Falowanie obrotow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kizi84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 19:19
Lokalizacja: jaworzno,śląskie
Kontakt:

Falowanie obrotow

Post autor: kizi84 » pt mar 21, 2008 22:57

witam posiadam golfa III z silnikiem 2,0 i mam problem z falowaniem obrotow,czsami spadna na te prawidlowo 850 a czesto sa ponad tysiac(1000,1200,1400nawet),jaka moze byc przyczyna pomożcie(silnieczek krokowy jest sprawny,zapłon tez jest ustawiony) POMOCY
Ostatnio zmieniony pt mar 21, 2008 23:34 przez kizi84, łącznie zmieniany 1 raz.


KIZI

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt mar 21, 2008 23:17

W Digifancie istnieje cos takiego jak zawór stabilizacji biegu jałowego
czujnik położenia i prędkości obrotowej wykorzystujący efekt (halla)
umieszczony w rozdzielaczu zapłonu dostarcza informacje o prędkości obrotowej silnika ,zaś stycznik położenia przepustnicy informuje ze jest ona zamknięta (bieg jałowy )sterownik digifantu porównuje rzeczywistą prędkośc obrotową z wartościa zaprogramowaną w pamięci ! w razie nie ich zgodności kieruje do elektromagnesu zaworu silniczka krokowego prąd o większym lub mniejszym natężeniu .powoduje to zamkniecie lub otwarcie zaworu stabilizacji biegu jałowego w kanale bocznikowym powietrza z pominięciem przepustnicy



kizi84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 19:19
Lokalizacja: jaworzno,śląskie
Kontakt:

Post autor: kizi84 » pt mar 21, 2008 23:22

bardzo pieknie to zabrzmialo ale co mam zrobic zeby to naprawic,moze podas gg to popiszemy? naprawde jestem bardzo wdzieczny za pomoc na chwile obecna, No i jaka cena jest naprawy tego?
Ostatnio zmieniony pt mar 21, 2008 23:24 przez kizi84, łącznie zmieniany 1 raz.


KIZI

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt mar 21, 2008 23:24

chcę ci zapodac fotkę objaśniajcą jak to sprawdzić wszystko ale kompa mi muli z pewnościa ci ją wyślę



kizi84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 19:19
Lokalizacja: jaworzno,śląskie
Kontakt:

Post autor: kizi84 » pt mar 21, 2008 23:27

ok czekam,a jaka jest cena naprawy tego mniej wiecej??i czy duzo jest z tym roboty??


KIZI

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt mar 21, 2008 23:32

ze sprawdzeniem nie będiesz miał kłopotu
np zawór stabilizacji mozesz już sprawdzić
po włączeniu zapłonu podnieś maskę jeżeli usłyszysz swego rodzaju brzęczenie w okolicach wtrysku to znaczy że jest on sprawny



kizi84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 19:19
Lokalizacja: jaworzno,śląskie
Kontakt:

Post autor: kizi84 » pt mar 21, 2008 23:41

mozesz mi przeslac ta fotke?wiesz nie znam sie na mechanice i bardzo bym prosil o wyjasnienie tego bardzo dokladne,przez ile to ma byc slychac?jaka cena by byla naprawy??zrobie to sam??

[ Dodano: 22 Mar 2008 00:35 ]
mysle ze nie zapomniales o mnie i pomozesz mi,pozdro


KIZI

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 40 gości