AAM Vmax 130km/h

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

AAM Vmax 130km/h

Post autor: herflik95 » czw mar 20, 2008 08:36

Witam wszystkich

Powiedzcie mi co jest grane. chciałem dziś jadac do pracy rozwinąć wieksza prędkość bo chciałem wyprzedzić kopciucha, a tu zonk 130 V max. Na codzień jezdze wolno w granicach 90-110. ale dlaczego nie chciał isc wiecej niz 130- pedał w podłodze
Ostatnio zmieniony czw mar 20, 2008 16:55 przez herflik95, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw mar 20, 2008 09:59

innych kłopotów nie ma - przy zapalaniu itp ? masz obrotomierz ? czy nie ślizgało się sprzęgło ? przerywał czy po prostu nie ciągnął ? a może miałeś silny wiatr w przód ? :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » czw mar 20, 2008 10:32

ppoll27 pisze:innych kłopotów nie ma - przy zapalaniu itp ? masz obrotomierz ? czy nie ślizgało się sprzęgło ? przerywał czy po prostu nie ciągnął ? a może miałeś silny wiatr w przód ? :bigok:
odpala normalnie - bez problemów
obrotek jest- odbroty w normie nie falują
sprzęgło w porządku
silny wiatr- brak
nie przerywał- poprostu nie ciagnął - pedał w podłoge i niec V max 130



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » czw mar 20, 2008 12:51

pivvo pisze:a nie muli się, ja miałem podobne objawy jak padło sterowanie wastegate w turbo i przeładowywało, to silnik wchodził w fault, podłącz pod wagcoma czy są błędy
tak tylko rozchodzi się o 1.8 AAM a nie 1.9 1Z TDI



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pt mar 21, 2008 08:32

Panowie nie wiem co jest grane ale wczoraj wieczorkiem nie wytrzymałem i postanoiwiłem przejechać sie i zobaczyć czy nadal bedzie szedł max 130. Ku mojemu zdziwieniu szedł ponad 165 i do podłogi jeszcze brakował. Co mogło być przyczyną jego dziwnego zachowani????



Awatar użytkownika
upel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: śr cze 06, 2007 22:17
Lokalizacja: okolice Warszawy
Kontakt:

Post autor: upel » pt mar 21, 2008 10:16

herflik95 pisze:Panowie nie wiem co jest grane ale wczoraj wieczorkiem nie wytrzymałem i postanoiwiłem przejechać sie i zobaczyć czy nadal bedzie szedł max 130. Ku mojemu zdziwieniu szedł ponad 165 i do podłogi jeszcze brakował. Co mogło być przyczyną jego dziwnego zachowani????
Być może to było jakieś chwilowe :bigok: Twój VW postanowił zaprotestować albo był zmęczony :chytry: . Szczerze, może po prostu go przesmarowałeś wtedy i teraz już poszedł lepiej, trzeba czasami "przesmarować" silnik taką mocniejszą jazdą :helm: , ale może jakies inne wytłumaczenie też jest, ja nie wiem.... :chytry:


...::: Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, a na pewno komuś pomożesz :):::...

zbych1353
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 00:34
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: zbych1353 » pt mar 21, 2008 11:49

Witajcie.
A może się dostał jakiś paproch w paliwie i przyblokował.Nie tankowałeś ostatnie na jakiejś lewej stacji.



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pt mar 21, 2008 12:11

zbych1353 pisze:Witajcie.
A może się dostał jakiś paproch w paliwie i przyblokował.Nie tankowałeś ostatnie na jakiejś lewej stacji.
taka sama sytuacja była na PB jak i na LPG max 130



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt mar 21, 2008 16:27

taka sama sytuacja była na PB jak i na LPG max 130
czyli układ zasilania odpada !!!
proponował bym przeczyscić kopułkę -palec -świece i ogólnie sprawdzić układ zapłonowy
tradycyjnie filtr powietrza
Ostatnio zmieniony pt mar 21, 2008 16:27 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt mar 21, 2008 17:45

a nie jest tak że przypadkiem różnica w obydwu próbach to była temperatura silnika ? :chytry:


TDPower

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt mar 21, 2008 19:28

ppoll27 pisze:różnica w obydwu próbach to była temperatura silnika ?
tzn jak temperatura ???



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt mar 21, 2008 23:41

że w jednym przypadku sprawdzałeś po 5 - 10 minutach jazdy od zapalenia zimnego silnika, a w drugim np. po 20 i silnik był już w miarę nagrzany ... :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » sob mar 22, 2008 09:44

układ zapłonowy czysciłem i sprawdzałem, poszczałem mgiełkie po układzie zeby zobaczyc czy nie ma nigdzie przebicia. Wszystko jest ok

temperatura w tym przypadku była taka sama -90stopni/taki sam odcinek przejechanu ( do pracy)

[ Dodano: Sob Mar 22, 2008 08:54 ]
:-k hmm fitr powietrz zmieniałem razem z olejem tj na początku zimy wiec chyba raczej powinno być z nim wszystko w porządku, chyba jednak tam zajrze bo napewno jakiegioś syfu nawaliło ale czy filtr miał by wpływ na max prędkość :crazy: ???



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 93 gości