[mk2] SWAP z 1.6 gażnik na 1.8 RP/ABS albo 1.8 16v
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk2] SWAP z 1.6 gażnik na 1.8 RP/ABS albo 1.8 16v
Witam!
szukalem na forum ale nie znalazlem w pełni satysfakcjonującej mnie odpowiedzi.
Wiec mam MK2 1.6 na zwyklym gazniku Pierburg 2e2 i zamierzam sie z przekładką silnika.
Mam do kupienia 1.8 16v PL -niby komplet na swap
ale teraz moje pytanie
co bedzie mniej awaryjne 1.8 zwykly RP/ABS 90KM czy moze wlasnie 1.8 16v PL/KR ?-bo slyszalem różne opinie
który silnik bedzie łatwiej podlączyć w moim golfie?bo niukrywam ze mam czarne wizje odnosnie instalacji elektrycznej -gdzie sie podpiąc itd.....
kolejna sprawa to spalanie.
Wiadomo ze 90-ki spalą mniej ale o ile?
Czytałem, ale tu ludzie też wypisują cuda niewidy np ze 18.16v spala 6.5-7L w mieście:P
Po prostu chciałbym aby ktos z uzytkowników tych silników sie wypowiedzial itd
czekam pilnie na odp.
POZdrawiam!!
szukalem na forum ale nie znalazlem w pełni satysfakcjonującej mnie odpowiedzi.
Wiec mam MK2 1.6 na zwyklym gazniku Pierburg 2e2 i zamierzam sie z przekładką silnika.
Mam do kupienia 1.8 16v PL -niby komplet na swap
ale teraz moje pytanie
co bedzie mniej awaryjne 1.8 zwykly RP/ABS 90KM czy moze wlasnie 1.8 16v PL/KR ?-bo slyszalem różne opinie
który silnik bedzie łatwiej podlączyć w moim golfie?bo niukrywam ze mam czarne wizje odnosnie instalacji elektrycznej -gdzie sie podpiąc itd.....
kolejna sprawa to spalanie.
Wiadomo ze 90-ki spalą mniej ale o ile?
Czytałem, ale tu ludzie też wypisują cuda niewidy np ze 18.16v spala 6.5-7L w mieście:P
Po prostu chciałbym aby ktos z uzytkowników tych silników sie wypowiedzial itd
czekam pilnie na odp.
POZdrawiam!!
Aby zmienić silnik to najlepiej mieć całą instalacje a auta dawcy. Przerzucić ją to kwestia godziny. Potem tylko podpinanie kostek zostanie. Najmniej awaryjne są chyba nadal ośmio zaworowe jednostki. 16V zawsze będą paliwożerne bo jak ma moc to musi ją jakoś wykarmić. Nie słyszałem, żeby jakiś 16V zeszedł poniżej 10 litrów na mieście, no chyba, że jeździ na jednej przepustnicy i jak emeryt nie przekraczając 50km/h.
dzieki TAZ, ale z tego co poczytalem to zwykle ósemki maja podobny apetyt na paliwo jak 16
kurcze a piszac cala instalacje co masz dokladnie na mysli??
skrzynke z wszystkimi przewodami z deski czy kompletnie wsyztskie przewody z auta:P???
bo ja u siebie mam jeszcze stara instalacje-np.licznik na dwie wtyczki itd.
wiem ze troche roboty z tym bedzie ale nie ma nic za darmo.....
obawiam sie najbardziej wlasnie elektryki i tego ze moge kupić jakąś wymęczoną 16nastke....to mnie generalnie przeraża!
pozdro
kurcze a piszac cala instalacje co masz dokladnie na mysli??
skrzynke z wszystkimi przewodami z deski czy kompletnie wsyztskie przewody z auta:P???
bo ja u siebie mam jeszcze stara instalacje-np.licznik na dwie wtyczki itd.
wiem ze troche roboty z tym bedzie ale nie ma nic za darmo.....
obawiam sie najbardziej wlasnie elektryki i tego ze moge kupić jakąś wymęczoną 16nastke....to mnie generalnie przeraża!
pozdro
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
kawowy19 nielepij kupic gotową 16V ...tez kiedys chciałem swapować... ale zakup orginalnego GTI to było lepsze rozwiaznie - gdzie wsyztsko juz pasuje (hamulce itd)
najłatwiej i najlepiej u Ciebie to wsadzic to 1.8RP - jakbys chciał to bys wykombinował nawet to tak ze bys gaźnik zostawił (tylko sam silnik zmienił)
[ Dodano: 19 Mar 2008 21:45 ]
najłatwiej i najlepiej u Ciebie to wsadzic to 1.8RP - jakbys chciał to bys wykombinował nawet to tak ze bys gaźnik zostawił (tylko sam silnik zmienił)
[ Dodano: 19 Mar 2008 21:45 ]
każda jest wymęczona... ludzie niekupują 16V zeby jezdzic tym do kosciołakawowy19 pisze:tego ze moge kupić jakąś wymęczoną 16nastke
18K4F inside... RWD car :)
Panowie podlaczam sie do tematu ale za bardzo z niego nie wyczytalem wiele... Tez mam 1.6 na gazniku i mam do kupienia 1.8RP-ka i co mam wziasc z tego dawcy poza samym silnikiem i komputerem sterujacym??? czy bede musial zmieniac instalacje od Licznika itd do samego komputera ? Mam licznik na 1 wtyczke (91r.). Czy sa problemy z przekladka 1.6 na 1.8 i czy nie ma ?PROSZE O PILNA POMOC bo W Czwartek Jade po Silnik i nie wiem co mam z niego wziasc i czy wogole mam go brac , bo jesli beda problemy z montazem to mi sie to nie oplaca...i lepiej bedzie mi poszukac takiego samego 1.6 ;/
ja mam 1.6 PN 70 koni. szukam silnika od gti który miałby powyżej 100 koni. pewnie byłby to 1.8, ale jest tych silników kilka i nie wiem teraz który.
Mam taki układ że mój mechanik może załatwić silnik z osprzętem sprowadzany z Niemiec i płatność za ten silnik jest jak wszystko będzie po przekładce w porządku. W tej chwili mają jakiś 8 zaworowy który podobno jest mniej problemowy niż 16v, ale z tego co czytam tutaj na forum w wątkach to mi wychodzi że to silnik 90-konny.
To prawda jest ? Bo ja chcę zmieniać po to by poczuć wzrost mocy na szosie. Żeby kilować starym golfem zarozumialców w nowych furach
Mam taki układ że mój mechanik może załatwić silnik z osprzętem sprowadzany z Niemiec i płatność za ten silnik jest jak wszystko będzie po przekładce w porządku. W tej chwili mają jakiś 8 zaworowy który podobno jest mniej problemowy niż 16v, ale z tego co czytam tutaj na forum w wątkach to mi wychodzi że to silnik 90-konny.
To prawda jest ? Bo ja chcę zmieniać po to by poczuć wzrost mocy na szosie. Żeby kilować starym golfem zarozumialców w nowych furach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości