straszny stukot i skżypienie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: ndz gru 02, 2007 10:27
- Lokalizacja: aleksandrów łódzki
- Kontakt:
straszny stukot i skżypienie
mam problem tego typu iż przy maksymalnym skręcie kierownicy jak wyjeżdżam z podwórka coś strasznie stuka i przyjeździe na prostych kołach na minimalnych obrotach też słychać stukot i jest wrażenie jak by trochę mnie wyhamowywało dodam że to nie o wydech chodzi mimo to że mam mały przedmuch ale ten dźwięk dochodzi z przodu!! i jeszcze ostatnio przyjechałem i w tylnym prawym kole miałem prawie flaka na pompowałem i się trzyma i nie ucieka powietrze ale jak pchałem top koło do środka za oponę to coś trzeszczało stukało w innych nie nawet ka zacznę bujać samochodem to coś trzeszczy czy stuka w tym kole :/ pomóżcie!! Z góry dzięki
no to czeka cię troszkę pracy ! aby dobrze zdiagnozować tego typu nie domaganieryba2 pisze:to coś trzeszczy czy stuka w tym kole :
1 ) to moze byc guma stożkowa (2 sztuki góra dół ) na mocowaniu amora do nadwozia
2}gumowa poduszka oparcie spręzyny w kolumnie amort
3] poluzowana nakrętka śruby mocowania tulei tylnej belki
4} hamulec (zdejmij bęben przesmaruj samoregulator sprawdz ogólnie w jakim stanie
jest cały mechanizm hamulca
[ Dodano: Sob Mar 22, 2008 20:33 ]
jeżeli jest metaliczny ciągły stukot to podejrzenia padaja na przegub zewnętrznymam problem tego typu iż przy maksymalnym skręcie kierownicy jak wyjeżdżam z podwórka coś strasznie stuka
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: ndz gru 02, 2007 10:27
- Lokalizacja: aleksandrów łódzki
- Kontakt:
nio oki ale czy z tego typu usterką można trochę pojeździć bo na razie brak funduszy :/ i jakie to mogą być koszty wymiany tych części o których napisałeś i czy samoregulator to tawot albo czy może być to tawot i dzięki za pomoc?? i czy to z przodu to może być poduszka pod silnikiem albo skrzynią bo jest jeszcze taki problem że straszni mi trzęsie samochodem na postoju naczy maską i kokpitem i kierownicą :/ i czy przy wymianie poduszek trzeba wyjmować skrzynie i silnik czy nie bo niestety ale nie znam się na tym :/
nic nie trzeba wyjmować demontujesz starą podbudowując lewarkiem skrzynię lub silnik w zalezności która poducha a sprawdzić mozna to bardzo prosto - na zgaszonym silniku 2biegu np albo 1 popychając go do tyłu lub ciągnac do przodu obserwujesz jak wysoko się unosi zespół napędowy oczywiści troszkę musi ale nie za duzo !!!ryba2 pisze:i czy przy wymianie poduszek trzeba wyjmować skrzynie i silnik czy nie bo niestety ale nie znam się na tym :/
są jeszcze inne sposoby ale musi być 2 ludków
[ Dodano: Sob Mar 22, 2008 20:52 ]
nie twirdzę zę to jest do wymiany ale któraś z tych rzeczy może być dlatego trzeba to sprawdzićryba2 pisze:/ i jakie to mogą być koszty wymiany tych części o których napisałeś i czy samoregulator to tawot albo czy może być to tawot i dzięki za pomoc??
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: ndz gru 02, 2007 10:27
- Lokalizacja: aleksandrów łódzki
- Kontakt:
ale ja na 2 bieg nie wrzucę na zgaszonym bo ja mam mk2 w automacie :/ i niestety to nie przejdzie nio ja wiem ale ja i tak sam nie sprawdze która z tych rzeczy jest popsuta bo nie wiem jak to się sprawdza i jak powinna wyglądać dobra część więc wymienił bym wszystkie te części które wymieniłeś te które się tyczą przodu i dlatego chciałem się dowiedzieć ile oscylacyjnie te części mogą kosztować :/ sorki że tyle pisze i się dopytuję ale po prostu nie wiem bo to moje początki i sie uczę powoli i jeszcze raz dzięki za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 359 gości