Regulacja obrotow silnika Golf MK2 1.3 (gaznik) - Pomozcie!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krystian
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 12, 2004 00:53
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Regulacja obrotow silnika Golf MK2 1.3 (gaznik) - Pomozcie!

Post autor: krystian » czw wrz 15, 2005 23:45

Witam.
Mam taki problem z moim Golfem MK2 - 1.3 Gaznik
Jak odpalam go rano na gazie na zimnym silniku to mam bardzo wysokie obroty, tak samo jest na benzynie. Kiedy sie juz silnik rozgrzeje to obroty sa ok, ale dopoki nie wlacze swiatel i dmuchawy, wtedy sa troche za niskie, az tak lekko sie deska rozdzielcza trzesie... Jak mam ustawic te obroty aby na zimnym silniku byly troche wyzsze niz na cieplym, ale nie za duzo, a na cieplym aby troche wyzsze byly... prosze o pomoc, pilne!

Prosze o podanie numeru GG kto moze mi w tym pomoc.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

Post autor: szyki » pt wrz 16, 2005 08:46

co do odpalania, to rzeczywiście zdrowiej jest na benie.

ja mieszkam w centrum poznania i wyobraźcie sobie, że za każdym wyjazdem rano spod domu miałbym odpalać na benzynie i po chwili dopiero przełączać na gaz, gdzie na dzień dobry codziennie robię tylko kilka kilometrów...
najczęściej kończyło się to próbą odpalenia na skrzyżowaniu...

nawet gazownik, u którego zakładałem instalację powiedział, że jeżeli nie tankuję jakiegoś szajs-gazu, to przy w miarę ciepłej pogodzie odpalanie na gazie nie powinno zaszkodzić mojemu silnikowi.
i tak też robię od miesięcy. trzeba tylko pamiętać, żeby co jakieś tysiąc km przejechać parę km na benzynie, żeby zalać motorek czymś wilgotnym.

co do tych obrotów, to proponuję ci podciągnąć trochę linkę gazu.
też tak musiałem zrobić, bo po wyłączeniu się ssania (automat) wszystko mi się trzęsło, jeżeli miałem zapalone światła.
ewentualnie możesz pogrzebać w obrotach przy pomocy takiej śróbki w wężyku, który jest pod gaźnikiem. kręcąc ją w stronę przodu auta podniesiesz obroty.

pozdro.



Awatar użytkownika
replay
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: pn sty 31, 2005 02:40
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: replay » pt wrz 16, 2005 10:56

ojjj kolego, jak juz wczesniej zdarzyli zauwazyc odpalanie na gazie zimnego silnika to bardzo nie na miejscu.. nie rob tak bo szybko twoj silnik wyzionie ducha


Życie zaczyna się po ... wyżej momentu obrotowego

Awatar użytkownika
krystian
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 12, 2004 00:53
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Post autor: krystian » pt wrz 16, 2005 11:18

szyki pisze:co do odpalania, to rzeczywiście zdrowiej jest na benie.

ja mieszkam w centrum poznania i wyobraźcie sobie, że za każdym wyjazdem rano spod domu miałbym odpalać na benzynie i po chwili dopiero przełączać na gaz, gdzie na dzień dobry codziennie robię tylko kilka kilometrów...
najczęściej kończyło się to próbą odpalenia na skrzyżowaniu...

nawet gazownik, u którego zakładałem instalację powiedział, że jeżeli nie tankuję jakiegoś szajs-gazu, to przy w miarę ciepłej pogodzie odpalanie na gazie nie powinno zaszkodzić mojemu silnikowi.
i tak też robię od miesięcy. trzeba tylko pamiętać, żeby co jakieś tysiąc km przejechać parę km na benzynie, żeby zalać motorek czymś wilgotnym.

co do tych obrotów, to proponuję ci podciągnąć trochę linkę gazu.
też tak musiałem zrobić, bo po wyłączeniu się ssania (automat) wszystko mi się trzęsło, jeżeli miałem zapalone światła.
ewentualnie możesz pogrzebać w obrotach przy pomocy takiej śróbki w wężyku, który jest pod gaźnikiem. kręcąc ją w stronę przodu auta podniesiesz obroty.

pozdro.
Ale chodzi o to, ze na zimnym silniku mam za wysokie obroty, a na cieplym za niskie. Gdzie to sie ustawia zeby na zimnym byly nizsze, a na cieplym troche wyzsze ?

[ Dodano: Pią Wrz 16, 2005 11:45 am ]
Bo teraz obroty na zimnym silniku mam strasznie wysokie ... jakie powinny byc na 1.3 gazniku MK2 na zimnym silniku obroty ? Ja nie mam obrotomierza, ale na okolo mam z 1700-1800 mysle



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 409 gości