[MK3 1.9TDI] Zapowietrzony uklad paliwowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

[MK3 1.9TDI] Zapowietrzony uklad paliwowy

Post autor: Gitner » pt wrz 16, 2005 08:15

Witam
Wczoraj wybralem sie na wymiane oleju i filtrow. Robilem to na okregowej stacji kontroli. Wszystko pieknie tylko ze gosc zapowietrzyl mi uklad paliwowy. Czy odpowietrzenie mozna zrobic samemu czy oddac do speca bo do tego frajera jechac juz nie bede :grrr:

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt wrz 16, 2005 08:20

nie chce zaciągnąc mimo krecenia?. A filtr był zalewany paliwem?


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt wrz 16, 2005 08:33

Corvax pisze:nie chce zaciągnąc mimo krecenia?. A filtr był zalewany paliwem?
Od zawsze zapalal za pierwszym razem. Filtr nie byl zalewany paliwem. Po wlozeniu auto zapalilo, wypalilo co bylo w wezykach i zgaslo. Zapalil ponownie po wielu kreceniach i wcisnietym gazem. Potem bylo dobrze ale dzis rano znow to samo. kreecilem kilka razy z gazem az poszlo. Ku... z takimi mechanikami.. A sie kurde polaszczlem na tania fuche :grrr: Zawsze jezdzilem do drugiego goscia ale tam wychodzilo mnie drozej jakas stowke (na czesciach) :grrr: Kumpel mial Vectre B dieselka zapowietrzona ale ta to tylko z popychu dalo zapalic. Po odpowietrzeniu smiga.

Pozdro
Gitner

[ Dodano: Pią Wrz 16, 2005 8:34 am ]
Ja nie chce aby mi tak zapalal. Ma byc za pierwszym razem!!! Moze mu przejdzie po kilku dniach?


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » pt wrz 16, 2005 09:11

PODEJRZEWAM ŻE TE WĘŻYKI NA WIERZCHU FILTRA MOGĄ BYĆ NIE DOKRĘCONE I TAMTĘDY SIE ZAPOWIETRZA - SPRAWDŹ, POZDRAWIAM



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt wrz 16, 2005 09:18

RALFI pisze:PODEJRZEWAM ŻE TE WĘŻYKI NA WIERZCHU FILTRA MOGĄ BYĆ NIE DOKRĘCONE I TAMTĘDY SIE ZAPOWIETRZA - SPRAWDŹ, POZDRAWIAM
Nie wiem czy to wina tego, ale jak gosc wyjmowal stary filtr to wezykow nie korkowal tylko tak zostawil i poszedl po nowy filtr..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » pt wrz 16, 2005 09:52

JA U SIEBIE TEŻ NIE KORKOWAŁEM WĘŻYKÓW TYLE ŻE DO FILTRA NALAŁEM PALIWA I NIC SIE NIE DZIEJE NARAZIE OK



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt wrz 16, 2005 11:14

Gitner, a wiecej tam nie było grzebane? Bo mimo wszystko to sam powinien się odpowietrzyć jeśli w końcu złapał. Patrzyłeś czy idzie paliwo przez wężyk?


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt wrz 16, 2005 11:20

Corvax pisze:Gitner, a wiecej tam nie było grzebane? Bo mimo wszystko to sam powinien się odpowietrzyć jeśli w końcu złapał. Patrzyłeś czy idzie paliwo przez wężyk?
Poza zdjeciem i zalozeniem wezykow nic nie bylo robione. Zawsze po wymianie bylo good. Po tym kreceniu wczoraj zalapal i gralo, ale dzis znowu padaka wiec cos nie tak. Jeszcze nic nie patrzylem bo w pracy jestem ale potem sprawdze i dam znac.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
TaOa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sie 09, 2005 23:41
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: TaOa » pt wrz 16, 2005 20:11

takie pytanie jak u jednych byly czesci tansze a drugiego mechanika miales sprawdzonego, to nie mogles kupic u tych 1 tanszych czesci a u 2 zalozyc ?

a co do tematu... sprawdz te wezyki moze sa nie docisniete i tam sie dostaje powietrze... o ile to jest tego wina wogole bo moze byc zupelnie co innego



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt wrz 16, 2005 21:28

TaOa pisze:takie pytanie jak u jednych byly czesci tansze a drugiego mechanika miales sprawdzonego, to nie mogles kupic u tych 1 tanszych czesci a u 2 zalozyc ?
a co do tematu... sprawdz te wezyki moze sa nie docisniete i tam sie dostaje powietrze... o ile to jest tego wina wogole bo moze byc zupelnie co innego
No wlasnie nie moglem.. tamci kaza sobie za jakosc placic cenami za czesci.. no coz.. A co do wezykow.. po 8h stania zapalil od razu, 5km trasy, zgasilem i po pol godzinie znow problemy. 10km trasy, zgasilem, 20 minut postoju i zapalil od razu. W przewodach paliwowych widze pecherzyki ale te beda zawsze jak sie dowiedzialem.. jutro mam odpowietrzanie ukladu.

Pozdro
Gitner

[ Dodano: Nie Wrz 18, 2005 8:35 pm ]
Corvax pisze:Gitner, a wiecej tam nie było grzebane? Bo mimo wszystko to sam powinien się odpowietrzyć jeśli w końcu złapał. Patrzyłeś czy idzie paliwo przez wężyk?
Paliwo idzie przez wezyk. 2 przewody idace na wtryski byly do dupy i paliwo lalo sie na zewnatrz. Ale po ich wymianie i tak nie zapala jak powinien. Stawiam na przekaznik swiec zarowych. Czy jesli jest padniety to zimne auto moze miec problem z odpaleniem?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 212 gości