19
Lokalizacja: jaworzno,śląskie
Kontakt:

Post autor: kizi84 » sob mar 22, 2008 23:42

tak byla czyszczona,


KIZI

Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » sob mar 22, 2008 23:46

sprawdzales naciag linki (musi miec luz) nie moze byc naszpanowana ,moze łapac lewe powietrze przez przepustnice a masz oryginalny dolot czy jakies wynalazki typu stozek.poczytaj sobie o falowaniu obrotow w 2E


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob mar 22, 2008 23:47

szczelność dolotu i działanie przepływomierza do sprawdzenia, obokmmasz podobny temat, poczytaj co kolega już zrobił.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kizi84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 19:19
Lokalizacja: jaworzno,śląskie
Kontakt:

Post autor: kizi84 » sob mar 22, 2008 23:49

linka jest luzna,mam stozek ale wczesniej chodzilo wszystko ok i nie bylo problemu,a gdzie moge takie cos poczytac??wystawilem wczesniej takie posta i koles mi napisal

{{{{W Digifancie istnieje cos takiego jak zawór stabilizacji biegu jałowego
czujnik położenia i prędkości obrotowej wykorzystujący efekt (halla)
umieszczony w rozdzielaczu zapłonu dostarcza informacje o prędkości obrotowej silnika ,zaś stycznik położenia przepustnicy informuje ze jest ona zamknięta (bieg jałowy )sterownik digifantu porównuje rzeczywistą prędkośc obrotową z wartościa zaprogramowaną w pamięci ! w razie nie ich zgodności kieruje do elektromagnesu zaworu silniczka krokowego prąd o większym lub mniejszym natężeniu .powoduje to zamkniecie lub otwarcie zaworu stabilizacji biegu jałowego w kanale bocznikowym powietrza z pominięciem przepustnicy}}}}

ale nie ukrywam nie jestem mechanikiem i nie wiem o co tu wogole chodzi

[ Dodano: 22 Mar 2008 22:55 ]
przeplywomierz mialem szczeolony i wymialem i mam sprawny


KIZI

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 97 gości