Silnik 1.6 ABU
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ultradźwięk
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Silnik 1.6 ABU
Mam zapytanie dotyczace oznaczenia silnika ABU przy motorze 1,6.
Otóż sciągnąłem instrukcje obługi GOLF III i Vento i niestety sa tylko takie oznaczenia:
ABD, AAM, ABS, 2E, a nie ma mojego ABU.
Czy mam brać pod uwage oznaczenie ABS.
Z góry dzieki i pozdrawiam.
Otóż sciągnąłem instrukcje obługi GOLF III i Vento i niestety sa tylko takie oznaczenia:
ABD, AAM, ABS, 2E, a nie ma mojego ABU.
Czy mam brać pod uwage oznaczenie ABS.
Z góry dzieki i pozdrawiam.
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
Re: Silnik 1.6 ABU
jest takie oznaczenie silnika od 08.92 do 09.94.1.6 poj. i masz 75 KMultradźwięk pisze:Mam zapytanie dotyczace oznaczenia silnika ABU przy motorze 1,6.
Otóż sciągnąłem instrukcje obługi GOLF III i Vento i niestety sa tylko takie oznaczenia:
ABD, AAM, ABS, 2E, a nie ma mojego ABU.
Czy mam brać pod uwage oznaczenie ABS.
Z góry dzieki i pozdrawiam.
nie pekaj wszystko gra.pozdro
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
- ultradźwięk
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
nie rozumie ,jakie instrukcje?co chcesz wiedziec?ultradźwięk pisze:Dzieki za odzew na moje pytanie.
Dokładnie mam Golfa 10.93 i mam 75KM ale w zwiazku z tym czy sa jeszcze inne instrukcje obsługi własnie do mojego modelu samochodu?
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
- ultradźwięk
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
- ultradźwięk
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
ABU
Wszystko ok. Ja mam ten silniczek i jest ok. Nie było ich dużo i w insrukcjach czesto sa pomijane 1,6 ABU.
kodek
ABU to rozwiertany ABD, generalnie to co dotyczy się w tych książkach ABD pasuje też do ABU. Cechą wspólną tych silników jest brak rolki napinacza paska rozrządu, pasek naciągany jest na pompie wodnej.
A propos tej pompy, był topic w którym ktoś straszył że trza wymieniać pompe razem z paskiem rozrządu, bo niby się może zablokować, pasek przeskoczy i remont. Dziś byłem pytać mojego mechaniora i nieźle się uśmiał powiedział ze jak 15 lat pracuje jeszcze nie robił remontu przez pompe wody. Ta pompa jest bardzo dobrze łożyskowana i jak się zaczyna sypać to najpierw zaczyna cieknąć dopóki nie cieknie to można jeździć na pewno się nie zablokuje.
A propos tej pompy, był topic w którym ktoś straszył że trza wymieniać pompe razem z paskiem rozrządu, bo niby się może zablokować, pasek przeskoczy i remont. Dziś byłem pytać mojego mechaniora i nieźle się uśmiał powiedział ze jak 15 lat pracuje jeszcze nie robił remontu przez pompe wody. Ta pompa jest bardzo dobrze łożyskowana i jak się zaczyna sypać to najpierw zaczyna cieknąć dopóki nie cieknie to można jeździć na pewno się nie zablokuje.
- ultradźwięk
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
No tak a gdy są ludzi nie patrzący na wycieki??? Poza tym u mnie a robię około 150 km na dzień to wyciek było widać dopiero jak auto stało cała sobotę i niedzielę, a tak płyn odrazu wysychał na silnikuCoX pisze:A propos tej pompy, był topic w którym ktoś straszył że trza wymieniać pompe razem z paskiem rozrządu, bo niby się może zablokować, pasek przeskoczy i remont. Dziś byłem pytać mojego mechaniora i nieźle się uśmiał powiedział ze jak 15 lat pracuje jeszcze nie robił remontu przez pompe wody. Ta pompa jest bardzo dobrze łożyskowana i jak się zaczyna sypać to najpierw zaczyna cieknąć dopóki nie cieknie to można jeździć na pewno się nie zablokuje.
- tomek26106
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Kontakt:
Ja własnie słyszałem ze pompe trzeba wymieniac przy kazdorazowej wymianie paska, ale szczerze powiedziawszy to przy wymianie paska zostawiłem pompe w spokoju i chodzi jak nalezy, ale biekonicznie agonia pompy musi byc spowodowana wyciekiem, nieraz nie ma wycieku a łozysko słychac.CoX pisze:
A propos tej pompy, był topic w którym ktoś straszył że trza wymieniać pompe razem z paskiem rozrządu, bo niby się może zablokować, pasek przeskoczy i remont. Dziś byłem pytać mojego mechaniora i nieźle się uśmiał powiedział ze jak 15 lat pracuje jeszcze nie robił remontu przez pompe wody. Ta pompa jest bardzo dobrze łożyskowana i jak się zaczyna sypać to najpierw zaczyna cieknąć dopóki nie cieknie to można jeździć na pewno się nie zablokuje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 234 gości