SB słaby, zamulony

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

FoKa1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 11:46
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Kontakt:

SB słaby, zamulony

Post autor: FoKa1988 » czw mar 20, 2008 00:01

Ostanio zauwazyłem ze moj Mk2 silnik :SB jest strasznie zamulony i słabo ciągnie . Wogole jest słaby ( stwierdziło to kilka osób mające coś pojęcia z TD) Chcialem prosić Was o jakieś porady dotyczace tego co może byc przycyną .
Ostatnio zmieniony czw mar 20, 2008 17:02 przez FoKa1988, łącznie zmieniany 1 raz.


Piwo to moje paliwo

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw mar 20, 2008 00:11

filtr paliwa filtr powietrza na początek sprawdź albo wymień ;P



FoKa1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 11:46
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Kontakt:

Post autor: FoKa1988 » czw mar 20, 2008 00:11

To_mas, są wymienione :blush:


Piwo to moje paliwo

Awatar użytkownika
piotrek1712
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 18:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: piotrek1712 » czw mar 20, 2008 00:31

jakies objawy? bardzo kopci np? jesli tak, to na jaki kolor?

ciezko cos podpowiedziec przy ilosci informacji ktore podales.. ;]

poza tym, skoro koledzy ktorzy mowili, ze jest zamulony sie znaja na td, to pewnie podsuneli ci kilka mozliwych przyczyn?;> czy to tacy 'fachowcy'? :P


VW Golf II '90 1,6 TDic 2005 - 2007
VW Golf III cabrio US '97 2,0 8v 2007 - ?

Awatar użytkownika
meverick
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: meverick » czw mar 20, 2008 02:12

FoKa1988, jak byłes u mnie troche go odmuliłem :helm: diesla trzeba raz kiedy mocno przegonić, nie mowie tu o katowaniu go. Raz w tygodniu przegoń na kazdym biegu do 4-4,2 tyś obr/min, jezdżac cały czas poniżej 3 tys zamulasz go strasznie :crazy: może byc tez i tak że juz turbinka słabo Ci dmucha i tez będzie lipa :crazy:


www.jettaclub.pl

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw mar 20, 2008 07:38

meverick pisze:może byc tez i tak że juz turbinka słabo Ci dmucha i tez będzie lipa
podpiąć manometr i sprawdzić z butem w podłodze ile nadmucha , niektórzy sprawdzaja czy rury sie nadymaja ale to według ,mnie słaby patent na sprawdzenie turbiny.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw mar 20, 2008 09:46

sprawdź tez czy nie masz tej nieszczelnośći w ukłdzie :) mogło sie coś rozłączyć itd w obiegu



FoKa1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 11:46
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Kontakt:

Post autor: FoKa1988 » pt mar 21, 2008 00:52

Dzieki za wszytkie info i porady .Musze posprawdzać niebawem wszytkie Wasze poarady :pub:


Piwo to moje paliwo

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » pn mar 24, 2008 06:49

Sprawdz dawkę paliwa na pompie i LDA, ja miałem zacięty bolec, wyjąłem, wyczyściłem i samochód nie do poznania.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości